![]() |
Doortellen?
Ik en mijn vriend zouden vandaag een jaar en 2 maanden bij elkaar zijn. We zijn even uit elkaar geweest door ruzies enzo, maar we zagen elkaar nog steeds iedere dag en zoende ook nog gewoon enzo... De 27ste hebben we besloten weer terug bij elkaar te gaan. Moeten we nu opnieuw beginnen met tellen of gewoon doortellen? Wat vinden jullie?
(( Als dit onderwerp beter ergens anders geplaatst kan worden, dan moet je dat maar even doen, maar ik wist zo snel niet waar )) |
Weet je wat ik vind?
Who fucking cares, lekker belangrijk |
Citaat:
|
doe waar jij je het beste bij voelt
|
Oke :)
|
Doe wat je wilt, ik denk dat niemand zich er druk over maakt
|
ok, het is al 3 keer gezegd maar nog 1 keer: LEKKER BELANGRIJK
|
Citaat:
|
met mijn ex was het wel 3 keer uitgeweest en wij telden ook altijd maar gewoon door!
|
als je 12 : 3 doet is het toch ook geen 5 ?!
|
Waarom wordt er nog antwoord gegeven op de onnozele topics die deze slet opent. Bekijk de andere forums maar eens een keer, staan tal van onnozele vragen/antwoorden op.
Volgens mij is het gewoon een gefrustreerde gozert die in zijn van zn zusje geleende minirok voor de computer zich ligt op te geilen aan het grote aantal reacties dattie krijgt. Post normaal of sodemacher op. :nono: |
Citaat:
Daarnaast heb ik paar topics toevallig op Seksualiteit gezien en zo onzin waren de vragen niet. Ik kijk het gewoon aan en als t niet meer loopt sluit ik m :) Je weet maar nooit of mensen ervaringen willen delen :) |
Citaat:
|
Voor wie tel je in godsnaam? tis niet dat je straks een prijs krijgt of weet ik wat :o
|
We hebben 2 jaar, we hebben het gehaalt.. kom we vieren een feestje:D:D:D:D:D:D sorry...:o
Nou meid, geheel zelf weten, het lijkt mij dus totaal onbelangrijk:|. |
Citaat:
Volgens mij gaat deze nog veel gequote worden. :) En neem eens 'n andere nick. :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
Ehm... ik gáf het goede voorbeeld, nl.: een andere nick aanraden. :rolleyes: |
hahahaha :eek: omg die vraaaag!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oké, veel verder komen we hier niet. Het lijkt met wel duidelijk. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58. |