![]() |
Welk spel heb jij nooit uitgespeeld?
En dan niet omdat het spel te saai was, maar omdat het te moeilijk was...
Ik speel zelf niet zoveel spellen, maar ik speel ze al helemaal weinig uit. Zo wil ik nog steeds een keer the 7th guest uitspelen, maar daar zitten van die rottige schaakspelletjes in, en dat kan ik dus niet, schaken :o En Monkey Island (3?) heb ik niet uitgespeeld (wel bijna) omdat mijn vriend hem voor mijn neus uitspeelde. Verder speel ik adventures enzo vrijwel alleen maar met walkthrough, anders kan ik het niet :o Jullie? |
alle Myst spellen. Ik heb ze allemaal origineel maar kom in geen van allen echt ver. :o
|
Als ik een spel het waard vind om uit te spelen, is het mij nooit te moeilijk.
|
nfsu, t lukt me gvd niet en ik wil niet meer
en quake 2 ook niet, ik zat altijd vast op t zelfde punt |
Zuma. :D
|
Jazz Jack Rabbit 2
en de andere spellen die ik niet uitspeel zijn het niet waard om uit te spelen. (nfsu2, sofII, etc) |
harry potter 2, laatste leveltje :D
|
Dungeon keeper 1
|
Ik speel zelden spellen uit eigenlijk
|
Eigenlijk heb ik de spellen die ik uit wilde spelen wel uitgespeeld. Command and Conquer generals heb ik niet uitgespeeld omdat die filmpjes zo ontzettend irritant zijn tussen de campaign missies door. Voor de rest wel op hard uitgespeeld in VS mode.
Vaak verlies ik m'n intresse voor een game voordat ik hem uitspeel. (En ik speel ook graag games met open einde :p) |
Citaat:
Ik heb nog nooit Circus charlie uitgespeeld |
Ik speel bijna nooit spellen uit. Alleen echte goede spellen speel ik wel uit (oa Half-Life 2 en Brothers in Arms ga ik ook uitspelen, vet spel is dat!)
|
Uit de oude doos heb ik Syndicate Wars nooit uitgespeeld, maar toen was ik vet jong nog. Deel 1 wel uitgespeeld maar de data disk American Revolt echter niet vanwege een een bug, in een missie waar je een gun moet jatten, de radar aangeeft dat die gun voor me ligt maar is er simpelweg niet.
Al dat soort spellen heb ik hier origineel liggen maar krijg ik gewoon niet aan de praat. Als iemand mij 1-2-3 kan vertellen hoe dat wel moet, zeg het me, want het heb steeds geen zin om het helemaal uit te gaan zoeken :o Grand Theft Auto 1 nooit uitgespeeld vanwege missies falen en dan niet meer genoeg missies kunnen vinden. En dat al in de eerste map :o Nu zit ik vast met Police Quest 1 vlak voor het einde omdat je moet pokeren met kaarten en ik ken de regels niet :o Verder heb ik Turtles 1 en Batman 1 nooit uitgespeeld gekregen op de NES :o |
Citaat:
|
Citaat:
hahaha, ik ook :D alleen kom ik best ver, maar op het einde blijf ik haken en dan stop ik er ook maar mee |
Citaat:
Deel 2 en 3 op de NES heb ik wel rond gespeeld, en deel 4 ook op de SNES. Co-op mode was erg vet in die games(y) Ohja, The Lost levels van Mario heb ik ook nooit gehaald. :mad: |
Sim City ;)
|
Tony Hawk Underground. :mad:
:bloos: |
Citaat:
|
Kingsquest VI the mask of eternity moet ik nog uitspelen :o
|
thp2 ook nog :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sinds spellen voor mij wat "eenvoudiger te verkrijgen zijn"(U snapt heel goed wat ik daarmee bedoel), speel ik spellen niet meer zo vaak uit.
|
Half-Life 1, kwam nooit verder dan na de inval en dat die wetenschapper in zo'n soort zolderkamer zat.
|
Citaat:
dat deel op die andere wereld is lachen :D |
ik probeer al tijden axelay uit te spelen, verrotte moeilijk
|
Rygar voor de NES. >_>
Mijn Special Bonus game op DMD difficulty in Devil May Cry 1. =P |
Citaat:
Jazz 1 heb ik overigens wel uitgespeeld. |
Evil Twin. ZO frusterend zelfs met onbeperkte levens. En Half-Life, maar die wil ik helemaal niet meer spelen. (n)
Citaat:
|
Citaat:
echter multiplayer speel ik het nu al meer dan anderhalf jaar, het is multiplayer echt gewoon supervet! (y) |
het enige spel wat me zo ff te binnenschiet wat ik vanwege de moeilijkheidsgraad niet heb uitgespeeld is 'Megaman Network Transmission' voor de NGC dat laatste 'level' is zó vrdomde irritant...ál je tegenstanders hebben een barrier van 100HP...en je chips zijn gewoon te zwak daarvoor :mad:
[Edit] oja...Twisted Metal Black heb ik zelfs niet uit kunnen spelen op Easy...die eindbaas is té moeilijk voor me :bloos: [/edit] |
Geen idee.. meestal speel ik dingen wel uit, desnoods met cheats omdat ik het normaal niet meer wil spelen. En oude dingen haal ik wel eens in zoals CMI1/2 of S&M:HtR. Al zijn ze lelijk nu.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pacman
|
Republic: The Revolution :(
En Hitman 1, maar die kostte me tien keer minder. |
Citaat:
|
Zelda 1 en 2 op de NES :bloos:
Turtles ook niet :| Ik verloor iedere keer bij die verrekte technodrome. (n) |
Citaat:
Op zich was ik redelijk ver gekomen (laatste stad, behoorlijk wat macht) maar het spel was niet boeiend genoeg meer. verder heb ik Neverwinter Nights nooit volledig uitgespeeld, er zit gewoon veel te veel gameplay in, er was geen doorkomen aan. :D |
GTA III en Vice City
|
pikmin, het lukt me niet :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb Kirby's Dreamland II (Voor de GB) nooit uitgespeeld, ik kreeg de eindbaas nooit verslagen. :( |
Citaat:
|
GTA III
stomme eind missie met die Kk helicopter en niet lache:mario I |
Good and evil :bloos: ik had na tijdje geen zin meer om tegen die eindbaas te spellen omdat je als naar links drukte naar rechts ging enz, ik ben nooit slim genoeg geweest om dat onder control te krijgen, maar meestal spel ik me spellen wel uit
|
Citaat:
|
Myst 4
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:58. |