![]() |
Enquete vooroordelen
Willen jullie deze enquete voor ons werkstuk invulle ... Zet ook je leeftijd, afkomst en geslacht er ff bij! thn-x- suggesties zijn altijd welkom!! Antwoorden met "mee eens" of "niet mee eens"
1Nederlanders zijn gierig 2Belgen zijn dom 3gehandicapten zijn zielig 4Derde Wereldkinderen zijn bedelaars 5vluchtelingen zijn profiteurs 6Belgen eten altijd friet 7Nederland staat vol met tulpen en molens 8Nederlanders lopen op klompen 9Blondines zijn dom 10Dikke mensen zijn gezellig 11Fransen eten altijd stokbrood en dragen een baret 12Vrouwen kunnen niet autorijden 13Surinamers zijn lui 14Vrouwen kunnen geen kaart lezen 15Vrouwen zijn gevoeliger dan mannen 16Jongens denken elke seconde aan seks 17Afro’s/ Rasta’s zijn altijd stoned 18Turken stinken 19Lesbische vrouwen haten mannen 20Mannen die roze dragen zijn homo 21Vrouwen kunnen geen monteur zijn 22Duitsers drinken de hele dag bier en eten altijd zuurkool met worst 23Duitsers hebben geen humor 24Bejaarden zeuren alleen maar 25Homo's zijn gevoeliger dan hetro's 26Lubbers is een vieze vent 27Alle Amerikanen zijn te dik en zorgen slecht voor het milieu |
ik ben het met alle oneens
|
Citaat:
|
Ik vind dit een nochal loze en tijdrovende enquette. De vooroordelen die jij noemt spreken voor zich.. alle belgen eten friet en alle nederlanders lopen op klompen?
Denk je dat er variatie zit in de antwoorden die je hierop krijgt (tenzij iemand deze enquette niet helemaal serieus heeft ingevuld, waarbij ik me iets kan voorstellen)? Wat is het doel van deze enquette? |
Citaat:
|
Ik zal een poging doen dit serieus in te vullen...
1 Eens 2 Oneens 3 Eens 4 Oneens 5 Oneens 6 Oneens 7 Oneens 8 Oneens 9 Oneens 10 Oneens 11 Oneens 12 Oneens 13 Oneens 14 Oneens (ze kunnen het vaak wel minder goed dan mannen :)) 15 Eens 16 Oneens 17 Oneens 18 Oneens 19 Oneens 20 Oneens (wel gay though ;)) 21 Oneens 22 hahaha jaaaaaaaaa! Nee, toch oneens :) 23 De Duitsers die ik ken niet nee.. mja ik ken er niet zoveel.. dus doe maar oneens. 24 Oneens 25 Eens 26 Oneens 27 Oneens (een groot deel dan weer wel..) Waar het in je enquete aan ontbreekt is nuance. Je zegt steeds ALLE. Als je je stellingen wat voorzichter had neergezet, had je een beter beeld gekregen. En sommige stellingen slaan totaal nergens op, elke Nederlander weet dat we niet op klompen lopen... |
1Nederlanders zijn gierig
oneens 2Belgen zijn dom oneens 3gehandicapten zijn zielig oneens 4Derde Wereldkinderen zijn bedelaars oneens 5vluchtelingen zijn profiteurs oneens 6Belgen eten altijd friet oneens 7Nederland staat vol met tulpen en molens oneens 8Nederlanders lopen op klompen oneens 9Blondines zijn dom oneens 10Dikke mensen zijn gezellig oneens 11Fransen eten altijd stokbrood en dragen een baret oneens 12Vrouwen kunnen niet autorijden oneens 13Surinamers zijn lui oneens 14Vrouwen kunnen geen kaart lezen oneens 15Vrouwen zijn gevoeliger dan mannen oneens 16Jongens denken elke seconde aan seks oneens 17Afro’s/ Rasta’s zijn altijd stoned oneens 18Turken stinken oneens 19Lesbische vrouwen haten mannen oneens 20Mannen die roze dragen zijn homo oneens 21Vrouwen kunnen geen monteur zijn oneens 22Duitsers drinken de hele dag bier en eten altijd zuurkool met worst oneens 23Duitsers hebben geen humor oneens 24Bejaarden zeuren alleen maar oneens 25Homo's zijn gevoeliger dan hetro's oneens 26Lubbers is een vieze vent oneens 27Alle Amerikanen zijn te dik en zorgen slecht voor het milieu oneens |
