Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   JEEPERS CREEPERS deel 2???!!! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=113324)

ZHAzha 01-06-2002 16:58

JEEPERS CREEPERS deel 2???!!!

Toen wij naar die film gingen zei die vent van de bios dat deel 2 al klaar was in Amerika.. dus mijn vraag??!!!

Weet er iemand wanneer hij uitkomt :p ?

legatus 01-06-2002 18:21

Produktie begint pas volgende week.

Coppola en Salva kwamen zelfs op het idee om de legende, die zich verspreid over 24 dagen, ook om te zetten in een serie van 24 delen. Het monster komt eens in de 24 jaar naar de oppervlakte om 24 dagen lang eten te verzamelen. Deel 2 betreft dus ook de tweede nacht. Het gaat over een bus met tieners, cheerleaders en jocks die net terug komen van een wedstrijd, als ze aangevallen worden door de Creeper. Salva wou het vervolg in de trend van Aliens doorzetten, dus meer dan één Creeper.

Misschien zelfs in een later deel een Creeperpolis?

Jeepers Creepers was overdreven en niet bepaald angstaanjagend.

Quintiano 01-06-2002 19:09

Jeepers Creepers vind ik eigenlijk een slappe 13-in-dozijn kutfilm.

freggelfreak 01-06-2002 22:11

vond hem ook niet echt tof. beging was nog wel leuk in die buis enzo, amar einde was echt zeer slecht en als je 24 films krijgt wordt het echt erg:S 24 films :eek: kom op dan krijgen we echt k*tverhaallijnen erin

GinnyPig 01-06-2002 22:50

Citaat:

freggelfreak schreef:
vond hem ook niet echt tof. beging was nog wel leuk in die buis enzo, amar einde was echt zeer slecht en als je 24 films krijgt wordt het echt erg:S 24 films :eek: kom op dan krijgen we echt k*tverhaallijnen erin
Ik denk dat er wel een verschil is tussen een serie en een film ;)

Film was in het begin wel vet eigenlijk, maar hoe meer je van het monster te zien kreeg, hoe slapper de film werd...

Een deel 2 zie ik ook niet echt zitten...

Uice 02-06-2002 11:00

Jeepers Creepers zakte idd in toen het monster zijn gezicht liet zien...

In deel 2 komt trouwens ook een nieuwe Creeper voor.

Rollo Tomasi 03-06-2002 13:59

(n)

MissKiss1985 04-06-2002 10:37

Ik vond die film wel goed en deel 2 wil ik ook zeker weten zien.wist trouwens niet dat er een 2de deel uitkwam

Rollo Tomasi 04-06-2002 15:21

Citaat:

legatus schreef:
Produktie begint pas volgende week.

Coppola en Salva kwamen zelfs op het idee om de legende, die zich verspreid over 24 dagen, ook om te zetten in een serie van 24 delen.

Jeepers Creepers was overdreven en niet bepaald angstaanjagend.

Wat, een serie films? Of tv-serie? Wordt het dan wel R rated? Lijkt me sterk. Een beetje suf idee, zeker aangezien de koek al halverwege de film op was. Een hele serie lijkt me helemaal oninteressant. En Coppola staat tegenwoordig ook nergens meer voor. First Wave, anyone?

M@TRIX 05-06-2002 08:38

jeepers creepers was beetje halvenbak... wel eng... mar kep veel engere gezien hor!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40.