![]() |
Een Kogel Voor Mijn Valentijn
Excuse me if I'm wrong, maar volgens mij ist er nog nooit geweest en deze Welshe band verdient een eigen topic.
Vond net een hele zooi nieuwe dingen op LimeWire (... :| ) en in juni speelt Bullet For My Valentine op Fields Of Rock, Graspop en Rock Am Ring. Misschien ben ik over-enthousiast en het is niet bijster originele muziek (melo-hardcore achtig, wat oude metalinvloeden en een acceptabele hoeveelheid emo met positieve insteek :o ), maar oeehh... erg fijn om naar te luisteren. |
Hoe weet je dat ze op fields of rock spelen? Op de officiele site van for staat nog niets.
|
Citaat:
[edit] zal wel niks zijn |
Wat een gruwelijke kutnaam.
En de meeste moderne semi-hardcore bands zijn echt saai, maar ik zal het even checken. |
kben er niet kapot van, maar echt slecht vind ik het niet. beetje van die achtergrondmuziek terwijl je je kamer uitmest ofzo.
|
Je bent 5 weken te laat baasje! Nu moet je weer tot volgend jaar wachten!
|
net zo'n slechte naam als roses are red, kutste optreden ooit trouwens van die gasten
|
Niet veel van ze gehoord. Zie wel op Graspop of et wat is.
|
Citaat:
Maar op festivalinfo stond geloof ik dat ze op FOR spelen... En ik weet dat de naam nogal crappy klinkt, en de beschrijving van de muziek ook, maar ik vind het erg goed te pruimen, je moet alleen even over je vooroordelen heen stappen. :o |
ik ga t eens luisteren :)
|
Het klinkt echt als een van de tig standaard emo/hardcore bandjes moet ik zeggen.
Maar ik zal er eenss wat van gaan luisteren. Heb je nog download tips ofzo? |
hahaha ik heb een nummer gehoord, wat een troep :s
|
ik werd wakker en ik dacht gelijk dat ik iets moest downloaden
nog niet gedaan maar volgens mij klonk t wel leuk |
Citaat:
Wil je even uitleggen wat je er precies troep aan vindt, dan kan ik er ook wat mee. Kusjes. |
poepmuziek
|
Citaat:
|
Lost Prophets met iets meer haar. Het is wel aanhoorbaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb ooit een nummer gehad bij de rocksound ofzo op díe manier :o |
Ah de rocksound!
I rest my case. |
volgens mij vond ik dit heel kut
|
Citaat:
Lyrics als 'ik ben zo blij dat het uit is en ik voel me zo gelukkig als ik haar m'n beste vriend zie nemen, wetend dat ze achter m'n rug om al de rest van de vriendengroep gehad heeft' ? |
kogel voor degene die deze muziek mooi vindt!
|
Vind het zeker niet slecht.
Vooral het eerste nummer van die cd. |
ik vind t eigenlijk best wel leuk :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toen ik het de eerste keer hoorde vond ik het geloof ik wel okay maar 't is echt weer zo standaaaaard vooral die vocals...hier kan ik niet lang naar luisteren, en ik heb de mp3s dan ook weggegooid volgens mij :rolleyes:
|
Citaat:
je kan dat bierflesje nog wel in z'n stoma doen... |
harde band! hou er wel van, cool dat ze op fields of rock komen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, ze deden me n beetje aan lostprophets denken, maar bfmv vind ik leuker :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
klinkt als een matig broertje van 18visions en Avenged Sevenfold
Niets nieuws onder de zon dus. |
Citaat:
|
Als ze op graspop spelen heb ik mooi de tijd om mijn anus te laten bleken. En als de tent dan vol staat met 32 emo faggots dan zal ik lachen.
|
Citaat:
dan neem ik niet eens de moeite voor de band met deze kutnaam. |
Citaat:
|
Citaat:
En die kutnaam, tja. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:11. |