1Nederlanders zijn gierig, mee eens
2Belgen zijn dom, oneens 3gehandicapten zijn zielig, mee eens 4Derde Wereldkinderen zijn bedelaars, onees 5vluchtelingen zijn profiteurs, mee eens 6Belgen eten altijd friet, mee eens 7Nederland staat vol met tulpen en molens, oneens 8Nederlanders lopen op klompen, oneens 9Blondines zijn dom, mee eens 10Dikke mensen zijn gezellig, mee eens 11Fransen eten altijd stokbrood en dragen een baret, oneens 12Vrouwen kunnen niet autorijden, oneens 13Surinamers zijn lui , oneens 14Vrouwen kunnen geen kaart lezen, oneens 15Vrouwen zijn gevoeliger dan mannen, mee eens 16Jongens denken elke seconde aan seks, mee eens 17Afro’s/ Rasta’s zijn altijd stoned, oneens 18Turken stinken , mee eens 19Lesbische vrouwen haten mannen, oneens 20Mannen die roze dragen zijn homo, oneens 21Vrouwen kunnen geen monteur zijn, mee eens 22Duitsers drinken de hele dag bier en eten altijd zuurkool met worst, mee eens 23Duitsers hebben geen humor, oneens 24Bejaarden zeuren alleen maar, mee eens 25Homo's zijn gevoeliger dan hetro's, mee eens 26Lubbers is een vieze vent, mee eens 27Alle Amerikanen zijn te dik en zorgen slecht voor het milieu, oneens. |
Tja, het lijkt memoeilijk o mbij sommige stellingen een mening te hebben.
'Jongens denken elke seconde aan seks', dat is natuurlijk niet zo. -Maar ik vind van wel! Snap je? |
Citaat:
Verder vind ik deze enquete nutteloos. Inderdaad: anders formuleren zal veel uitmaken. |
Oneens met allemaal, behalve #14, dat is namelijk een feit.
|
Willen jullie deze enquete voor ons werkstuk invulle ... Zet ook je leeftijd, afkomst en geslacht er ff bij! thn-x- suggesties zijn altijd welkom!! Antwoorden met "mee eens" of "niet mee eens"
17v, afkomst aziatisch gemixt (midden-azie/oosteuropa beetje... verre oosten) & latijn amerikaans ja= mee eens, nee=niet mee eens, soms=soms 1Nederlanders zijn gierig ja 2Belgen zijn dom nee 3gehandicapten zijn zielig ja 4Derde Wereldkinderen zijn bedelaars soms 5vluchtelingen zijn profiteurs soms 6Belgen eten altijd friet sommigen 7Nederland staat vol met tulpen en molens ja 8Nederlanders lopen op klompen ja 9Blondines zijn dom soms 10Dikke mensen zijn gezellig soms 11Fransen eten altijd stokbrood en dragen een baret ja 12Vrouwen kunnen niet autorijden nee 13Surinamers zijn lui niet lui, traag 14Vrouwen kunnen geen kaart lezen nee 15Vrouwen zijn gevoeliger dan mannen ja 16Jongens denken elke seconde aan seks ja 17Afro’s/ Rasta’s zijn altijd stoned nee 18Turken stinken soms, meestal als ze oud zijn 19Lesbische vrouwen haten mannen nee 20Mannen die roze dragen zijn homo ja 21Vrouwen kunnen geen monteur zijn welke vrouw wil dat? :s 22Duitsers drinken de hele dag bier en eten altijd zuurkool met worst nee 23Duitsers hebben geen humor ja 24Bejaarden zeuren alleen maar weet ik niet 25Homo's zijn gevoeliger dan hetro's ja 26Lubbers is een vieze vent wie 27Alle Amerikanen zijn te dik en zorgen slecht voor het milieu nee veel wel |
Hoe moeilijk is het nou om vooroordelen goed te formuleren? Probeer eens 'alle', 'altijd' en 'kunnen niet' weg te laten.
