![]() |
Wat geeft je een verliefd gevoel?
Voor de singles: wat kan je verliefd maken? Wat kan je dat leuke, fijne gevoel geven waarvan je gaat smile'en tot achter je oren? :)
Bij mij een mooie film zoals "Before Sunrise", daar word ik echt helemaal week van (en eenzaam :s) Of een mooie jongen, zoals Gael García *smelt* :o Of knuffelen met mijn kat, zo lekker spinnend op mijn schoot... Een mooi nummer, zoals "Sadness" van Stash (herinneringen...) Voor de mensen met een relatie: wat zorgt ervoor dat je je terug verliefd voelt? Wat moet hij/zij doen dat je denkt "zwijmel, wat is ie leuk"...? xxx |
Eigenlijk heb ik dat alleen maar als ik hem zie. Als hij lacht..
|
Verliefd ben ik niet zo snel, maar ik kan de hele dag supervrolijk zijn (en zelfs de dagen erna) van echt de kleinste en meest nutteloze dingetjes. Een meisje dat bijvoorbeeld zomaar lief tegen me lacht ofzo of waar ik toevallig een praatje mee maak, of zoiets stoms en onzinnigs. Dat blijft dan dagen in mijn kop zitten. :s :P
Maar das dus niet echt verliefd. ;) |
nummer van stijn - grand daddy
|
als ik Coheed & Cambria luister (y)
|
Ik heb vrij snel verliefde gevoelens, altijd al gehad. Vooral als een meisje lief terugkijkt ofzo, daar krijg ik flinke vlinders van in mijn buik
|
Als ie een beetje verlegen en vragend kijkt en dan quasi nonchalant gaat glimlachen... dat vind ik écht een mooi beeld *zwijmel*
En als ie heel wazig, verliefd uit ze ogen kijkt, daar krijg ik ook mega kriebels van. En verder gewoon als ik denk aan dingen die die lief voor me deed ofzo. Of als ik verhalen lees/ films zie, waar ik ons heel erg in herken. |
Ik ben volgens mij niet super snel verliefd, maar een lieve lach of een gezellig praatje kan alles zomaar veranderen. Ik zit nu in zo'n situatie.
|
Muziek, bepaalde opmerkingen van iemand, het gevoel dat t goed zit
Maar of dat werkelijk verliefde gevoelens zijn...:o Eigenlijk voel ik die pas als er definitief wat gebeurt geloof ik |
Mooi weer :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mooie weer ook ja :)
|
Citaat:
|
Ik kwam in de zomervakantie een leuk meisje tegen, die alleen maar heel zwoel naar me lachte en me diep aankeek en ik heb me 3 weken lang lichtelijk in de wolken gevoeld. :|
|
Citaat:
|
vooral romantische films....
|
Axe Touch (geur v vriendje)
|
films kijken die we int begin vaak keken. zijn mzueik luisteren. zijn briefjes lezen, zijn spulletjes vasthouden, aandoen. zijn badjas ruiken, zn parfum door me kamer heen spuiten.. tja vanalles
|
chocolade
|
Als ik mooie beelden zie van een strand en de zee met golven als huizen. En alles wat daaromheen gebeurde tijdens vakantie.
|
Verliefdheid.
No shit. |
Mijn vriendje die net terug komt uit de douche, met nat haar, lekker naar shampoo en zeep ruikt en helemaal lekker schoon en zacht aanvoelt :)
|
ik krijg pas een verliefderig gevoel als ik samen met mijn vriendje op bed zit, en een diep gesprek met hem voer.... dan krijg ik pas door met wat voor mooi mens ik een hechte band heb, en als ik hem dan diep in zijn ogen aankijk, smelt ik gewoon helemaal... ik voel me zo vertrouwt bij hem :bloos: :D
|
Euh...
