![]() |
[video] Nine Inch Nails - The Hand That Feeds
|
vind het nummer nogal puberaal. die gast is al laat in de 30. en dan nog zo'n teksten.
|
teksten kunnen mij in het algemeen aan mn reet roesten. Maar ik vind het nummer niet echt super. En de twee andere nummers vond ik ook al niet echt super. :|
|
Hm, een beetje een standaard rock hitje bijna. Ze kunnen zoveel meer. :(
|
Van die paar nummers die uit zijn krijg ik de indruk dat alles wat ik gaaf vond aan The fragile achterwege is gelaten :(
|
Hmmm, ik ben er na 1 keer luisteren niet echt enthousiast over. Het klinkt erg poppy.
Wellicht heeft het meerdere luisterbeurten nodig? :( |
matig nummer zeg.... :(
Klinkt meer als een B-kantje van een single van the Downward Spiral dan als een nieuw nummer. |
Beetje saai nummer en de clip maakt het er niet veel interessanter op.
|
geen super nummer nee.
jammer |
Citaat:
Verder vind ik het wel lekker aan te horen, doet me denken aan de eerste cd, Pretty Hate Machine, die toch wat minimalistischer is qua geluid ivm later werk. Het nr Deep(relatief simpel) van de Tombraider soundtrack was dus toch een beetje karakteristiek voor komende cd. |
niet super nee.. maar ik vind het best leuk om te horen. ik ben echt benieuwd naar de rest!
|
Wel aardig, maar na zes jaar mag hij voor de rest van het album met toch wel wat beters aan komen zetten.
|
Op zich geen slecht nummer (voor een standaard rockbandje of zo), maar had absoluut iets beters van NiN verwacht.
Standaard rockvideo ook... |
op kanaal #altrock (mirc,efnet) is deze show te vinden met redelijk wat nieuwe songs:
Nine_Inch_Nails-032305-Fresno_CA-2CD-2005-KSi.tar |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54. |