![]() |
Je bent in bed zoals je bedpartner
Het lijkt me vanzelfsprekend dat je niet altijd hetzelfde bent in bed, en ook niet altijd even goed. Volgens mij is er een verband tussen hoe je bedpartner is, en hoe je dan zelf bent.
Als je bv. seks het met iemand die zich kan laten gaan en er zichtbaar van geniet, dan kan je dit zelf ook. Als je seks hebt met iemand die nogal geremd is, of egoistisch, ga je zelf ook zo zijn. Niet? Iemand hier ervaringen mee? xxx |
Jaa, ben het ermee eens. Ik gedraag me inderdaad anders bij iedere bedpartner :)
|
nee, ik ben in bed mezelf: dominant.
Oke, sommige dingen kan ik overnemen, dus als iemand kreunt of stil is. Maar ik ga me echt niet assimileren aan de ander. |
Ik denk niet dat het helemaal klopt; je zult jezelf natuurlijk aanpassen, maar toch niet helemaal veranderen.
Het omgekeerde lijkt me logischer: dat je een bedpartner zoekt, die in bed net zo is als jij bent. |
lijkt me een vrij goede analyse (y)
|
Citaat:
|
Je hebt over en weer invloed op elkaar, maar echte grote veranderingen in je eigen gedrag en beleving zal dit niet opleveren.
|
ik pas me altijd wel wat aan, maar als t teveel is dan vind ik t gewoon niet leuk. en ik probeer mn bedpartner natuurlijk ook wel een beetje aan te passen aan wat ik leuk vind...wat niet zo moeilijk is, want ik vind best veel leuk :o
|
Vooral het zien dat de ander er van geniet doet goed, als je dat niet ziet dan is het geheel wel minder ja.
|
ik denk dat je je automatisch wel wat aanpast aan je partner ja. Tenminste dat doe ik wel altijd... Maar geen complete metamorfose van gedrag oid.
|
Aanpassen doe je altijd wel, in hoeverre verschilt per mens, maar echt veranderen..... dat denk ik niet
|
Citaat:
|
je bent in bed zoals je bed
|
Citaat:
|
nee hoor...
de 1 kraakt de ander kreunt. Jij brult (je bed denk ook wel, want dat is 1 of andere baardaap in een grot) |
Citaat:
OT: als mijn bed kraakt, kraak ik niet, en als mijn bed stil is, hoef ik dat niet te zijn ;) |
Vond dit wel een leuk topic, aangezien ik al gereageerd heb, benk wel benieuwd naar meer meningen :o !
|
We zijn ongeveer hetzelfde in bed!
|
jaaaaaaaa kloooooooopt
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:48. |