|
Citaat:
|
Mee eens 2Belgen zijn dom Niet mee eens, volgens mij zijn Belgen zelfs slimmer dan Nederlanders :p 3gehandicapten zijn zielig Niet mee eens 4Derde Wereldkinderen zijn bedelaars Nee, hoeft niet per se 5vluchtelingen zijn profiteurs Ligt eraan, sommigen die geen kloot uitvoeren en niet de moeite doen om zich aan te passen aan de Nederlandse cultuur wel ja... maar voor de rest niet 6Belgen eten altijd friet Mee eens :p:D Kan me nog een Belgische familie een aantal jaar geleden op vakantie herinneren die echt ELKE maar dan ook ELKE avond friet aten als avondeten. :D 7Nederland staat vol met tulpen en molens Niet vol, maar er staat er veel van ja. Niets mis mee overigens. :) 8Nederlanders lopen op klompen Niet mee eens 9Blondines zijn dom Niet mee eens, dat hoeft niet. 10Dikke mensen zijn gezellig Mee eens, sommigen dan he... 11Fransen eten altijd stokbrood en dragen een baret Wel vaak, maar niet altijd. Dus niet mee eens 12Vrouwen kunnen niet autorijden Niet mee eens, sommigen kunnen dat wel. Ken jongens die roekelozer rijden dan de meeste vrouwen. 13Surinamers zijn lui Niet mee eens. 14Vrouwen kunnen geen kaart lezen Mee eens, tenminste ik ken er geen die dat wel kan (sorry vrouwen :bloos: ) 15Vrouwen zijn gevoeliger dan mannen Niet mee eens, ze UITEN meer hun gevoelens dan mannen denk ik... dat is dus iets anders ;) 16Jongens denken elke seconde aan seks Niet mee eens 17Afro’s/ Rasta’s zijn altijd stoned Niet mee eens 18Turken stinken Sommigen, maar over het algemeen niet mee eens. Maar blanken stinken ook wel eens hoor :p 19Lesbische vrouwen haten mannen Niet mee eens. 20Mannen die roze dragen zijn homo Niet mee eens, ze worden wel geassocieerd met homo's, das wel waar. Wil niet zeggen dat ze het daadwerkelijk zijn. 21Vrouwen kunnen geen monteur zijn Niet mee eens. 22Duitsers drinken de hele dag bier en eten altijd zuurkool met worst Zuurkool? Das toch meer Hollands? :p Niet mee eens... 23Duitsers hebben geen humor Ook niet mee eens (het wordt saai :p ) 24Bejaarden zeuren alleen maar Nee hoor, er zijn ook hippe bejaarden ;) 25Homo's zijn gevoeliger dan hetro's Pfff... daar vraag je me wat. Weet ik veel. 26Lubbers is een vieze vent Niet mee eens. 27Alle Amerikanen zijn te dik en zorgen slecht voor het milieu Niet mee eens, al ben ik 3 jaar terug in Florida geweest en daar liepen me toch veel papzakken rond... maar ze waren niet allemaal zo. |
1Nederlanders zijn gierig nee
2Belgen zijn dom nee 3gehandicapten zijn zielig ligt aan je definitie van zielig. zielig als in jammer voor ze dat ze gehandicapt zijn ja, zielig als in wat een sneue figuren nee 4Derde Wereldkinderen zijn bedelaars nee= 5vluchtelingen zijn profiteurs nee 6Belgen eten altijd friet nee 7Nederland staat vol met tulpen en molens nee 8Nederlanders lopen op klompen nee 9Blondines zijn dom nee 10Dikke mensen zijn gezellig ja maar dat ligt meer aan hun persoonlijkheid dan aan hun dikheid 11Fransen eten altijd stokbrood en dragen een baret nee 12Vrouwen kunnen niet autorijden jawel 13Surinamers zijn lui nee 14Vrouwen kunnen geen kaart lezen ligt aan de vrouw. sommigen kunnen het niet, anderenwel 15Vrouwen zijn gevoeliger dan mannen ligt aan de persoon 16Jongens denken elke seconde aan seks nee 17Afro’s/ Rasta’s zijn altijd stoned nee 18Turken stinken nee. 19Lesbische vrouwen haten mannen nee 20Mannen die roze dragen zijn homo nee 21Vrouwen kunnen geen monteur zijn nee 22Duitsers drinken de hele dag bier en eten altijd zuurkool met worst nee 23Duitsers hebben geen humor nee 24Bejaarden zeuren alleen maar nee 25Homo's zijn gevoeliger dan hetro's nee 26Lubbers is een vieze vent nee 27Alle Amerikanen zijn te dik en zorgen slecht voor het milieu niet allemaal |
Vooruit dan maar..
