![]() |
wentelteefjes!
jummy!!wat denken jullie?
|
ik krijg er gewoon zin in! ik heb ze al lang niet op :o
|
jammieeeeeeeeeee
lekker als je erge honger hebt en tijd.... luiheidseten |
Lekker ja :)
Maar ik maak ze nooit zelf :o Mijn vader maakt ze wel eens als ik bij mijn ouders op bezoek ben :D |
lekker! :)
maak ze wel vaker als ik proefwerkweek heb en vroeg thuis ben... :) |
Hoe maak je dat?
|
mengsel maken van half geklopt ei, half melk
(droog) brood erin laten weken dat dan bakken in een koekenpan :) er hoort suiker en kaneel op maar het hoedft natuurlijk niet |
ooh lekker, alleen die van mij worden altijd zo nat:(
|
paar dagen geleden nog gegeten (y):cool:
|
Citaat:
|
yep, zeker goddelijk, vooral als je er superveel suiker overheen gooit :D
|
oooh dat heb ik echt al jaren niet gehad! En ik was er dol op! Moet ik echt weer eens gaan eten :)
|
nog nooit gegeten :o
|
Heb ik vanmiddag nog gegeten, alleen bij mij worden ze tijdens het bakken altijd heel week en valt het zooitje uit elkaar..
|
Citaat:
Ik vind het heerlijk. Lekker met een kop kaneelthee ofzo. |
oow dat eet ik niet vaak meer well heel lekker :D
|
Oh ja dat is lekker :o
maar ik mag het niet meer maken van mama omdat het huis dan zo stinkt :( |
Citaat:
|
Lekker, vooral met suiker :)
|
Citaat:
|
vanochtend een halve op :) mjam:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mm heerlijk... met honing....
|
Wel lekker.
|
Citaat:
|
Hmm.. mijne werden ook altijd zo nat en soppig.. de tips van hier maar ns proberen over een maandje (y)
|
Oh! dat heb ik lang niet gegeten, goed idee!
|
Heerlijk! En dan het liefst een stuk of 26.
|
Citaat:
1 ei, scheut melk, scheut suiker, flink wat kaneel, ff kloppen, droog(oud) brood erin, niet echt weken maar gewoon ff erin omdraaien en de pan in!! voor de mensen die last hebben van soppige wentelteefjes: het kan zijn dat je geen oud brood gebruikt, heb je geen oud brood?ff in het tostiapparaat legge of t broodrooster, als het vers is dan neemt het teveel van het 'goedje' op en word nogal soppig, kan ook zijn dat je teveel melk heb gebruikt, gooi er nog een ei door ofzo er zijn niet echt precieze afmetingen van hoeveel ei en melk ect, gewoon ff kijke en probrere, op gevoel dus. had ze vorige week nog op en ze waren lekkerr!!!bruine suiker der op is ook jammiee!! |
Ik vind kaneel vies en zoveel suiker ook. Soms zijn ze wel lekker, maar ik vind hartig lekkerder. :)
|
oooeeeh... dat vind ik echt zooo lekker :D
|
Nog nooit gehad :o Ik ga ze morgen maar eens maken als ik het niet vergeet
|
nee ik vind dat niet zo lekker. Zou er wel een op krijgen, maar niet met volle zin. + ik vind het heel erg zwaar vallen
|
Lekker! :) Ik heb ze alleen lang niet meer op..
|
Niet meer gehad sinds ik heel klein was.
|
Lekker! Als ik heel zielig natgerend uit school thuiskom, maak ik ze wel eens. :)
|
Citaat:
door een sloot ofzo? :confused: :p Ik heb nog nooit wentelteefjes gegeten, maar morgen ga ik er een paar maken (proberen) |
heb ik nog nooit gegeten....
totdat ik deze posts had gelezen, dacht ik dat het mini-pannekoekjes waren :o :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Myam:bloos: ik ben zó gek op die dingen.. maar het is al minstens 1,5jaar geleden dat ik ze op heb:( binnenkort maar weer's:bloos:
|
net gegeten :D
|
honger honger honger
|
wentelteefjes+kaneel+suiker=HMMMMMMMMM
/me gaat morgen wentelteefjes maken |
Nooit gegeten.
|
Heerlijk. met brrruine suiker. ik ga ze zo maken. (y)
|
Ben ik nou de enige die dit smerig vind ? Vind het écht niet lekker. (n)
|
Ik vind het wel lekker voor een keertje, maar als je ze eet word ik ook gelijk heel vol.. haha.. ik denk dat ik ze morgen maar weer us ga maken :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07. |