![]() |
AARGHR medebewoners!
HEbben jullie ook zo'n vervelende medebewoner in jullie studentenhuis????
Ik dus wel. Hij houdt precies in de gaten hoe laat ik thuis kom en wie ik mee neem ( zodra de voordeur open gaat staat hij in de gang ) en vraagt dan dood leuk wie het is en wat hij/zij komt doen!!!! Zoiets doe je toch niet. :rolleyes: Ik wordt er gek van. En als hij bij hoge uitzondering een keer niet op de gang staat komt hij als het bezoek weg is aan mij vragen wie dat was. Als ik een keer vroeg de school uit heb, spreekt hij me er op aan waarom ik zo vroeg terug ben! :s Ik wordt echt helemaal gestooord van dat jong. :mad: Kennen jullie dit probleem ook? |
Nee, ik bewoon geen studentenhuis.
|
Hij wil jou!
|
Ik heb ouders.
|
Dump zijn vuile vaat in zijn bed (y)
|
nope, woon thuis, geen gezeur.
|
Citaat:
|
Citaat:
:D :D |
Citaat:
|
Haha, dat je er zelf niks tegen in brengt vind ik nog wel het ergste.
|
Volgende keer zeg je gewoon: Deze jongen kwam ik zomaar op straat tegen en we gaan nu keiharde ongeremde, kinky sex hebben op een manier dat de hele buurt het hoort!
|
Nee, het zal me een zorg zijn wie er bij wie op bezoek komt. Er zijn wel 1001 andere dingen waaraan ik me erger :( Verwarming aan+raam open, licht op de gang de hele nacht aan laten, afwas weken laten staan, tegen een anti-reclamesticker zijn, roken, niet opruimen, niet schoonmaken, anonieme brieven sturen naar een medebewoner en zogenaamd doen alsof dat namens iedereen is, enz. enz.
eigenlijk zou ik moeten verhuizen, maar dat is weer zo'n gedoe. |
Citaat:
doe netzoals die reclame leg een ei boven de ze deur :evil: en op z'n wekker |
Citaat:
|
Ik heb geen kamergenoot, alleen mijn overbuurmeisje is vaak op mijn in mijn place te vinden om DVDs te kijken, playstation/cube/xbox te spelen en mijn internet te gebruiken.
Het enige dat ze er voor terug hoeft te doen is eten maken. :) Ze maakt mijn flatje zelfs schoon uit haarzelf. Ik heb het goed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niets te klagen over mijn huisgenoten.
|
ik zou gewoon zeggen iets raars antwoorden, bv. we gaan sex hebben of je kan ook gewoon zeggen wat je niet op prijs stelt aan hem.
|
Citaat:
|
ik heb al duizend keer gezegd dat hij niet met mijn leven moet bemoeien maar hij heeft een plank voor zijn hoofd.
ik heb een keer een debiel antoord gegeven en toen had hij de huisbaas een e-mailtje gestuurd. Kreeg ik die op mijn dak :o :D |
Hou zijn kamer bezet, samen met je medestudentenhuisbewoners, voor een paar dagen.
|
Citaat:
|
Pak het goed aan en zorg dat je geen huisgenoten hebt :p
|
Citaat:
|
Citaat:
*klop klop*.... ;) |
Leg hem om.
Maak hem koud. Elimineer je probleem. Verwijder hem...Voorgoed. |
ik vind het klinken alsof-ie interesse wil tonen maar niet goed is in het beginnen van gesprekken, maar dat komt doordat ik het me voorstel dat-ie dat nonchalant vraagt met een vriendelijk gezicht.
behalve dan dat mailtje naar de huisbaas, dat vind ik klinken alsof-ie een rare bemoeial is. En hij zal 't ook wel dreigend vragen met een streng gezicht. Ehm, tja. Negeren? |
wat een rare jongen :s misschienb draagt het bij als je de reacties van het topic laat lezen!
|
Nee geen last van. Ik ben dan ook met 5 vriendinnen in een huizencomplexje gaan wonen. Als de rest zo lastig zou zijn, zijn we nog steeds een blok van zes. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
iedere keer die verantwoording afleggen. bah bah. :mad: |
Citaat:
|
voor zo'n mensen heb ik vijf woorden: "moeit u is nie jom"
ik heb gelukkig niet echt vervelende kotgenoten. alleen wel kotgenoten met vervelende gewoonten. deuren laten openstaan terwijl de verwarming helemaal open staat. de afwas wel doen maar niet afdrogen. zo'n dingen... |
Is hij je enige huisgenoot dan? Ik bedoel.. anders zijn er toch ook wel andere huisgenoten die er last van hebben of die jou iig kunnen steunen als hij de huisbaas er weer eens bij haalt?
|
Die zit volgens mij wel in elk studentenhuis :o
Ik noem geen namen aangezien er kans is dat hij dit ook leest:o |
Spreek hem er gewoon op aan..? Als ie niet luistert op een harde toon.
|
Ik ook.
Mensen die het fijn vinden om om 11 uur 's avonds gaten in muren te boren, op mijn kamernummer pizza's te bestellen en harde muziek te draaien na middernacht.. Maar ik zou ook weer niet zonder ze kunnen :) Ik heb aanspraak nodig. |
Hm. Mn ene huisgenoot ruimt nooit wat op en de andere uh..eigenlijk ook niet. Gozers (n)
Het enige vervelende is verder wel dat een altijd al het eten van ons opeet. Maar dat mag nu niet meer. Nee, ik woon in een leuk huis met twee aardige jongens. |
Schijt in zijn schoenen
|
en noem het een lichamelijke afwijking
|
Citaat:
|
Mijn huisgenoot is superrelaxt want hij is er nooit :cool:
Alleen de bovenbuurman is hindoestaans dus we zitten om de dag in de currylucht :o (n) |
Hoe oud is ie?
|
Citaat:
|
Citaat:
Leve de Kempen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27. |