oneens oneens oneens oneens oneens oneens oneens oneens oneens oneens oneens oneens oneens oneens eens oneens oneens oneens oneens oneens oneens oneens oneens oneens eens oneens oneens |
Citaat:
|
oneens 2Belgen zijn dom oneens 3gehandicapten zijn zielig eens 4Derde Wereldkinderen zijn bedelaars oneens 5vluchtelingen zijn profiteurs soms 6Belgen eten altijd friet oneens 7Nederland staat vol met tulpen en molens oneens (maar hier zie je ze veel) 8Nederlanders lopen op klompen oneens 9Blondines zijn dom oneens 10Dikke mensen zijn gezellig soms 11Fransen eten altijd stokbrood en dragen een baret oneens 12Vrouwen kunnen niet autorijden oneens 13Surinamers zijn lui soms 14Vrouwen kunnen geen kaart lezen oneens 15Vrouwen zijn gevoeliger dan mannen eens 16Jongens denken elke seconde aan seks oneens 17Afro’s/ Rasta’s zijn altijd stoned oneens 18Turken stinken oneens 19Lesbische vrouwen haten mannen oneens 20Mannen die roze dragen zijn homo oneens 21Vrouwen kunnen geen monteur zijn oneens 22Duitsers drinken de hele dag bier en eten altijd zuurkool met worst oneens 23Duitsers hebben geen humor oneens 24Bejaarden zeuren alleen maar oneens 25Homo's zijn gevoeliger dan hetro's oneens 26Lubbers is een vieze vent oneens 27Alle Amerikanen zijn te dik en zorgen slecht voor het milieu oneens |
Niet mee eens 2Belgen zijn dom Niet mee eens 3gehandicapten zijn zielig Niet mee eens 4Derde Wereldkinderen zijn bedelaars Niet mee eens 5vluchtelingen zijn profiteurs Niet mee eens 6Belgen eten altijd friet Niet mee eens 7Nederland staat vol met tulpen en molens Niet mee eens 8Nederlanders lopen op klompen Niet mee eens 9Blondines zijn dom Niet mee eens 10Dikke mensen zijn gezellig Mee eens 11Fransen eten altijd stokbrood en dragen een baret Niet mee eens 12Vrouwen kunnen niet autorijden Niet mee eens 13Surinamers zijn lui Niet mee eens 14Vrouwen kunnen geen kaart lezen Niet mee eens 15Vrouwen zijn gevoeliger dan mannen Mee eens 16Jongens denken elke seconde aan seks Mee eens 17Afro’s/ Rasta’s zijn altijd stoned Niet mee eens 18Turken stinken Niet mee eens 19Lesbische vrouwen haten mannen Niet mee eens 20Mannen die roze dragen zijn homo Niet mee eens 21Vrouwen kunnen geen monteur zijn Niet mee eens 22Duitsers drinken de hele dag bier en eten altijd zuurkool met worst Niet mee eens 23Duitsers hebben geen humor Niet mee eens 24Bejaarden zeuren alleen maar Niet mee eens 25Homo's zijn gevoeliger dan hetro's Mee eens 26Lubbers is een vieze vent Niet mee eens 27Alle Amerikanen zijn te dik en zorgen slecht voor het milieu Niet mee eens Meisje, 15 jaar. |
eens 2Belgen zijn dom oneens 3gehandicapten zijn zielig oneens, maar soms eens 4Derde Wereldkinderen zijn bedelaars oneens 5vluchtelingen zijn profiteurs oneens 6Belgen eten altijd friet oneensssss 7Nederland staat vol met tulpen en molens oneens 8Nederlanders lopen op klompen oneens (stelling slaat werkelijk nergens op..) 9Blondines zijn dom oneens 10Dikke mensen zijn gezellig oneens 11Fransen eten altijd stokbrood en dragen een baret oneens 12Vrouwen kunnen niet autorijden oneens 13Surinamers zijn lui oneens 14Vrouwen kunnen geen kaart lezen oneens, hoewel ze hier gemiddeld gezien wel slechter in zijn dan mannen 15Vrouwen zijn gevoeliger dan mannen oneens 16Jongens denken elke seconde aan seks oneens 17Afro’s/ Rasta’s zijn altijd stoned oneens 18Turken stinken oneens 19Lesbische vrouwen haten mannen oneens 20Mannen die roze dragen zijn homo oneens 21Vrouwen kunnen geen monteur zijn oneens 22Duitsers drinken de hele dag bier en eten altijd zuurkool met worst oneens 23Duitsers hebben geen humor oneens 24Bejaarden zeuren alleen maar oneens 25Homo's zijn gevoeliger dan hetro's oneens 26Lubbers is een vieze vent oneens 27Alle Amerikanen zijn te dik en zorgen slecht voor het milieu oneens sorry, maar deze enquete is natuurlijk flut. Er zal amper variatie in de antwoorden zitten, doordat je bijvoorbeeld vaak schrijft "doen dit altijd", en dat is meestal niet het geval. Wil je echt onze bevooroordeelheid (ofzo ;)) onderzoeken, dan kan je bijvoorbeeld een aantal plaatjes plaatsen van zowel allochtonen en gotics etc, en vragen in hoeverre je ze verdachte personen vind op een schaal van 1-10 bv. (dieven oid). |
Citaat:
|
Citaat:
