![]() |
[FILM] Walking Tall
De film is al uit de bioscoop en al te vinden in de DVD bakken en de videotheek.
Hoofdrol spelers zijn The Rock en Johny Knoxville Ik heb 'm gisteren gezien en ik heb me goed vermaakt. De film was een beetje aan de korte kant (85mins ofzo) en het is geen heel sterk verhaal (maar het heeft wel verhaal!). Maar het is leuk gedaan, droge actie op een lompe manier... Toch zeker wel de moeite waard, vindhet op zich wel de moeite om 'm te kopen... Kopen: Walking Tall - Collector's Edition (2004) Play.com € 12.99 http://www.play.com/play247.asp?page...2&title=174863 (Met NL sub + heel veel meer) Walking tall Free record shop € 14,99 http://www.freerecordshop.nl/pages/p...oductid=709821 (Met NL sub) |
Bagger van de bovenste plank en zeker niet de moeite waard om er een topic over te openen :)
|
Citaat:
:| |
Onderbouwing: slap verhaal, cliché en ongeloofwaardig.
Maar als je van hersenloze actie houdt dan vindt je 'm vast leuk :) |
Citaat:
Het is een waar gebeurd verhaal... Dus dat klopt niet echt met je onderbouwing ;) Maar het is wel een deel hersenloze actie, dat maakt het juist deze film ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Die rechtbankscene was trouwens onbedoeld hilarisch :D |
Was wel leuke film. zaten paar leuke stukjes in en johny was ook wel grappig.
voor de rest niet echt superfilm |
Actiefilm zonder inhoud.
Maar dat is ook wel eens lekker op zijn tijd :) |
Citaat:
|
Is dat die film waarbij de rock hem moet zoeken?
Waardig om te 'kopen'? |
Citaat:
En als je 'm bij Play.com koopt vind ik het zeker wel de moeite waard... :) |
Citaat:
|
enorme kutfilm.
The Rock bewijst weer dat acteren echt een vak is en niet iedere brede idioot kan dit. Knoxville was in Jackass leuk, in deze film tovert hij slechts enkele keren een glimlach rond mijn mond. |
One man will stand up for what's right.
haha maar ik heel de film zag ik niemand opstaan ;) de film kan wel grappig zijn maar dan moet je gewoon ff je verstand op 0 zetten en gewoon een film kijken. niet een film die je op zou zetten, maar kom je ergens waar die opstaat dan moet je ook blijven kijken. in die rechtzaal is idd wel lachen enne sommige andere stukjes ook wel (let wel goed op want anders mis je de grappen :D ;) :p ) : Get your tail-light fixed. What's wrong with my tail-lights? * slaat achterlicht kapot* It's broken :D |
Walking Tall is geen € 12.99 waard. Gewoon downloaden dus.
|
ehm neej the rock sux
|
die was zooo slecht
|
Ik vind het echt gaaf :cool: sure er zit geen echt boeiend verhaal in maar soms is hersenloze actie erg cool.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:40. |