![]() |
arrghh help ff plz!! getalenruimte site doet het niet
ik heb de uitwerkingen nodig, weet iemand misschicen de link gelijk naar de leerlingensite? want de beginpagina doet het niet... op een andere pc lukte die link naar de leerlingensite dus ook maar www.getalenruimte.epn.nl doet het niet........ aaaah zo kan ik echt geen wiskundesommen maekn
|
waarom doet die site het eigenlijk nooit?? amateurss ze moeten een betere server nemen of watdan ook voor rare codes
|
SET NOCOUNT ON; INSERT INTO Session (SID, StartDate, LastDate) VALUES (16,GETDATE(),GETDATE()); SELECT @@identity as SSID;
[Microsoft][ODBC SQL Server Driver]Timeout expired wat is dit nou weer??????? plzzzzzzzzzzz |
aggh ik haat dit ik heb al heel de dag barstende koppijn moet ik wiskunde gaan leren heb ik geen uitwerkingen!!!!!!!
anyway, weet iemand deze som? bereken exact voor welke a de oppervlakte ingesloten door de grafieken van fa en g gelijk is aan 12 fa (x)= axkwadraat en g(x) = x tot de 3de oh wacht...........volgens mij heb ik hem aah zo easy, ik kan niet denken met die koppijn ik kan mijn ogen amper open houden zo erg barst het |
laaaaat maar ik heb hem al hij was zo makkelijk
|
adem in...
|
Het is nu niet meer nodig, maar volgende keer zou het handig zijn als je zegt welke som uit welk boek (bijvoorbeeld NG/NT 4) en welk hoofdstuk het is.
Offtopic: Overigens is 5 post achter elkaar misschien een beetje overdreven :|. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:46. |