![]() |
Oops.....
Oops.... ik heb een probleempje!!
Ik heb me eige gister gevingerd met een pen, maar nu ben ik de dop kwijt die er nog op zat toen ik um er in deed. ik heb al gevoeld maar ik kan hem niet vinden... waar kan hij zijn!?!? Hellup me, ik weet niet wat ik moet doen. ik wil niet naar de dokter, dan voel ik me ook zo voor lul, nou ja voor kut! een bang meisje :confused: :o :( :eek: |
Ach? het is toch geen ramp als je je dop kwijt bent... een nieuwe pen kost maar 50 eurocent en minder!
|
hmm serieus?
nou hij kan niet wegzijn iig... gewoon als je op de wc zit btje persbeweging maken oid, dan meot ie er toch wel uitkomen als ie er werkelijk inzit.. |
Ik geloof er eigenlijk geen barst van, maar als ie er morgen nog niet uit is zal ik toch maar effe de dokter bellen, misschien is ie wel je baarmoeder in gevlogen, en ik neem aan dat je niet zwanger wilt zijn van een dop.
|
Lijkt me een beetje Fancy-achtig...
|
Citaat:
Hmmmzzz.... and er ook nog grapjes over maken! Nou klinkt het niet echt geloofwaardig meer! Maar ja.. ik zou maar even nog een paar keer voelen!... and hij komt er vanzelf wel weer uit! |
als je m niet voelt... what's the problem anyway? :cool:
|
Whahah:D droog:D
|
Citaat:
|
Misschien heeftie zich wel verstopt in een eicel!! :eek:
Daar zal nog es een leuk kind uitkomen!!! :D:D |
Tip: zorg ervoor dat je volgende keer een pen pak zonder dop....
En ik wil 'em er graag even komen uithalen overigens hoor... ben ik heel goed in!! |
Stel dat je nu sex hebt, zit er een dop op de dop van de jongen.
Pijnlijk :D |
Citaat:
|
ik heb me gister afgetokken met een ijskast en nu zit ik vast... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
WHAAAAAM deur dicht, pijn lijden. Kwakje + piemel vriezen vast. |
ik heb maar een zin voor deze topic. WHAHAHAHAHAHAHHAA
|
*lacht* haha :) sorry hoor hahahah
nou als het echt waar is (hum geloof er nix van maar ja) zal ik tog maar even naar de dokter gaan |
Dit geheel klinkt me niet bepaald serieus in de oren, en die replies gaan ook al nergens over.
Aan de mensen die gerelied hebben: Ik kan begrijpen dat jullie ook weinig vertrouwen hebben in de serieuze achtergrond van dit topic, maar gelieve dat dan even op Feedback te melden ipv hier alleen maar onzin neer te zetten ;) Aan de topicstarter: Mocht dit echt serieus zijn dan is een bezoekje aan de huisarts een betere oplossing dan hier een topic plaatsen. Gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13. |