:eek: |
1. Nederlanders zijn gierig; Mee eens, veel Nederlands zijn centenneukers!
2. Belgen zijn dom; Niet mee eens. Ze praten wel stom. :p 3. Gehandicapten zijn zielig; Niet mee eens. Althans, het ligt er aan wat je precies met 'zielig' bedoeld. Ik vind wel dat er rekening gehouden moet worden met gehandicapten, maar daarvoor hoef je ze niet per definitie zielig voor te vinden 4. Derde Wereldkinderen zijn bedelaars; Niet mee eens 5. Vluchtelingen zijn profiteurs; Niet mee eens 6. Belgen eten altijd friet; Niet mee eens, wij eten toch ook niet alleen boerenkool met worst? :P 7. Nederland staat vol met tulpen en molens; Niet mee eens 8. Nederlanders lopen op klompen; Niet mee eens 9. Blondines zijn dom; Niet mee eens, ik ben zelf blond! :p 10. Dikke mensen zijn gezellig; Hmm, het merendeel van de 'dikke' mensen die ik ken is inderdaad gezellig. 11. Fransen eten altijd stokbrood en dragen een baret; Niet mee eens 12. Vrouwen kunnen niet autorijden; Veel vrouwen rijden belachelijke slecht, viel me laatst op. Van die huismoeder's die in de grote BMW van hun mam rijden en die auto niet eens fatsoenlijk kunnen draaien. :| 13. Surinamers zijn lui; Niet mee eens 14. Vrouwen kunnen geen kaart lezen; Niet mee eens 15. Vrouwen zijn gevoeliger dan mannen; Over het algemeen wel, mee eens dus. 16. Jongens denken elke seconde aan seks; Niet mee eens 17. Afro’s/Rasta’s zijn altijd stoned; Niet mee eens 18. Turken stinken; Niet mee eens, maar ik vind Turks eten meestal niet echt lekker ruiken. Sorry. :p 19. Lesbische vrouwen haten mannen; Niet mee eens 20. Mannen die roze dragen zijn homo; Mee eens! :D 21. Vrouwen kunnen geen monteur zijn; Niet mee eens 22. Duitsers drinken de hele dag bier en eten altijd zuurkool met worst; Niet mee eens 23. Duitsers hebben geen humor; Niet mee eens 24. Bejaarden zeuren alleen maar; Niet mee eens! Mijn oma is heel lief! :) 25. Homo's zijn gevoeliger dan hetro's; Vaak wel 26. Lubbers is een vieze vent; Mee eens 27. Alle Amerikanen zijn te dik en zorgen slecht voor het milieu; Nee, niet alle Amerikanen, wel veel! |
(ik vul dit in over t algemeen, er zijn altijd itzonderingen natuurlijk;) )
1Nederlanders zijn gierig oneens 2Belgen zijn dom eens! :P 3gehandicapten zijn zielig oneens!! 4Derde Wereldkinderen zijn bedelaars oneens 5vluchtelingen zijn profiteurs oneens 6Belgen eten altijd friet oneens 7Nederland staat vol met tulpen en molens oneens 8Nederlanders lopen op klompen oneens 9Blondines zijn dom oneens 10Dikke mensen zijn gezellig soms wel soms niet 11Fransen eten altijd stokbrood en dragen een baret oneens 12Vrouwen kunnen niet autorijden oneens 13Surinamers zijn lui oneens 14Vrouwen kunnen geen kaart lezen oneens 15Vrouwen zijn gevoeliger dan mannen eens denk ik 16Jongens denken elke seconde aan seks niet elke seconde, maar wel vaak 17Afro’s/ Rasta’s zijn altijd stoned oneens 18Turken stinken eens :bloos: 19Lesbische vrouwen haten mannen oneens 20Mannen die roze dragen zijn homo oneens 21Vrouwen kunnen geen monteur zijn oneens 22Duitsers drinken de hele dag bier en eten altijd zuurkool met worst oneens 23Duitsers hebben geen humor eens 24Bejaarden zeuren alleen maar oneens 25Homo's zijn gevoeliger dan hetro's oneens 26Lubbers is een vieze vent geen mening 27Alle Amerikanen zijn te dik en zorgen slecht voor het milieu geen mening |
Thn-x- voor jullie (misschien niet altijd positieve) reacties. Idd , het is niet de beste enquete allertijden. maar het is echt moeilijk om een enquete over vooroordelen te maken... Hebben jullie misschien suggesties hoe het beter kan??
