![]() |
Vrouwen: Fake jij je orgasme vaak?
Ik niet, kan eraan liggen omdat ik een dude ben :p
|
het interesseert mij niet.
|
Ik fake nooit, gewoonweg omdat ik het stom vind.
Als je faked omdat je je partner niet eens durft te vertellen dat je niet klaarkomt, ongeacht om wat voor reden dan ook (het hoeft niet perse aan je partner te liggen) ben je gewoon triest. Het staat gewoon dom. |
Citaat:
|
Nee, nog nooit.
|
nee, nooit gedaan, tis toch ni erg als je een keer ni klaarkomt? overkomt genoeg mensen...
|
Nee, faken slaat nergens op. Je schiet er echt helemaal niets mee op
|
Citaat:
|
Ik fake niet. Ik ga net zolang door totdat het gebeurd is! :D
Faken is zo nutteloos... (n) :| |
Nee. Daar schiet je ook niets mee op, want dan weet de jongen nóg niet dat-ie iets verkeerd deed en leert hij het dus nooit. En als het niet aan hem lag, is er ook geen reden om te faken want dan hoef je niet bang zijn hem te kwetsen.
|
Nooit, is niet nodig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, nog nooit gedaan.
|
bij een one night stand om hem tevreden te stellen weleens, in de relatie die ik nu heb niet.
|
Nooit.
|
Ach...
Vrouwen faken een orgasme, mannen faken een relatie. :D |
Pff.. Altijd maar opscheppen, die mannen.:p
|
ik ben wel geen vrouw
maar toch doe ik t soms wel, als ik er gewoon genoeg van heb en zij al wel klaargekomen is ... gebeurt maar heel zelden btw |
Citaat:
|
nooit
|
Citaat:
doe jij dat dan in godsnaam? Ik heb t trouwens wel eens gedaan, gewoon omdat hij zo zat te zwoegen.. en t hem niet echt lukte. |
Ik neem aan dat als je een condoom gebruikt en de jongen produceert wel voorvocht, dat je dan niet echt kunt zien of er nu gespoten is of niet...
|
Ik snap sowieso niet hoe mensen het niet door kunnen hebben als iemand dat doet (al helemaal als jongens faken :/). Dingen als ademhaling kan je misschien faken, maar hartslag etc. niet.
Maargoed, faken is gewoon stupide. |
Ik fake altijd.
|
Nope, nooit nodig.
|
Nooit..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee nooit, als een gast er niks van kan zal 'ie het weten ook!
|
ik heb in het begin van mijn relatie iets van een jaar gefaked ofsow :bloos: nu nooit meer.
|
Nee, nooit !!!
faken is dom! |
Toen ik net begon met sex konden we er geen van tweeen veel van. Ik was sowieso altijd beurs gebeukt, want we hadden al-tijd sex, dus was sowieso ze altijd wat overgevoelig, en verder is het best moeilijk om bij iemand anders jezelf zo te laten gaan, dus ik had ook nog eens problemen met over het drempeltje te komen.
En hij lag daar zijn best te doen, maar welke aanwijzingen ik ook gaf, het hielp niet of hij snapte het niet en deed het toch weer verkeerd. En dan vond ik het zielig, en deed ik alsof ik klaarkwam als het echt te gevoelig werd. Dat zal ik toch zeker een maand volgehouden hebben. En ik zat er best mee, want hoe vertel je zo'n knul in vredesnaam dat je al vanaf dag 1 ligt te faken en dat het niet lukt? Het probleem loste zich gelukkig vanzelf op toen we een paar dagen niet bij elkaar waren geweest, zodat ze niet meer beurs en overgevoelig was, en we ook nog eens een relaxing jointje hadden opgestoken. Toen was er geen fysiek probleem meer, en ook de psychische blokkade was weg. Vanaf dat moment heb ik nooit meer alsof gedaan. |
Citaat:
|
ik fake het altijd en ja ik ben een man.
|
Citaat:
|
Nooit gedaan, als het niet komt, dan komt het niet, en dan lag dat in mijn geval niet aan de jongen. En als je gaat faken, kan ie nooit weten dat ie fout bezig is...
|
nooit gedaan
|
ik heb 't nog nooit gedaan, en t'is ook nog nooit 'nodig' geweest :) mijn vriendje is goed (y):D
|
Ik heb nog nooit een orgasme gefaked. Ik zou niet weten waarom ik dat zou moeten doen. Bovendien lukt het hem toch wel om me zover te krijgen :bloos: En anders maakt het nog niet uit. Een orgasme faken is echt not done! (n)
|
1 keer gedaan bij een ONS. Die jongen die wou het niet opgeven tot ik gekomen was, maar hij bakte er gewoon geen ene reet van. En na een half uurtje begint dat aardig te vervelen.. na 3 kwartier ben je het flink zat, na een uur denk je: stik er maar in, dan fake ik wel, maar alsjeblieft, sodemieter op.
In relaties fake ik nooit. Vind ik niet nodig. |
ik ben benieuwd hoe de stand is als je anoniem kon stemmen.... volgens mij ligt het percentage fakers een stuk hoger...
|
Volgens mij kan ik dat niet :o
Ik moet al lachen als ik me bedenk dat ik me daar een partij lig nep te hijgen en te kreunen. |
Citaat:
|
Citaat:
@ topic: Ik fake nooit! |
Ja, 1x. Jongen is super onzeker en was al meer dan een uur bezig, maar 't kwam maar niet. Was het zat, zat er niet in. Schuldig door gevoeld, helemaal niet nodig geweest, hij heeft de volgende dag in volle glorie weg kunnen werken.
1x en nooit meer :) |
Citaat:
|
Ik doe het soms in een restaurant
When Harry met Sally :eek: |
Citaat:
|
Neen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08. |