![]() |
2,5 maand niet meer ongesteld
hoi,
Ik ben nu 2.5 maand niet meer ongesteld geworden. En ik ben niet aan de pil. Ik ben zeker niet zwanger. Geen gewichtsveranderingen gehad. Geen abnormale afscheiding. En 5 jaar geleden begon mijn menstruatie. Heb geen stress ofzo. Ik kan gewoon geen reden bedenken waarom ik opeens 2,5 maand niet meer ongesteld ben. Hiervoor was ik namelijk heel regelmatig. Is dit mss herkenbaar bij één van jullie of heb je enig idee wat de oorzaak hiervan is. Opzich vind ik dit best wel zorg wekkend. Of hoef ik me hier niet druk om te maken? al vast bedankt :) |
Hm dat is wel vreemd inderdaad. Hoeveel kg weeg je nu, en bij welke lengte? Heb je misschien een ziekte/aandoening, bijvoorbeeld aan de schildklier? (ik noem maar wat)...
|
Ik zou voor je eigen gemoedstoestand gewoon naar je huisarts gaan. Als het niets is, is het niets. Maar hier zul je nooit zeker te weten kunnen komen dat het niets is.
|
ik weeg ongeveer 64 kilo en ben 1,78 m lang
dat is een normaal gewicht (k heb ff op internet getjekt) ;) Jah ik heb idd wel overwogen om naar de huisart te gaan, maar ik stel het telkens weer een paar dagen uit. Zo van,..als ik het woensdag nou nog niet ben, ga ik naar de huisarts.. maarjah. Moet je wel ook echt gaan:s hmmz.. |
Citaat:
|
ohjah, tijdens de laatste keer dat ik ongesteld was, had ik echt bijna ondraaglijk veel menstruatie pijn!
Echt, ik kon bijna niet meer fietsen. Ik ben toen ook van me stage naar huis gegaan, omdat ik echt gewoon alleen maar op de grond kon rollen van de pijn. :eek: :| is there a doctor in tha house..?!? :D |
Citaat:
Voel je je ook niet alsof je ongesteld moet worden? (Beetje buikpijn? Of iets anders wat daar op lijkt?) Zelf ben ik nooit heel regelmatig ongesteld geweest, maar meestal was ik het wel elke vier weken een keertje (wanneer in die vier weken, dat was telkens een verrassing). Sinds ik aan de pil ben, is het wel heel regelmatig. Maar soms ineens een stuk lichter dan normaal, of soms ineens een stuk zwaarder. Maar ja, dat is voor mij dus niet heel raar ofzo, en het blijft nooit helemaal weg. |
Citaat:
|
Citaat:
Jah, dat had ik dan ook wel. De ene week was dan vaak wat erger dan de andere keer. Maar ik kan me niet echt herinneren dat, dat "spul" ;) :p de vorige keer nou heel veel meer was. |
noujah ik ga slapen, misschien dat ik morgen wel in een bloed bed wakker wordt :p:p
|
Je bent ook niet veel gewicht verloren de afgelopen tijd? Of heb je misshien veel problemen waar je erg over inzit? In ieder geval vind ik wel dat je gewoon naar de dokter moet gaan, stel het niet steeds uit. Je maakt jezelf er blijkbaar zorgen over, en de enige die je dan gerust kan stellen is iemand die er verstand van heeft, een dokter dus.
|
misschien een wel héél vroege menopauze? :o
|
eet je genoeg? Want je hoeft geen ondergewicht of gewichtverlies te hebben om niet ongesteld te worden. Of heb je last van stress?
|
Ja, ik zit in hetzelfde schuitje, ben al vanaf september niet meer ongesteld geweest, huisarts gegaan, bleek mn pil niet goed genoeg hij wilde me aan t spiraaltje, wilde ik niet dus nu gebruik ik zelf niets, maar ja nog steeds geen menstruatie :S Ik weet niet of jij nog andere medicijnen gebruikt? Want dat doe ik wil en ik ben bang dat bij mij daar de oorzaak ligt :S
|
Citaat:
Blurred -> nee, heb niet veel gewicht verloren, heb ook geen problemen waar ik over in zit. ( Over dit dan wel een beetje, maar ik lig er niet wakker van ofzo) En ik eet nu net zo als dat ik al jaren doe. |
het is verstandig om naar de dokter te gaan mijn vriendin was ook een paar maand niet ongesteld geweest en die had een gezwel bij haar eierstokken.
deze moest operatief verwijderd worden. en je moet er optijd bij zijn want als je te laat bent kanhet zijn dat je eierstokken ook zijn aangetast en dan kun je niet meer zwanger worden zij had 3 mogelijke uitslagen na de operatie en waar ze over na moest denken. 1. was een goed aardig gezwel en dan was er verder niets aan de hand 2. kwaadaardig en dus kans op kanker. 3. goedaardiggezwel maar die dus de eierstokken hadden angetast zodat ze gedurende de operatie ook de eierstokken had moeten verwijderen. ze had geluk gehad. Ik hoop voor jou dat het niets is, maar een bezoek aan de huisarst kan denk ik geen kwaad. |
Citaat:
okey! ik bel morgen de dokter |
Citaat:
|
Citaat:
En als het ernstig is kun je er het beste zo snel mogelijk bij zijn. |
Citaat:
Ik bedoel, ik eet al jaren zo en toen werd ik wel telkens ongesteld. |
Citaat:
|
ik ben ook al 3 weken nie meer ongesteld :( en weet ook cker dat ik nie zwanger ben ensow..jeweetwel ma ik hep ut al tegen mnmoeder verteld
Ik ben nog nie zo heel lang ongesteld ongeveer...halfjaartje.. dusj weet iemand wat het is?? of wat ik moet doen?? :confused: |
Citaat:
Dat is met je leeftijd heel normaal |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06. |