![]() |
Het zijn de kleine dingen die het doen.
Wat zijn de kleine dingen in het leven die jou gelukkig maken?
TS. geeft voorbeeld. - Als het regent in de zomer en je kan zeg maar de regen ruiken. - Als mijn poezevriendinnetje op mijn schoot zit te spinnen. - Vlinders in mijn buik hebben en weten dat die ander dat ook heeft. etc. Nu jullie! :) |
Dat ik weer fatsoenlijk naar de stad kan als ik dat wil
De zon op bloementjes kinderen bezig zien als ik een leuk grapje heb gemaakt:) |
-de geur buiten als het Lente is, heerlijk, daar geniet ik dan zo van :) .
-schattige baby's/peuters. -strandwandeling. |
Muziek
|
- Het lachen/blij zijn van een klein kind
- In alle rust buiten een boek lezen - De wind op een warme zomerdag die je verbrande huid doet prikkelen. - Het drinken van een Arabier - Een mooie gepotte bal bij het poolen. - Een rokje waar mooie benen uit tevoorschijn komen. - In de auto zitten op een mooie zomerdag met je arm uit het raam. - De frisse ochtendlucht in de bergen. - Een knetterend vuurtje |
Muziek. Verder niks.
Nee ik vind het ook wel leuk als het gezellig is met mn vrindinnekes enzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goeie muziek
Gezelligheid Een goede film Een gekleurde lucht bij een ondergaande zon Lekker weer Sneeuw Lekker bier |
Sarcasme en ironie.
|
Domme mensen die zo dom zijn dat het weer leuk is.
|
Krijg ik net zomaar een smsje :D
"Ich liebe dich" :bloos: |
-Een schone jongedame in een kort rokje die de trap oploopt en onbewust een blik op haar derrière gunt
-Riffjes meehummen met Lep Zeppelin -Een tram die voor je stopt en de deuren gaan precies voor je gezicht open -Het briefje dat ze bij je verjaardagscadeau schreef op een speciale plek bewaren |
Citaat:
|
Citaat:
*stuurt meteen smsje terug* |
lekker eten
in een trein zitten |
Hmm, dinsdagavond van 21.00 tot 22.00 in mijn joggingbroek op de bank liggen, alleen thuis, Arrow's symfonische uur aan met de meest geniale muziek, whisky met cola, sigaretten.....pfoeehh.
QUALITY TIME! |
Iemand die iets liefs zegt, een gedeelde grap, een mooi nummer, chocola, een knuffel.
|
*heeft nu de hele tijd het liedje in d'r hoofd*
- lachende kinderen - zon - gelukkige familie - lekkere muziek dat soort dingen |
-Rennende kinderen
-Galoperende paarden -Regen ruiken -Kou ruiken -In alle rust in de zomer op het balkon boek lezen :o -Goede cijfers :p |
Puppy's en jonge katjes.
|
lekkere muziek.
stukje auto rijden goed cijfer mn vriendinnetje lachen met vrienden voetballen een stuk hardlopen hard werken verdiend geld uitgeven lekker eten lekker drinken het leven is zo leuk :cool: |
dat het misschien eindelijk eens wat gaat worden tussen mn vrindinneke en de jongen waar ze al eeuwen op verliefd is, hihi
maar dat is niet zo klein eigenlijk boeiend wel leuk |
Mijn vriend
Mijn lekker eigenwijze beagle Als mijn 'oppas' jongetje lief tegen me aan komt hagen (L) Lekker weer buiten De zee Een net gewassen naakte beebie tegen je aan :o Bepaalde muziek Zien dat de kinderen waar ik mee werk dol op me zijn |
wanneer het weer beter wordt en ik naar buiten kan met de katten, de koeien enz
|
Alles dingen waar ik van geniet zijn groots voor mij.
|
De zon.
|
Music.
|
Geen huiswerk.
|
De lente ruiken als je op de fiets zit :) Dan kan het best een beetje regenen of nog fris zijn, maar toch voelt het als lente.
|
Joel.
|
Citaat:
|
Citaat:
oooow jaaaa <3 <3 |
Een mooi stuk muziek. Een goed boek. Mijn eigen perfectie.
|
En dat straks alles weer groen wordt :D
|
- een mooie laag sneeuw als je naar buiten kijkt uit je ruit smorgens
- in de zomer de zon die schijnt als je smorgens uit de ruit kijkt - een grappig liedje, een liedje waaraan je goede herinneringen hebt - een knuffel van mijn beste vriend - eens lakker onozel doen om frustraties uit te werken - mijn kat die bij me komt liggen in de zetel |
Citaat:
|
Als we samen een malteaser zakje leegmaken, door het bos lopen en praten over vanalles, Bambi kijken.. zondag de gekste:p
Verder ook nog armharen epileren en ingegroeide haartjes goed pulken:p |
De kleine pluisjes tussen mijn teen wegkriebelen na een dag met sokken lopen.
|
Citaat:
|
mooi liedje op de radio
in de lente de eerste dag dat ik mijn korte broek en t-shirt weer aan kan en lekker op het gras kan gaan liggen middag lang lam zijn en slechte grappen maken met je vrienden sóchtends wakker woredn en je is een keer niet begaffelt voelen |
Wanneer na een lange winter het plots weer beter weer wordt (zoals nu) en dan, niet zoals de voorbije zondagavonden dik bijeengepakt bij de verwarming, maar buiten aan het stookvuurtje vergaderen, en erna fietsen in het zachte weer, en iets drinken; vooral het gevoel hebben dat je tijd met hopen hebt.
|
Citaat:
|
hihihihi lekker gekicked, zo staat ie tussen de onzin shit :D
|
onzin volspammen :D
|
:p
|
Citaat:
|
- wakker worden van de zon