![]() |
Joan of Arcadia
Ik had niet door dat het topic al vol zou zijn. Maar goed, nieuw topic :)
Erg gave aflevering. De eerste God vond ik echt zo gaaf, dat hij er zo bij zou lopen. :D :cool: Vorige topic: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1055279 |
Ja God was cool.
Ik vond die jongen nog best schattig eigenlijk, die Ramsey. En Grace :eek: |
Citaat:
Ik baal er wel van dat ik het voorstukje erna heb gekeken want dat verraadt al zo veel :( (n) |
Echt een vette aflevering gisteren, het was ook niet zo voorspellend als de vorige keer. Ik dacht eerst dat Joan Ramsey moest helpen in plaats van die wat hij zou hebben doodgeschoten... (y)
|
echt een hele mooie aflevering!
zeg was die god vol met piersings nou ook die hele leuke god?? hij had er wel wat van weg! ohh dat voorstukje voor volgende week ziet er goed uit! |
ik haat voorstukjes. Ze bevatten teveel spoilers.
Daarom zap ik ook snel weg ;) |
Dit was een goede aflevering. Ik had echt medelij met die jongen gewoon en Joan die 'm dan wou helpen, echt leuk :) .
|
Citaat:
Verder ben ik benieuwt hoe het met Adam en Joan verder gaat. Leek weer iets beter (Gelukkig!) |
Ik vond Ramsey zielig!
Maar het was echt geweldig toen Grace ging zoenen met Luke. |
ramsey keek zo door en door triest :(
|
Vond het einde mooi. Dat God vertelde wat voor vervolg haar daad had.
|
ja idd, toen zag ze pas haar effect... jammer dat haar ouders dat allemaal niet weten :(
grace :D "hij heeft dr bekeerd!" |
Citaat:
|
Citaat:
Ze moet toch echt eens gaan vertellen.. :p .. Jaa maar ik dit allemaal voor God... |
Citaat:
|
wow echt ontzettend gaaf was die aflevering! Dit was denk ik de eerste keer dat Joan ontdekte dat haar daad echt mensenlevens gered heeft. Echt gaaf dat dat ook werd verteld op het einde.
Grace en Luke samen vind ik zooo schattig:)... helaas van het voorstukje voor volgende week, verraad al heel veel, te veel:( |
Citaat:
|
idd jah....
nou god moet het die ouders maar eens ff in laten zien hoor :p |
ah Ramsey was zo zielig ja. Ik vond het een keilieve jongen stiekem. Echt belachelijk hoe die moeder van Joan en die directeur regeerden zeg toen Joan per ongeluk viel :mad:
|
wel raar dat Joan zo'n moordpartij heeft voorkomen en dat er gisteren juist een jongen heeft lopen rondschieten op een school in amerika :s
|
Citaat:
Maar: Adam: <3 Grace en Luke: :cool: (y) En natuurlijk Joan: (y) En ik had echt zo'n medelijden met Ramsey... :( |
Ik ben er net achter gekomen dat er een jongen bij mij op school zit die heeel erg op Adam lijkt :) :)
|
twas echt een mooie aflevering :)
ik kreeg traanogen, vond 't echt te mooi en lief enzo :o :bloos: |
Nu weet ik waar ik haar van ken ! Van What's Eating Gilbert Grape !
|
Wie weet waar ik Rocky van ken?
|
The Ring
|
|
wie kan ff vertellen hoe het voorstukje ging...
(in spoiler uiteraard voor de mensen die dat nog niet willen weten ;) ) |
Citaat:
ik had opeens een lampje wat aanging toen ik die film zat te kijken :D |
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Hmm ik zie net dat Amber Tamblyn (Joan) ook in the Ring speelde.
Aangezien ik niet het vorige topic over Joan heb doorgelezen (althans, niet helemaal) weet ik niet of er iets over the Ring in staat. Iig, wie speelde ze? De naam kan ik wel vinden, maar dat zegt me niet zoveel aangezien ik die film een tijdje terug heb gezien. Is zij het nichtje die als eerste doodgaat? |
vind het echt steeds leuker worden (y)
|
Amber speelt het nichtje dat dood gaat.
|
Citaat:
Ik wist dat ik hem laatst nog gezien had in een andere film, bedankt! |
wel lache though
ze kennnen elkaar onderhand int echt dus ook wel denk ik ^^ |
Citaat:
|
Dat mens ziet er trouwens niet uit als 52, maargoed, welke 'filmster' ziet er niet jonger uit.
En ze heeft godverdomme met Johnny Depp gezoend :mad: |
En in What's Eating Gilbert Grape herkende ik op eerste gezicht haar aan die kutstem van haar :|
|
Ik vind het geweldig. (y) Vorige week was idd erg mooi.
|
zagk vanmiddag Adam in de serie Boston Public :eek:
|
Nee Nee Nee :|
Ik wilde net de video stopzetten, zag ik dat ik vergeten was de zomertijd in te stellen en nu heb ik het dus gemist :( Stomme ik.. Weet dat het veel werk is, maar is er iemand die een korte samenvatting wil geven van wat er gebeurd is? Of die een link heeft naar een pagina waar ik het kan lezen? Heb namelijk wel de voorstukjes gezien, dus ben benieuwd hoe zich dat allemaal heeft ontwikkeld. |
http://www.joanofarcadia.net/ep_guide/ep_guide_s1.php
wss kan je 't daar vinden ^^ twas iig een super aflevering heb zo gelachen, maar ook zo gehuild, geweldig |
jaa echt mooi, vooral het begin met rocky..
volgens mij was het geen droom, want ze zag dus later hem nog op de begravenis ( al vond ik die scene een beetje vaag .. met dat gelach en zo ) echt een hele goede epi vandaag !! verder lijkt me wat volgende week komt helemaal niets, |
neej idd volgende week word denk wel bagger
weer gezeik met die ouders enzow deze afleveringen was knetter mooi met adam |
jaa die brief !!!
|
ja en dat ie toen op die wetenschapsavond lachte en haar hand pakte :)
|
Ik ben alweer vergeten wat er in het filmpje voor volgende week te zien was, dus ik zal het ook niet bijzonder hebben gevonden :p
Maar ik vond de aflevering van vanavond erg mooi (Y):) |
(y) Echt heerlijk, goede aflevering. :) Jammer dat Grace en Luke niet gingen zoenen. Maar ja, Adam met Joan was al heel leuk.
|
ze gingen zoenen <3
hoe lief jammer dat ik t al wist |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:27. |