|
Citaat:
|
Citaat:
En sommige stellingen slaan totaal nergens op, elke Nederlander weet dat we niet op klompen lopen... |
Inderdaad, stel gewoon 'Amerikanen zijn dikke milieuvervuilers' en 'bejaarden zijn zeikerds'.
|
Citaat:
Een goede methode om vooroordelen te meten over (bijvoorbeeld) Turken is een verhaaltje schrijven over ene mohammed en exact hetzelfde verhaal schrijven over ene Klaas. Nadat je de mensen dat hebt laten lezen laat je de mensen Mohammed of Klaas beoordelen op bijvoorbeeld hoe aardig of ondernemend of wat dan ook ze de hoofdpersoon vinden. Maar ik kan me voorstellen dat dit een beetje lastig (en te uitgebreid) is voor een middelbare schoolopdracht. |
Je kunt ook op de dam gaan staan,
Een keer verkleed als zwerver, dan een keer in een net pak en dan kijken wanneer mensen beter meewerken aan je enquete. Of je kunt kijken of mensen eerder mee werken als je ze in het turks, duits of vlaams aanspreekt... Krijg je krijg je ook een beeld van vooroordelen. Ik vind deze stellingen te zwart/wit. Al is het alleen maar omdat er altijd wel een uitzondering is. |
1Nederlanders zijn gierig EENS
2Belgen zijn dom EENS 3gehandicapten zijn zielig EENS 4Derde Wereldkinderen zijn bedelaars EENS 5vluchtelingen zijn profiteurs EENS 6Belgen eten altijd friet EENS 7Nederland staat vol met tulpen en molens EENS 8Nederlanders lopen op klompen EENS 9Blondines zijn dom EENS 10Dikke mensen zijn gezellig EENS 11Fransen eten altijd stokbrood en dragen een baret EENS 12Vrouwen kunnen niet autorijden EENS 13Surinamers zijn lui EENS 14Vrouwen kunnen geen kaart lezen EENS 15Vrouwen zijn gevoeliger dan mannen EENS 16Jongens denken elke seconde aan seks EENS 17Afro’s/ Rasta’s zijn altijd stoned EENS 18Turken stinken EENS 19Lesbische vrouwen haten mannen EENS 20Mannen die roze dragen zijn homo EENS 21Vrouwen kunnen geen monteur zijn EENS 22Duitsers drinken de hele dag bier en eten altijd zuurkool met worst EENS 23Duitsers hebben geen humor EENS 24Bejaarden zeuren alleen maar EENS 25Homo's zijn gevoeliger dan hetro's EENS 26Lubbers is een vieze vent EENS 27Alle Amerikanen zijn te dik en zorgen slecht voor het milieu EENS. TRIESSSSSSST DIT. |
1Nederlanders zijn gierig.. eens
2Belgen zijn dom.. oneens 3gehandicapten zijn zielig.. oneens 4Derde Wereldkinderen zijn bedelaars.. oneens 5vluchtelingen zijn profiteurs.. soms wel 6Belgen eten altijd friet.. eens 7Nederland staat vol met tulpen en molens.. eens 8Nederlanders lopen op klompen. oneens 9Blondines zijn dom.. sommigen maken het er wel naar ja. 10Dikke mensen zijn gezellig.. eens 11Fransen eten altijd stokbrood en dragen een baret.. eens 12Vrouwen kunnen niet autorijden.. oneens 13Surinamers zijn lui ..oneens 14Vrouwen kunnen geen kaart lezen.. eens! 15Vrouwen zijn gevoeliger dan mannen.. eens 16Jongens denken elke seconde aan seks.. eems 17Afro’s/ Rasta’s zijn altijd stoned.. oneens 18Turken stinken .. geen id 19Lesbische vrouwen haten mannen. oneens 20Mannen die roze dragen zijn homo.. oneens 21Vrouwen kunnen geen monteur zijn.. eens 22Duitsers drinken de hele dag bier en eten altijd zuurkool met worst.. oneens 23Duitsers hebben geen humor.. eens 24Bejaarden zeuren alleen maar.. eens 25Homo's zijn gevoeliger dan hetro's.. eens 26Lubbers is een vieze vent.. eens 27Alle Amerikanen zijn te dik en zorgen slecht voor het milieu.. helemaal mee eens! |
