![]() |
zon enzooooo
drop hier je geile-voelt-als-zomer-shittttttt
fresh prince - summertime lil flip - sunshine sisqo - thongsong snoop - lets get bloooooooooown 2pac - live nd die in la marques houston - clubbbin lil zane - callin me chingy - right thurrrrrr nelly - country grammar hot in herrrrrrr jlo - i m real remix santana - maria maria fabolous - trade it all pt II beyonce - summertime meeeeeer volgt :cool: |
Bij zon denk ik aan haarlak en slowdive.
Goeie herinneringen. (y) Skywave - Got that feeling Strawberry Switchblade - Alles, want ik word er blij van Slowdive - Crazy for you weet ook niet waarom hoor, maar hier denk ik meestal aan bij lekker weer. |
fountains of wayne - it must be summer
the beach boys - surfing usa eels - saturday morning oude snoop dogg the all american rejects en de rest |
blaster - axium 007 - teknambul
buitenfeestjes <3 |
pills 'n' thrills and bellyaches
|
Iron Maiden <3
|
Beef
Incubus |
brian mcknight ft nelly - all night long
|
Bob Marley
Prince |
kings of convenience.
|
violent minds, tuinfeestthrashen!!!!
|
kettel - pinch of peer
|
here comes the summer in elke versie ongeveer
|
Bamipoep, je hele lijst is kut behalve die 2pac en Jazzy Jeff dingen, zonde.
|
Coldplay - Clocks, die heb ik nu op staan en dat doet me herinneren aan een keer dat ik op het balkom bier aan het drinken was met een vriend terwijl het bloed heet was. Dus:
Coldplay - Clocks. |
ska-p Cannabis
Lets quit - sunnables party beat mad caddies- no hope beef - richman |
St.Germain - Tourist
Ultieme must-have, sowieso maar zeker voor deze tijd van het jaar !! |
Skalpel - Skalpel :cool:
John Coltrane - A Love Supreme Niet omdat ze specifiek zonnig zijn, maar meer omdat er zonnige herinneringen aan vast zitten. Deze is wel zonnig: Boom Bip - Seed to Sun |
Masta Ace - Take A Walk
meer zomers kan het niet.. |
Alle ambient en elektro, Sunworshipper van Mylo, surf en zomerpunkachtigedingen zoals The Ataris en Jimmy Eat World.
|
Green Day
|
The Ataris - In This Diary
:cool: :cool: :cool: dat is voor mij echt het ultieme zomer zon liedje |
Lostprophets -> zomer
|
Aphex Twin - On
Bob Marley David Bowie - little wonder deze heb ik vandaag ook lekker vaak gedraaid! :D |
Junior Jack - E Samba
Juanes - Adios le pido Coldplay - Clocks Nu Nrg - Butterfly Bob Marley ft Funkstar deluxe - The sun is shining De hele cd Supernatural van Santana :cool: |
Heb nog niet echt heel erg het lente-gevoel gehad...maar ik zal vast wel in de stemming komen voor Ok Go...
|
leeeeet the sun shine
|
belle&sebastian
keane underworld nelly furtado air death cab for cutie (niet alles) nada surf (y) |
Citaat:
|
skaaaaaaaaaaa
|
The Shins - Caring is creepy.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Supergrass - Sun Hits The Sky
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: biggie - juicy |
Citaat:
|
Citaat:
|
Millencollin - No Cigar :p (ja, enige nr dat ik ken, ja door THPS)
|
't is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente
:eek: |
Ik heb net Nick Drake geluisterd. Mt. Saint Michel + Saint Michels Mount van Aphex Twin is een donkergrijze mp3 ondertussen.
& natuurlijk Drop it like it's hot. (y) |
Anything Jezus does I can do Better van the Locus om de een of andere vage reden :confused:
|
Citaat:
ik heb niet echt zomerliedjes.. alleen van Skik - op fietse kan ik wel genieten in de zomer(y):) |
|
The mars volta
Ceasars palace En een heleboel emo/poppunk bandjes. |
En Jr ewing!
|
Casper, jij moet ook Kings of convenience gaan luisteren. Nu.
|
Ik heb geen zin in hippiemuziek waar ik slaperig van word. :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00. |