![]() |
soaps
wat vinden jullie van de soaps die nu op de tv verschijnen?
|
Argh, soaps. Ik krijg dan altijd van die ik-wil-zware-voorwerpen-naar-de-tv-gooien-neigingen :(
|
Anders, namelijk...
Ik vind ze allemaal zeer slecht maar er is er eentje die ik stiekem toch wel een beetje volg(de). |
Als ik er een tegen kom op tv zap ik gillend weg. Nou ja, niet echt, maar deze optie drukt het beste uit dat ik een hekel heb aan soaps.
|
Discovery (Y)
Voor de rest geen tevee, laat staan soaps. |
Anders, nl: verschrikkelijke bagger.
|
sommigen zijn wel leuk, ik hebl iever een wekelijkse dan een dagelijkse.
|
Ze zijn van hogere kwaliteit dan de gemiddelde Amerikaanse soap..
Maar ze zijn echt waardeloos.. |
Citaat:
|
Ik vind sommige wel leuk, maar niet allemaal.
|
Ik kijk soms een klein stukje als ik het programma erna wil zien
Maar dat geldt eigenlijk alleen voor GTST, en daarvan kijk ik ook wel eens smorgens uit verveling een stukje.. ik kijk alleen stukjes van de avond afleveringen als er reclame is in een ander programma. Er komt nooit wat leuks op rtl4 om half 9 :p |
Citaat:
Anders nl.: ik blijf er niet voor thuis, maar als ik het niet kan zien neem ik het op. ONM dan, GTST godzijdank niet meer. |
Citaat:
|
ik ben jaren zwaar verslaafd geweest aan gtst, onm en atwt.
Nu kijk ik geen van alleen meer en dat bevalt me prima:) |
ik volg ONM, de rest vind ik zwaar bagger!
|
|
|
Waarom word ik 3x gepost?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind ze allemaal leuk maar ik blijf er niet voor thuis
Maar ik volg alleen ONM. |
|
Citaat:
|
Als de nieuwe tv-gids er is, kijk ik altijd wat er nog komt bij GTST, maar de serie zelf heb ik al een tijdje niet gezien. :|
|
Ik heb zo'n 7 jaar geleden besloten dat ik anti-soap werd :cool: Sinds toen heb ik alleen nog maar af en toe een aflevering meegekregen als ik bij soap-volgers thuis was.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja en toch kijken er per dag 3 miljoen mensen (lees vrouwen) naar onbegrijpelijk!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Er is niets mis met jezelf te goed vinden voor soaps en echt arrogant is het ook niet, aangezien soaps over het algemeen gewoon troep zijn. En arrogantie kan, in tegenstelling tot domheid, best een sierlijke eigenschap zijn op zijn tijd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
bah, soaps
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind sommige wel leuk maar niet allemaal
Ik kijk vaak naar onm en gtst, maar niet elke avond...het ligt eraan wie er op dat tijdstip op msn is of ik het wel of niet zie :P |
Citaat:
|
Soaps zijn een goede leerschool voor acteurs, actrices en scenarioschrijvers. Als veeleisende kijker vind ik het echter verschrikkelijk.
|
Citaat:
|
nederlandse soaps zijn kut,
het niveau van acteren is bij sommige echt zooow verschrikkelijk laag.... |
Citaat:
|
nou in iedergeval wel heeeeeeeeeel wat beter dan die 4e rangs acteurs die ze in nederland gebruiken
( natuurlijk wel met de nodige uitzondering ) |
Ik kijk GTST en Zoop....je hoeft dr niejt bij na denken echt wel relaxt na een dag sgool enzo...
|
Citaat:
Er zijn wel een aantal nederlandse acteurs die ik wel goed vind maar die spelen niet in een echte soap, of dit moet mij niet zijn opgevallen omdat ik nooit soaps kijk zelf (enkele voorbeelden van nederlandse acteurs met enig niveau zijn: Loes Luca, Marian Mudder, Piet Romer, Victor Reinier, Frits Lambrechts, Tsjitske Reidinga, Simone Kleinsma) |
ONM is af en toe wel vermakelijk.
|
"Als ik er een tegen kom op tv zap ik gillend weg"
de buitenlandse zijn veel leuker |
alle nederlandse soaps zijn gewoon mega slecht geacteerd!!!
|
Ik kijk eigenlijk alleen de Nederlandse (ONM en GTST dus) en eigenlijk alleen voor het vrouwelijk schoon dat erin zit.... (y) :D :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01. |