Zodra ik aan d'r denk, wat gebeurd bij elk liedje met een vage verwijzingen naar de liefde. Dan krijg ik zo'n happy smile op m'n gezicht :). Echt zwijmelig wordt ik vooral als ik d'r zie, of als ik d'r juist een tijdje niet zie en dan ineens aan iets leuks of grappigs denk wat met 'ons' is gebeurd. *ik zit dus nu met zo'n domme smile op mn gezicht :P Muziek: Jamie Cullum - TwentySomething * |
elke keer als ik na een heftige zoen/vrij partij diep in dr ogen kijk...
en meer van die redelijk standaard,eerder genoemde momenten. |
geil weer (lees: zon)
|
mooi weer:) en als ik hem zie (ben nu geen single meer)
|
Als we de keren dat ik bij hem slaap de hele dag heerlijk in bed liggen en hij een ontbijtje op bed maakt enzo.. En dan sex, douchen, sex, douchen, slapen, je kent t wel :bloos: Gewoon lekker bij elkaar zijn, dat geeft me n heerlijk gevoel! Of zn smsjes dan soms.... :)
|
Hm ik word niet zo snel verliefd, maar ik vind het wel heel lief als lieve jongetjes naar me lachen. :) Zoals gister..... En ja dan weet je dat je die persoon toch nooit meer ziet, tenminste, daar ga ik van uit.
|
Ik krijg verliefde gevoelens als een meisje naar mij glimlacht. Dan ben ik meteen verkocht.
|
als ze je eerst lief aankijkt en je dan een knuffel geeft...
|
Citaat:
|
Zo'n blik waar je in kan kijken, en waarvan je alletwee weet dat je gewoon niks tegen elkaar hoeft te zeggen. Ook merk ik altijd hoe verliefd ik ben als ik met mijn vrienden over haar praat, damn :)
|
Als hij lief naar me kijkt.
|
als mijn vriendin weer eens op me bed staat te springen en te doen als ik nog slaap en mijn ouders haar binnen gelaten heb:bloos:
|
Zijn slaperige kop met glimlach en al, als we net wakker zijn. Als we samen ergens zijn, en hij van de andere kant van de kamer naar me kijkt en lacht, als we muziek (when the lady smiles <3) liggen te luisteren en hij meezingt (en dat terwijl hij niet kan zingen). En nog veel meer dingen :).
|
Citaat:
|
Als ik weer iets stoms heb gedaan, en als hij me daar dan weer eens in steunt.
Of als die zegt dat ik niet weg mag gaan. Of wanneer die zegt dat hij van me houdt. |
Voor de mensen met een relatie: wat zorgt ervoor dat je je terug verliefd voelt? Wat moet hij/zij doen dat je denkt "zwijmel, wat is ie leuk"...?
Verliefd: leuke dingen doen samen, lekker dicht tegen elkaar liggen, knuffelen, lieve woordjes fluisteren,( samen slapen ;)..) Gewoon aan de leuke dingen denken van wat je samen doet.. Wat hij moet doen: Gewoon eerlijk en vertrouwd zijn :) en zichzelf zijn.. dan is en blijft hij leuk :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als ik een grapje maak over haar en ze me half geirriteerd half glimlachend aankijkt :p
|
als ik wakker word en ik kijk in twee grote blauwe ogen.
als hij in mijn armen in slaap valt na de seks. als hij lacht, niet een beetje glimlachen (ja, ook wel), maar echt in lachen uitbarst. als hij rood wordt en verlegen als hij de nogal intieme vragen die ik hem stel beantwoord. als ik het gevoel heb dat we dingen aan het delen zijn die je nooit met iemand anders zou delen. als we samen onder de douche staan te zingen en te dansen. mwja, eigenlijk bij veel dingen die hij doet wel. |
als een kanjer naar me lacht! *loopt op wolkjes*
en ook gewoon als de zon lekker schijnt en zo ong alles meezit! |
Muziek bepaalde happy hardcore enzow
|
als ze naar me glimlacht met haar mooie oogjes
als ze haar hoofdje een beetje draait zodat ik haar een kusje kan geven op haar wang als ze mij kusjes geeft als ze me knuffelt en tegen me zegt hoeveel ze van me houd als we samen in bed liggen en ik haar aankijk en ze mij door mijn haar streelt als we hand in hand lopen door de stad en ik trots ben om haar als vriendin te hebben als ik zie dat zij het naar haar zin heeft met mij en nog veeeel meer dingen, maar die kwamen als het eerste in me op :) |
Citaat:
Dan heb ik t over de nummers waarbij ik op mijn 11e en 12e kalververliefdheid voelde, en vaak blijkt de magie vrij goed geconserveerd in een aantal jaren gesloten cd-doosje. Hmm verder... het gruwelijk lekkere weer van de afgelopen week geeft inderdaad een gevoel van (verlangen naar-) verliefdheid. |
lieve dingen die hij zegt, complimentjes die hij me geeft.
daarom geloof ik er niks van!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21. |