![]() |
hoeveel kantjes is 3000 woorden ongeveer?
Dan weet ik hoeveel ik moet gaan schrijven. Ik bedoel die a4 ringband blaadjes, thnx
|
Getypt een pagina of 9.
|
Geschreven lijkt me moeilijk te schatten (ik kan dat iig niet schatten, aangezien ik niet weet hoe groot/klein je schrijft); pak een oud geschreven iets en tel hoeveel woorden je ongeveer per regel schrijft. En ja, dan kijk je natuurlijk hoeveel regels één A4-kantje heeft, en dan reken je uit hoeveel kantjes je vol moet gaan schrijven. (Je kan het beste een hele alinea tellen, zodat je een goed gemiddelde hebt. )
Ik zou zeggen dat ik zo'n 1000 woorden schrijf op 3 bladzijdes. Dus 9 bladzijdes, misschien 10. |
oh my god... 9 kantjes!! daar kwam ik net na een berekening ook op! 9 kantjes voor een uiteenzetting beschouwing of betoog is toch veels te veel..!! :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik denk dat het moest zijn 1000 woorden, want drieduizend woorden voor een beschouwing uiteenzretting of betoog is teveel. Maar we zien het wel morgen..
|
Getypt is ongeveer 6 kantjes
Geschreven denk ik ook 9 kantjes |
Citaat:
[edit] En Arial 11pt lijkt héél veel op TNR 12pt zie ik nu, nog steeds 9 bladzijden voor 3000 woorden. |
Lettertype 12 Times New Roman of Arial is het meestal 8, 9 of 10 pagina's.
|
Hoedan ook 8 pag klopt wel zo'n beetje en 3000 woorden schud je zo uit je mouw op de achterkant van 1 Donald Duck staan er al meer als 200 kom op zeg pffffffff
Belthazor :evil: |
Citaat:
Eerder te weinig! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou arial 12,5 of 13 gebruiken, niemand ziet het verschil en 't scheelt toch wat! |
Citaat:
|
Net getest kom op 5 pag met TimNewRom12(Zonder witregels)
|
Bij mij zou het eventueel nog wel op 1 pagina passen, denk ik.
Met de hand geschreven dan. |
Als je het gewoon in Word typt dan kan je precies zien hoeveel woorden je al hebt getypt, daar heeft Word nl een optie voor. Dan zie je zelf wel hoeveel je nog moet
|
ligt eraan hoe groot je schrijft
ik vind het al erg om 100 woorden op te schrijven! |
Citaat:
|
1000 woorden. :\ wij moesten er min. 600 :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:42. |