![]() |
duplex verven
ik moet mijn kamer verven, maar ik heb geen idee welke kleuren goed bij elkaar passen. Ik zou graag 1 bordeaux muur hebben, maar welke kleuren passen hierbij (de kamer bestaat uit 2 doorlopende verdiepen)
HELP! :) |
Is dit lifestyle?! :confused:
|
oh ik dacht dat er duplo stond van die bouwblokjes :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
hmm bordeaux. is mooi met zwart, grijs of wit. verder wel lastig te combineren met een andere kleur denk ik. |
Ik heb bordeaux met creme kleurig en zwart.
En donkere houten troep er in. |
Bordeaux met zwart is mooi, maar je kamer moet dan wel groot zijn want dat verkleint enorm.
Bordeaux met gebroken wit is wat ik heb. |
met roze
|
met zacht afrika geel geeft ook een heel mooi effect (y)
|
Blauw met crème.
|
bordeaux is mooi met blauw, zeker lichte tintjes.
|
Met donkerpaars.
|
Citaat:
|
goud, paars, wit, limoengroen
|
grijs en een beetje zwart
|
roze en groen :D zoals iiik!!
|
Citaat:
|
cremekleurige of heel lichtroze dingen passen ook wel bij bordeaux, maar dat wordt dan wel een beetje tuttig
|
Een vage kennis had 1 muur bordeaux en een andere warmoranje.
Mooi, maar je moet wel van fel houden en ik denk dat je het snel zat bent. Bordeaux + heel licht roze = romantisch Bordeaux + wit = stijlvol Bordeaux + turqoois = shocking maar mooi Het ligt er maar aan welk effect je wilt. |
Ik heb 1 bordeaux rode muur + 2 knal oranje muren + 1 crème-achtige kleur muur. (Oosterse kamer).
Door met kleuren als zwart te werken, lijkt je kamer optisch erg klein.. Bij de Gamma bestaat geloof ik eveneens zoiets als een 'advies balie' m.b.t. muurverven/ sauzen. Goodluck! |
Ik heb twee muren bordeaux rood en twee zandkleur met zwarte drips. Voor het arty effect. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:26. |