![]() |
Een algemeen DoD Topic.
Hell yeah.
Sinds een weekje toch wel vrij verslingerd aan dit spel. Wie speelt er nog meer, waar, en welke class het liefst. Etc. Ik ben iig in servers te vinden als TearItUp en kan tot nu toe eigenlijk alleen redelijk snipen, dus dat speel ik meestal. Iemand verder nog handige tips/config files? |
Over welk spel gaat het nu? (ik dacht eerst dat je Diary of Dreams bedoelde :p )
|
Citaat:
|
Day Of Defeat.
Halflife mod ;). Dacht dat dat toch wel algemeen bekend zou zijn. |
Niemand die het speelt hier? :|
|
Ik niet iig.
|
Citaat:
|
Lijkt me handig als mensen het melden als ze het wel spelen, niet als ze dat niet doen :)
|
De meeste mensen die het hebben gespeeld (o.a. ikzelf) zijn overgegaan op MoH of CoD (UO) :)
DoD is wel goed maar staat in het niets vergeleken met andere WOII spellen De enige optie wat ik nog niet in andere toptitels ben tegengekomen en wel in DoD is dat je gegooide vijandelijke granaten nog terug kan gooien (HEEL veel lol mee gehad hehehe) |
OF BIA, maar zit dat nu met Day of Defeat Source?
Is het helemaal online? Heb een tijdje DoD gespeeld, vond het er mooi uitzien, maar niet echt heel vaak. |
Citaat:
Zelf heb ik het spel 2x gezien bij iemand, vond het toen niet zo heel erg boeiend eigenlijk, maar ook niet langer als 10 minuten gezien dus. Het terug gooien van granaten schijnt inderdaad voor geinige situaties te zorgen ^^. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:46. |