![]() |
We vs. death
Supercoole Utrechtse postrockband. Ze hebben een nieuwe split uit waarover in de oor van vorige maand een lovende recensie te lezen was. Eén van de nummers van die plaat is te beluisteren op de site.
Wat vinden we van deze band? Iemand die de nieuwe split al heeft weten te bemachtigen? |
ik heb al hun nummers in mp3.
Prima band. Nummers blijven mij boeien. Nieuwe nummers helemaal. Heb ze in het voorprogramma van Explosions in the Sky gezien. Was ook wel goed toen. |
Ik ben echt benieuwd naar de rest van de nieuwe nummers. Heb ze een tijdje terug gezien bij één van de Utrecht speelt uit shows. 't Was live idd ook goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Was een paar weken terug nog niks nieuws te vinden. Nog eens proberen dan.
|
Ooit in Ekko samen met Explosions In The Sky gezien. Vond het eigenlijk vrij simplistisch, en viel in het niet vergeleken met EitS, die ze daarna omver bliezen qua sfeer, volume en variatie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
20 maart in de OCCII amsterdam www.occii.org
maar ik vind ze niet bijzonder. post-rock moet echt heel goed zijn wil het niet vervelen. |
Citaat:
|
mja, ik heb ze in paradiso een keer gezien, hadden heel vette shirts, maar helaas vond ik er niet zoveel aan, dus vond het zonde een shirt te kopen..
|
ik vind ze leuk :)
|
ik ken niet alles van ze maar wat ik ken vind ik aangenaam
|
de muziek van hun is zeker niet simplistisch. De drum en baspartijen zijn zeer apart. Waarbij het samenspel van de gitaren natuurlijk niet nix is. Maar ik kan de jongens dus i kben bevooroordeeld.
but roffe shit! |
Citaat:
Ik vond het toen wel tof, alleen we hebben maar de helft gezien omdat we te laat waren ;s |
Citaat:
Maargoed, ik viel er toen bij in slaap en als ik die mp3's op de site zo hoor zal ik dat nu nog steeds doen. |
Fijne band, fijne muziek.
|
euh...kan aan mij liggen, maar als ik dus een nummer van ze download van die site, dan staat er in de tag bij winamp bij artiets: Green Concorde.....
Heel andere band dus... |
welke site? Doe je toch iets niet goed
|
Citaat:
|
ik vind ze gooed (y) cd is onderweg :o (WE VS DEATH / GREEN CONCORDE
9-Song Split ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:41. |