![]() |
Hoelaat avondeten?
Hoelaat gaan jullie ongeveer avondeten?
Ik vrijwel nooit voor 7 uur, soms pas half 8... En niet omdat ik dan pas thuis ben of gewerkt heb, we eten gewoon niet eerder.. Vroeg me af of meer mensen pas zo laat eten..? |
meestal vroeg, rond 5 uur, omdat ik dan meestal uit school kom en dan heb ik altijd barstende honger :)
|
zes uur, half zeven, zoiets
ik leer normaal gesproken tot half zes en dan ga ik daarna dingetjes opruimen en dan koken, dus tegen die tijd is het eten klaar, en ja, dan eet ik het ook maar op. |
half 6
|
Meestal rond zes uur. In het weekend eet ik vaak 's middags rond drie uur al warm, en dan 's avonds rond zes uur nog wat brood.
|
Meestal rond zes uur, maar het kan ook wel eens acht uur worden.
|
Daar let ik nooit op. Dat kan 7 uur zijn, maar soms ook 9 uur.
|
Meestal zo tussen 16.30 uur en 17.00 uur.
|
Rond zes uur. Heel vervelend, want om 17 uur kom ik uit school, heb dan enorme honger en ga allerlei andere dingen eten, waardoor ik om 18 uur minder honger heb.
|
Als ik het helemaal zelf voor het kiezen heb en nergens op tijd hoef te zijn ofzo dan begin ik meestal rond half zeven met koken omdat dan iedereen hier gaat koken en ik niet in mijn eentje in de keuken sta :)
|
18.00 uur
|
6 uur, half 7
maar als ik moet werken is het soms 16.15/16.45/17.15 Niet erna want ik probeer savonds niet meer te eten |
Altijd 19:30
|
Rond kwart voor 6, 6 uur. Ligt er maar net aan wanneer mn moedr uit haar werk komt.
|
soms 17uur, soms rond 18uur
thuis rond half 7, echt geen touw aan vast te knopen. bovenal eet ik als ik honger heb. |
Citaat:
|
tussen 20:00 en 03:00 meestal :|
|
Nooit voor 18.00u eigenlijk.
Meestal tussen 19.00 en 21.00u in. Vaak zo rond 19.30u. |
Tussen 21.00 en 22.00 uur of later ligt eraan wat ik die dag te doen heb
|
Meestal rond 17:15, maar als ik bijvoorbeeld moet werken, of als iedereen hier thuis is kan het ook wel eerder zijn.
|
6 uur en meestal later.
|
17:30-18:00 meestal.
Tenzij ik moet werken. Als ik dan om 18:00 moet beginnen eten we om 17:00, als ik tót 18:00 moet dan eten we om 18:15-18:30. |
Tijdens de week meestal rond 18.15 uur, en in het weekend tussen 19u en 20 uur.
|
Tussen 18.00 en 19.00 :)
|
Probeer altijd zo vroeg mogelijk te eten.
Hoe eerder hoe beter. Maar hangt eraf welke shift ik op me werk draai. Met normale shift (half 6 klaar) was ik voorheen (toen ik nog geen auto had) pas 8 uur thuis. Eer dat je eten klaar is is het 20:30 a 21:00 voordat je daar klaar bent met eten en dergelijke ga je al naar bed waardoor je dus niks kan verbranden. maar probeer tussen 17:00 en 19:30 te eten. Hangt eraf hoelaat me vriend thuis is. |
meestal rond half8
als ik moet werken om half5 echt vreselijk. dan heb ik echt geen honger. |
Ik ga meestal rond 6 uur koken.
Mijn ouders komen rond half zeven thuis en we eten dan ergens tussen half zeven en half acht. |
Half 6
|
Tussen zes uur en kwart over zes.
|
Citaat:
|
Op maandag en woensdag rond kwart voor zes, op vrijdag rond kwart over vijf (komt door sporten). De rest gewoon rond half 7. Op zaterdag, als ik thuis wedstrijd heb, pas half 8/8 uur.
|
Een uur of 7-half 8.
|
Citaat:
|
Thuis: half 6
Op mijn kamer: Op dinsdag altijd rond een uur of 6 en de overige dagen zodra ik thuis ben (verschilt van 6 uur tot half 9) |
normaal gezien half zes, maar omdat ik nu stage heb tot zes uur eten we om kwart na zes
|
meestal half tussen 5 en 6
|
Tja, bij ons kun je doordeweeks de klok er bijna op gelijk zetten.. Wij eten bijna altijd om zes uur.. Da's dan alleen doordeweeks, in het weekend is het meestal later.
|
Bar laat eten wij hier. Tussen 7 en 8 denk ik meestal. Mijn ouders zijn harde werkers en komen laat thuis, en dan willen ze eerst op de bank ploffen.
Opzich vind ik het niet erg, maar meestal is mijn honger al weg door van te voren genuttigd snoep. |
Citaat:
|
Het is bij mij erg verschillend.
Het ligt aan of ik met andere mensen eet, of ik tot laat college heb, of dat ik geen zin heb om boodschappen te doen etc. Maar meestal rond een uur of 7 denk ik. Nu is het een beetje raar allemaal, omdat ik stage loop en onregelmatige dienst heb. Mijn hele eetritme is door de war ;) |
Best vroeg al, meestal rond 5 uur.
|
half6
dan heb ik ook reuzehonger, dus moet echt niet later |
Citaat:
|
meestal waneer het op tafel staat kan 6 uur zijn maar ook 8 of 9 uur
|
Citaat:
maar ik kook altijd vegetarisch en daar is niet iedereen altijd even blij mee, dus vaker doe ik dat maar niet :) |
tussen 19:00 en 19:30.
ideale tijd. |
Meestal zo rond half 6
|
nooit voor 7 uur iig. meestal tussen half 8 en half 9
|
Wij eten ook altijd laat. Meestal tussen 7 en 8.
|
Tussen 18 en 19 uur. Wisselt nog weleens. T wachten is meestal op mn vader..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30. |