ik ben een vrouw en 16 jaar
1Nederlanders zijn gierig nee 2Belgen zijn dom nee 3gehandicapten zijn zielig nee 4Derde Wereldkinderen zijn bedelaars nee 5vluchtelingen zijn profiteurs soms 6Belgen eten altijd friet nee 7Nederland staat vol met tulpen en molens nee 8Nederlanders lopen op klompen nee 9Blondines zijn dom nee 10Dikke mensen zijn gezellig ja 11Fransen eten altijd stokbrood en dragen een baret nee 12Vrouwen kunnen niet autorijden nee 13Surinamers zijn lui nee 14Vrouwen kunnen geen kaart lezen nee 15Vrouwen zijn gevoeliger dan mannen ja 16Jongens denken elke seconde aan seks ja 17Afro’s/ Rasta’s zijn altijd stoned nee 18Turken stinken nee 19Lesbische vrouwen haten mannen nee 20Mannen die roze dragen zijn homo nee 21Vrouwen kunnen geen monteur zijn nee 22Duitsers drinken de hele dag bier en eten altijd zuurkool met worst nee 23Duitsers hebben geen humor ja 24Bejaarden zeuren alleen maar ja 25Homo's zijn gevoeliger dan hetro's nee 26Lubbers is een vieze vent ja 27Alle Amerikanen zijn te dik en zorgen slecht voor het mili nee |
Citaat:
|
1Nederlanders zijn gierig, oneens
2Belgen zijn dom eens :p sorry hoor maar als ze op de belg een programma hebben. zo'n verborgen camera iets. en dat ze daar posters gaan verkopen en dat ze die dan opgaan vouwen en niemand zegt er wat van. Er komt 1 nederlander en die zegt er meteen iets van, lijk je me niet erg slim. maar misschien zijn ze wel gewoon heel erg slim om gewoon aardig te zijn. en ben ik als nederlander te dom om dat te snappen 3gehandicapten zijn zielig ONEENS 4Derde Wereldkinderen zijn bedelaars oneens 5vluchtelingen zijn profiteursoneens 6Belgen eten altijd friet oneens, dat waren nederlanders toch altijd? 7Nederland staat vol met tulpen en molens eens, kijk eens voor de ramen 8Nederlanders lopen op klompenoneens 9Blondines zijn domeens 10Dikke mensen zijn gezellig eens 11Fransen eten altijd stokbrood en dragen een baret oneens 12Vrouwen kunnen niet autorijden oneens 13Surinamers zijn lui oneens 14Vrouwen kunnen geen kaart lezen eens 15Vrouwen zijn gevoeliger dan mannen eens 16Jongens denken elke seconde aan seks eens maar vrouwen ook 17Afro’s/ Rasta’s zijn altijd stoned oneens 18Turken stinken oneens 19Lesbische vrouwen haten mannen redelijk mee eens 20Mannen die roze dragen zijn homo oneens roze roeleert 21Vrouwen kunnen geen monteur zijn oneens 22Duitsers drinken de hele dag bier en eten altijd zuurkool met worst oneens, ze drinken de hele dag wodka red bull :p 23Duitsers hebben geen humor eens 24Bejaarden zeuren alleen maar eens 25Homo's zijn gevoeliger dan hetro'seens 26Lubbers is een vieze vent oneens hij lijkt me best cool 27Alle Amerikanen zijn te dik en zorgen slecht voor het milieu eens |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dankje voor de tips. We houden het omdat het te kortdag is toch bij deze enquete. maar voor de toekomst hebben jullie goede ideeen gegeven :) We hebben nog te weinig uitslagen (we moete er minstens 30 hebben) dus als mensen dit lezen en nog geen antwoorden hebben gegeven dit ook even willen invullen (kleine moeite toch?? Hoe dom je de enquete ook vindt), zou dat heel fijn zijn.. ;) alvast bedankt!
