![]() |
Examen Zooi
Omdat ik hier niet echt in thuis hoor vraag ik het maar hier...
Omdat een aantal jaren terug bij ons op school een examenstunt aardig uit de hand is gelopen, wil de school ons nu geen geld meer geven om met de examenstunt te helpen. Tog wil ik graag wat verzinnen om het eind van mijn 3 jaar tijd op deze school *wat eigenlijk 2 jaar moest zijn* fijn te eindigen, geen saaie luie grappen dus maar echt iets dat leuk is MAAAR tog goedkoop. Hoop dat jullie wat leuks weten want na twee ideeen kwam ik niet meer verder... |
Geld voor de examenstunt ? :eek:
Wij kregen sowieso niets. |
Nja wij dus wel maarja, ik wil ideeen please :$
|
Wij hebben bankjes geverfd :)
|
Oeff wij hebben geen bankjes :(
|
Wij hebben het schoolgebouw ingepakt met wc-papier en geprobeerd iedereen buiten te houden met waterpistolen en waterballonnen :)
|
Oehhhhhhhhhh das ook super stoer (A) even bedenken hoe wij op het dakje komen boven de ingang (A)
|
Vorig jaar: - School ingepakt als middeleeuws kasteel
2 jaar geleden: - Waterpistolen, zeepsop door de gangen etc. 3 jaar geleden: Eieren en meel, niet echt een gewaardeerde actie :p |
wij kregen 200 euro
maar we hadden maar 100 opgemaakt ofzo gevolg: de stunts na ons kregen minder geld :o |
whaha nja dat kan ook ja ;)
Bij ons is er toen een rookbommetje naar binnen gegooit en vandaar dat t nu over is... qua geld enzow... maarja ik loop er drie jaar en ik ken iedereen dus ik lijm wel iemand die me wil helpen... |
wij krijgen sowieso geen geld
|
Twee jaar geleden hebben ze bij ons rotte vis in de wc gestopt. Dat was niet echt fijn en daarom bestaat de stunt sinds vorig jaar alleen maar uit een voorstelling voor de brugklassertjes.
|
het is toch ook logisch dat iedereen geld bijdraagt voor de examenstunt..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vorig jaar: 60 kilo paardenmest voor alle ingangen storten. Helemaal gratis, de plaatselijke manege(s) werken gráág mee!! (y)
Succes! |
Bij ons hadden ze een keer kippen losgelaten in de school.
Ze hebben nog de dierenbescherming achter zich aangekregen. :D |
Bij ons hebben ze een keer van te voren een enquete onder de leraren afgenomen waar de vraag 'Waarvoor zou u 's nachts wakker willen gemaakt'? Paar weken later zijn ze midden in de nacht bij een aantal leraren langs geweest en hebben ze hun wens uitgevoerd :) (bijvoorbeeld worstjes van de barbecue)
|
Wij krijgen 200 euro voor zowel de stunt, als de BBQ, als het feest. Iedereen dokt dus lekker mee..
Misschien is een grote barbeque 's middags een idee, voor het hele examenjaar? Desnoods geen bier of andere alcohol erbij.. Waterbalonnen en SuperSoakers doen het ook altijd goed bij ons. :cool: |
Citaat:
|
wij kregen geen geld maar zochten gewoon sponsers.
kaap de school ---> kost geen geld. ga de school met z'n allen omarmen en maak daar een spektakel van. probeer een achterlijk record te verbreken, De meeste mensen op elkaar, meeste mensen in een auto, meeste mensen op de wc. verzin maar wat maak er een spektakeltje omheen, en vraag iedereen om een kleine bijdrage druk een aantal shirts die ze dan krijgen. klaar. |
Citaat:
|
Die stunt komt mij ook al bekend voor...
|
Whehe, de waterpistolen... bij ons echt elk jaar op de middelbare school een vast fenomeen. Zo vast dat we het in ons jaar maar niet eens deden... daarvoor verzonnen we iets anders. Tijdens het derde en vierde uur gingen we naar een jongen zijn huis en vulden we daar wel 100 waterbalonnen. Tijdens de grote pauze als er altijd van die grappen met de leraren op het schoolplein uit haalden (zij moesten duffe spelletjes doen en zo :D ) gooiden we een voor een al die waterballonnen in het publiek (want ja, iedereen stond uiteraard op het schoolplein daar naar te kijken). Nat dat iedereen was! :p Veel leuker dan waterpistolen.
|
Verzin iets heel gaafs, geen negatieve dingen als eieren gooien/stront dumpen/de school bekladden (waarom vinden mensen dat zo leuk) en zoek er sponsors voor.
Wij hebben bijvoorbeeld het wereldrecord kussenvechten verbroken met de hele school. daarvoor hadden we 900 kussens nodig, die wel allemaal van sponsors hebben gekregen. Het enige wat we daarvoor hoefden te doen is spandoeken/borden met de logo's van de bedrijven ophangen tijdens de stunt, daar heeft niemand last van. Verzin iets leuks, waar de hele school van kan meegenieten (in positieve zin) en zoek sponsors, dan kan je het zo gaaf maken als je zelf wilt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10. |