![]() |
Geschorst
heeey mensen
ik zit dus met een probleempje....... Ik ben geschorst 9het is maar 1 dag maar toch0 Ik moet dus een hele dag van 9 tot 4 op school gaan zitten, maar ik heb echt geen idee wat ik dan moet doen..... Ik heb net een toetsweek achter de rug dus huiswerk ofzo heb ik niet..... en ik ben eigenlijk ook niet echt zo iemand die haar huiswerk al eerder gaat maken dan dat het eigenlijk moet..... Wie heeft er goede tips????? HELLUP!!! :confused: |
Jou zou een btje huiswerk kunnen gaan maken. Een boek meneemen , goede muziek.
verder weet ik het niet. Maar als je geschorst ben heb je toch een dag vrij? :s |
Misschien leren normaal Nederlands te schrijven. :)
|
was ik maar een dag vrij.....
nee ik ben intern geschorst :( alleen als je extern geschorst bent mag je lekker thuis zitten |
Tjahh das balen, maar misschien kun je toch maar beter lkkr op school je huiswerk maken, want je zit dan tog al op school.
En je bent er thuis mooi vanaf :) |
dat is nou juist het probleem ik heb GEEN huiswerk!!
|
Tja, ik zou huiswerk gaan doen (iig een beetje). Gewoon vooruit werken.
Als je echt niks te doen hebt kun je zo'n zwaan maken van 500 stukjes papier die je in driehoekige vormpjes moet vouwen en dan in elkaar moet schuiven :p Maar dat is alleen als je écht niets te doen hebt. |
Is wel een goed idee!
Nog meer suggesties misschien??? |
Ik kan die site even niet terugvinden (het is ook alweer een jaartje geleden), maar dit lijkt erop, om je een idee te geven.
http://www.yukonlee.com/origami_c.html Edit: Oeh, toch gevonden! http://www.asianawest.com/bsworfoin.html |
ut is in ieder geval een idd!
thanx! |
Zijn er misschien nog meer idees of suggesties????
Misschien ook suggesties om er onder uit te komen???/ |
Citaat:
|
De mijne staat nu al ruim een jaar op de tv. ^^
|
Citaat:
|
ik denk ook dat ik datzelfde probleem ga heeben :bloos:
|
beetje gaan babbelen
iets doen wat tijd kost en waar je normaal geen zin in hebt.. slapen... nadenken.. gameboy.. |
aan de gameboy heb ik ook zitten denken, maar angezien ik mun rechterduim heb gekneusd gaat het een beetje moeilijk met spelen....
en slapen gaat een beetje moeilijk als je in een lokaal met leraar (waarschijnlijk) moet zitten...... |
Citaat:
|
waarom lees je niet een boek vooruit, scheelt een hoop werk als je straks je boekverslag moet inleveren. Maak je handelingsdelen/verslagen. Werk vooruit etc. Daar heb je meer aan dan aan een beetje zwaantjes vouwen.
|
Citaat:
|
Citaat:
ja gekke school i know :D |
Citaat:
|
Citaat:
Ik betwijfel het overigens dat ze je zelf laten kiezen wat je wil doen. Op die manier zouden schorsingen nog best leuk kunnen zijn, wat natuurlijk niet de schools intentie is. |
altijd als ik geschorst was en zaten meerdere mensen bij. gingen we kaarten was erg gezellig. en voor de rest gewoon beetje niks doen. muziekje luisteren :)
|
Verenig het nuttige met het onaangename. :p
Ga dus gewoon studeren, dat deed ik ook toen ik geschorst was voor het openlijk beledigen van de coördinator. :D |
Nadenken over hoe je je leven gaat beteren (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben ook een keer geschorst en dat hield in, dag thuis blijven, boek lezen en samenvatting maken. Heerlijk als je van lezen houdt. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
O jeetje, wat heb jij een groot probleem, je hebt geen huiswerk en moet de hele dag op school niksen, dat is beter dan in de les zitten toch?
Wij moeten als we een dag geschorst zijn de hele dag onnuttige teksten overschrijven. Dat is wel erg, krijg je pijn in je hand en vingers. Ik zou als ik jou was het allemaal niet zo erg vinden, ik kan een hele dag voor me uitstaren zonder me te vervelen, ben ik namelijk erg goed in. Gewoon heel veel nadenken. En anders kan je altijd een goed boek gaan lezen. |
Vooruit werken, boek lezen... Dat moet je dag toch wel kunnen vullen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(alleen hij pikte het niet erg toen is wat namen tegnen hem zei uit woede dan) |
Citaat:
|
Tv kapen, dvd speler meenemen en dvd's kijken, hebben wij met de vorige nablijf dag masaal gedaan. Aanradertje dat geschorst worden :p
|
Citaat:
|
Joh! Je hebt het wel heul erg zwaar, hè?
Pak een BOEK en ga LEZEN. |
Citaat:
|
In welke klas zit je?
En wat een probleem. Ga lezen inderdaad ofzo. Pfff. Edit: Je zit op het mbo?! En dan word je nog geschorst ook? Word eens volwassen. De middelbare school is voorbij. |
Citaat:
Ja ik zit op mbo4 en dat ik geschorst ben tja.... de school is zo zielig om dat te doen ik niet! |
Nakomen staat apart van naar school gaan/leren vind ik ikkeleerlinge..
|
Ik zie het probleem niet, je gaat gewoon een dag niksdoen. Tenzij je werk van hun krijgt, wat waarschijnlijk het geval is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben je pas geschorst over een paar dagen dan ofzo :confused:?
Verder: ga een goed boek lezen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05. |