![]() |
Barcelona!
Hoe kan ik mijn lang weekend Barcelona lifestyle-verantwoord indelen? Ik ga er a.s. vrijdag heen en ik heb jullie advies nodig!!
|
dali museum
|
Ramblas
|
Oh ik hou van de zwervers en jonge katjes
|
Naar het elfjes cafe om sangria te drinken (einde van de ramblas links ergens onder zo'n poort door)
Enn een kroegentocht doen.. misschien wel niet zo lifestyle verantwoord maar wel veel drank en plezier voor weinig geld. |
ramblas, strand, het disco complex op de zee (naam ff vergeten), het park, segrada familia
|
gothische wijk is echt ontzettend leuk, via het ramblas langs de haven kan je daar goed komen.
sagrada moet je natuurlijk doen, en winkelen kan je goed op de paseig gracia. Parc quel natuurlijk. dan hebben we het palau national nog, kan je leuk opklimmen, schitterend uitzicht. Vanuit daar loop je prima door naar het olympisch stadion of nog een hogere berg ofzo. ik weet er best wel veel leuke dingen, dus mocht je nog iets willen weten pm maar:) |
Nuo Camp. ;)
|
De ramblas is geweldig, maar dan moe tje vooral de zijstraatjes van de ramblas inlopen, samlle en gezellige steegjes.
al het Gaudi is prachtig, een echte aanrader is wel parc Guell, vooral met mooi weer! er staan ook wat gebouwen van gaudi in het centrum, die zijn ook erg mooi. het Miró museum vond ik zelf ook heel leuk, eerst kunst van andere mensen, en pas aan het eind het werk van miró, en dat waren allemaal andere dingen, met geluid, film, klei, steen, hout weet ik wat. Je kan er heerlijk shoppen en het is vooral leuk met mooi weer, en wat ook eluk is om te bezoeken is het grootste warenhusi van spanje (geloof ik) met 8 verdiepingen. Het vervoer is het handigst om een metrodinges te kopen voor zoveel dagen als jij gaat, er kotm om de 3 min. een metro, dat is heel goed geregeld.Ik hoop dat je dit nog leest, iig heel veel plezier! |
ehm.. shop till you drop??
|
parl guell
sagrada famillia gotische wijk ramblas de haven casa milla het dali museum ook erg mooi naar het strand gaan shoppen uitgaan :D |
uitgaan barca is super.
vooral de wat duurdere clubs, kom je ook veel beroemdheden tegen. en is gewoon super gezellig alleen best duur :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:23. |