![]() |
Rockfestival met punkrock, alternatieve prog. rock en gothmetal
He!
Bij mij in de buurt dit jaar weer een nieuwe editie van Rosrock . Het is een uniek festival omdat het wordt georganiseerd zonder winstbejag, gewoon voor de lol. Het grote voordeel is dan natuurlijk dat de consumptieprijzen laag zijn. Het festival zal dit jaar plaatsvinden op 2 en 3 juli. De organisatie is alweer een heel eind op de goede weg en de programmering is ook al bijna rond... Tot nu toe :The Lulabelles, Bambix, Misselijk, Alley Crumb (BE) en Ex Libris. Na de bands is er een afterparty en ook is er een camping zodat je (gratis) kunt kamperen. Voor meer info over de bands en het festival Rosrock hier klikken Linda xx.. |
beter was als je in je topic ook had geschreven waar het is, en hoe duur enzo.
rossum gelderland dus. |
zolang er maar geen langeharen figuren kome
;) hardrock dus :evil: |
dat is zo uniek niet hoor.
|
Ik vind die line up maar niets :(
|
Wat een zeikerds hier zeg !!! Mag je hier niet gewoon iets leuks melden????
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Of het wat leuks is valt nog te betwijfelen. Verder mag je hier je mening geven ja.
|
30 april W2 the place to be :)
|
Citaat:
(K) |
goed ik zit op verkeerde forum geen rockliefhebbers in tha house!! jammer.. Maar dit is toch echt te flauw....
|
hardrock?
|
De drummer van Ex Libris zit hier op het forum (onder de naam Ex Libris)
misschien dat ik daarom wel even wil gaan kijken... |
Citaat:
Als ik naar alle bands van forumleden moest gaan was ik nog wel even bezig. |
WTF is gothmetal voor iets stoms?
|
Sisters of Mercy - Vision Thing
Gothmetal |
Citaat:
|
pffffffff is er hier een onderdeel festivals dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hey lindaxx heb je een contact adres van de organisatie?
|
ik ben daar een onderdeel van!
|
Nieuwe band: ARG (Ass Raped Grannies) uit Zaltbommel! Binnenkort meer info op de website http://www.rosrock.nl
|
Omg m'n reply is weg :( :(
Nu ga ik mezelf verhangen. |
Hmm, als er nog een leuke band komt, zal ik er over nadenken. Het is immers redelijk dichtbij. Maar tot nu toe ken ik er niet echt veel van en wat ik ken vind ik niet echt vet.
|
Heb vernomen dat er waarschijnlijk nog wat bands komen:
Uit Den Bosch; waarschijnlijk; In the Middle en Reel-a-listic En wat ik verder nog heb gehoord: The Riplets... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:29. |