![]() |
lentekriebels
Zodra het zonnetje hier weer begon te schijnen, werd ik dus weer smoorverliefd op mijn vriendinnetje. Alles is weer leuk, ik krijg iedere keer als ik haar zie weer een warm gevoel van binnen en ben harstikke gelukkig.
Hebben jullie dat nou ook? |
Kweet niet, tot nu toe elke lentedag al ofwel gewerkt voor unief, of gemaft. :)
|
:D
klinkt bekend :cool: (y) ach ja, als ik wakker word uit mijn winterdipje ben ik ook weer veel verliefder :) Niet dat ik in de winter niet verliefd ben op/hou van mijn vriendin... maar in de lente zijn de vlindertjes in me buik weer helemaal hyper :D wat hou ik toch van de lente :D :) |
ja zekerrr wel!!
wel ruzie gehad dit weekend :S dat is dan weer net een beetje jammer.. |
jaaa, I agree, alles lijkt opeens weer mooier en vrolijker en hoopvoller enz enz :) en k ben opeens op tig people verliefd :p
|
T weer heeft idd invloed op mn humeur, maar verliefd ben ik nu niet :)
|
Ik heb zeker last van lentekriebels als ben ik niet direct verliefd, het kriebelt allemaal wel veel sneller. Ik merk ook om me heen dat er eerst van alles uitgaat, en er aan de andere kant van alles opbloeit (y)
|
Ik word wel vrolijk van de zon etc, maar om nou meteen een connectie te leggen met verliefdheid....... :confused:
|
nou, schaf die lentekriebels maar af, ik heb nu een ex aan m'n broek hangen die weer verliefd is :mad:
|
De zon schijnt nu. :) Het weer heeft vaak invloed op mijn humeur, maar regen is niet altijd stom of zo, je kunt dan samen heel knuffelig binnen film kijken.
Toch word ik wel altijd vrolijk van mooi weer, dan kan ik weer uitkijken naar alle dingen die we samen kunnen doen, buitenshuis. :) |
Héérlijk, je voelt je zoiezo zelf ook lekkerder, dus dat straal je uit :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Leeeeenteeeeeeeeeeee. :D Winter maakt je altijd zo depressief, bleeeh
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Net 'n terrasje gedaan en ik moet zeggen, lang leve de lente. :o
|
Hmm, verliefd was ik al, maar de lente stimuleert zeker de hormonenstroom. :) The mating season has begun. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
OMG. :| |
Ik merk niet echt verschil eigenlijk, ik ben gewoon over het algemeen blij.
|
Citaat:
|
Als de lente begint krijg ik altijd weer zin om iets nieuws te doen! Iets te veranderen. Nieuwe kleren kopen, maar dus ook weer verliefd worden op een nieuw iemand haha.
Misschien dat het bij sommige mensen uit gaat omdat ze ook toe zijn aan veranderingen? Maar lente kriebels heb ik zeker!! |
Citaat:
|
Heerrrrrrrlijk zown zonnetje.. laat de zon maar altijd schijnen.. dan kijk je gelijk wat vrolijker tegen het leven aan :D
|
Yep, ik word verliefd van dit weer. Ik zie ook plots overal mooie mannen lopen... :o
|
hah ik was al verliefd en vriendlief ook maar ik verwacht dat we beide wel blijer gaan worden (nouja ik als mijn toetsweek en toelatingsexamen voorbij zijn, over 1,5 week, daarna heb ik even adempauze voordat mn examens beginnen.)
maar iig ik voorzie postitieve dingen door de lente ;) |
Ik heb dat wel, ja :)
t vage is alleen dat er nu al 3 lange relaties om me heen zijn uitgegaan... :confused: |
Zie je vaak, dat er veel relaties uitgaan en ook weer beginnen in de lente, kan ik me van vorig jaar ook nog wel herinneren. Alsof je door de lente een schop onder je kont krijgt en je relatie, die misschien wel een beetje een sleur is geweest in de winter, opeens niet zo meer ziet zitten. :)
|
Citaat:
|
ik herken het helemaal! ik heb dan ook net feestelijk gevierd dat het weer lente is! :D :o
|
ik heb nu de hele tijd zin om allemaal leuke dingen te ondernemen met mn vriendje.
en van het weer opzich word ik al blij :) |
Citaat:
|
Ik weet wel dat ik, als happy single :), met dit zonnige weer steeds meer behoefte krijg aan een man in mijn leven..
|
ja dat is bij mij ook :)
|
Misschien is er dan toch nog hoop! :cool:
of niet :p |
Citaat:
|
Tja... vorig jaar kreeg ik eind februari een relatie, en die speelde dus verder alleen die lente ongeveer af.
En nu is het weer lente en vind ik weer iemand leuk... Tis net of het de lente is ja. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb geen vriend oid, maar ik vind wel steeds de hele tijd allemaal jongens leuk? :| en dat moet niet, want ik vind al 4 jaar dezelfde leuk, en eindelijk begint t ergens op te lijken, arghargh.
|
kheb na 4 maanden ook wel weer behoefte aan een vriendje eigenlijk :s :o
|
Citaat:
Citaat:
|
Wel opvallend dat mensen veel gelukkiger lijken nu het weer aangenamer is. De straten en de mensen lijken te herleven na een lange koude winter. Bah de winter. Leve de lente :)
En automatisch als je je beter voelt in je vel, straal je dat ook uit naar de ander. |
Citaat:
Echt vaaaaaag. |
Ja, en 't is behoorlijk kut als je net gedumpt bent:D.
Ach, er zijn nog genoeg andere jongens;). |
Haal de rokjes maar uit
|
mmm lente betekend nog 1 toetsweekje en dan examens, dus zie ik dr net niet vaak genoeg:S. Achja ik houd altijd mega veel van dr :P
|
Jep :d
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:23. |