|
19, vrouw, Nederlandse
1Nederlanders zijn gierig - oneens 2Belgen zijn dom - oneens 3gehandicapten zijn zielig - oneens 4Derde Wereldkinderen zijn bedelaars - oneens 5vluchtelingen zijn profiteurs - oneens 6Belgen eten altijd friet - oneens 7Nederland staat vol met tulpen en molens - oneens 8 Nederlanders lopen op klompen - oneens 9Blondines zijn dom - oneens 10Dikke mensen zijn gezellig - oneens 11Fransen eten altijd stokbrood en dragen een baret - oneens 12Vrouwen kunnen niet autorijden - oneens 13Surinamers zijn lui - oneens 14Vrouwen kunnen geen kaart lezen - oneens 15Vrouwen zijn gevoeliger dan mannen - eens 16Jongens denken elke seconde aan seks - oneens 17Afro’s/ Rasta’s zijn altijd stoned - oneens 18Turken stinken - oneens 19Lesbische vrouwen haten mannen - oneens 20Mannen die roze dragen zijn homo - oneens 21Vrouwen kunnen geen monteur zijn - oneens 22Duitsers drinken de hele dag bier en eten altijd zuurkool met worst - oneens 23Duitsers hebben geen humor - eens 24Bejaarden zeuren alleen maar - oneens 25Homo's zijn gevoeliger dan hetro's - eens 26Lubbers is een vieze vent - oneens 27Alle Amerikanen zijn te dik en zorgen slecht voor het milieu - oneens |
19 jaar, man, Nederlands
1Nederlanders zijn gierig Oneens 2Belgen zijn dom Oneens 3gehandicapten zijn zielig Oneens 4Derde Wereldkinderen zijn bedelaars Oneens 5vluchtelingen zijn profiteurs Oneens 6Belgen eten altijd friet Oneens 7Nederland staat vol met tulpen en molens Oneens 8Nederlanders lopen op klompen Oneens 9Blondines zijn dom Oneens 10Dikke mensen zijn gezellig Eens 11Fransen eten altijd stokbrood en dragen een baret Eens 12Vrouwen kunnen niet autorijden Eens 13Surinamers zijn lui Oneens 14Vrouwen kunnen geen kaart lezen Eens 15Vrouwen zijn gevoeliger dan mannen Eens 16Jongens denken elke seconde aan seks Oneens 17Afro’s/ Rasta’s zijn altijd stoned Oneens 18Turken stinken Oneens 19Lesbische vrouwen haten mannen Oneens 20Mannen die roze dragen zijn homo Oneens 21Vrouwen kunnen geen monteur zijn Oneens 22Duitsers drinken de hele dag bier en eten altijd zuurkool met worst Eens 23Duitsers hebben geen humor Oneens 24Bejaarden zeuren alleen maar Oneens 25Homo's zijn gevoeliger dan hetro's Eens 26Lubbers is een vieze vent Eens 27Alle Amerikanen zijn te dik en zorgen slecht voor het milieu Eens |
16, V, Netherlands
yoo :cool:. 1Nederlanders zijn gierig oneens 2Belgen zijn dom oneens 3gehandicapten zijn zielig oneens 4Derde Wereldkinderen zijn bedelaars eens 5vluchtelingen zijn profiteurs eens 6Belgen eten altijd friet eens 7Nederland staat vol met tulpen en molens oneens 8Nederlanders lopen op klompen oneens 9Blondines zijn dom eens 10Dikke mensen zijn gezellig eens 11Fransen eten eens 12Vrouwen kunnen niet autorijden eens 13Surinamers zijn lui oneens 14Vrouwen kunnen geen kaart lezen oneens 15Vrouwen zijn gevoeliger dan mannen eens 16Jongens denken eens 17Afro’s/ Rasta’s zijn oneens 18Turken stinken oneens 19Lesbische vrouwen haten mannen oneens :D 20Mannen die roze dragen zijn homo eens 21Vrouwen kunnen geen monteur zijn oneens 22Duitsers drinken eens 23Duitsers hebben geen humor oneens 24Bejaarden zeuren oneens 25Homo's zijn gevoeliger dan hetro's oneens 26Lubbers is een vieze vent eens 27 oneens |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25. |