![]() |
Welke plek(ken)?
Kweet niet of hier al eens een topic over was gestart, maar iig niet kunnen vinden.
Maar, op welke plek of welke plekken zou je wel willen sexen? :) (Curiousity takes the lead :D ) |
Openbare wc's
Deur niet op slot :p |
Lekker cliché.. Het strand :p
|
overal waar het niet te oncomfortabel is en waar er geen mensen al te veel aanstoot aan nemen
|
Alle plaatsen waar ik het nog niet gedaan heb:P(en die haalbaar zijn zonder gearresteerd of sociaal vogelvrij verklaard te worden)
|
Alle plekken, waar ik anderen niet tot last hoef te zijn:p. Erg cliché: duinen. Origineler: kerkhof, die merken het vast niet meer:cool: vraag me niet..waarom, of hoe ik daar ooit aangekomen ben:|
|
Citaat:
wel zachtjes dan he :P ontopic: trein :o, strand :) en in groningen :bloos: |
Citaat:
Lijkt me zeker een leuke ;) |
Citaat:
Maar ben het verder helemaal met je eens :D |
Pashokje van een groot warenhuis.
Ergens voor het raam op de eerste of tweede verdieping waar mensen je wel kunnen zien maar niet bij je kunnen komen. |
Citaat:
Op welke plekken dus... ;) Als ik het zou durven: ergens in een park, het strand, wc in een discotheek ofzo, in een meer, het vliegtuig, goh, zoveel eigenlijk, maar of het ooit van zal komen is iets anders :bloos: |
Citaat:
Ghehe, kleine selectie van je fantasieën? ;) Btw; ikke... overal :D |
Citaat:
Ook altijd leuk op van die plaatsen waar best grote kans is om betrapt te worden.. leuke spanning altijd die er dan hangt:D |
Citaat:
|
in een pashokje in een winkel
|
Citaat:
|
in de kerk op het voor maria.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zijn tog wel mensen door wie ik egt niet betrapt wil worden;) |
ergens in het openbaar lijkt me wel leuk :P
|
Citaat:
|
´s nachts in een weiland ofzo (wel zonder koeien enzo :p)
t strand kerkhof heb ik al wel vaker gehoord maar vind t idee ergens wat respectloos. net als in de kerk. |
een lift
een pashokje onder treurwilg als het mistig is, of als het warm regent |
In een weiland langs de snelweg 's morgens vroeg tussen de dauw en de nevel bij de zonsopgang
op een open plek ver weg van de bewoonde wereld terwijl het onweert en in de trein |
Je kan beter zeggen waar niet we hebben gedaan.
We hebben het bijna overal al gedaan :D :bloos: |
Citaat:
Hm, het idee betrapt te worden trekt me niet zo, dat is ook niet het soort spanning waar ik nar op zoek ben. Maar buiten lijkt me weleens leuk. Dus dat wordt een buiten waar je niet betrapt kan worden. :) |
Mijn vriend heeft een heel fijne zwarte leren stoel door ons liefkozend 'de luie stoel' genoemd, daar zou ik het graag nog eens in willen doen :bloos: Maar ik zou het ook graag een keertje ergens op de heuvels/bergachtige dingen bij hem in de buurt willen doen :bloos: en dan overdag :o En natuurlijk zou ik het ook graag nog eens een keertje op het strand willen doen bij zonsondergang. Het hele idee van betrapt worden, lijkt mij niet zo spannend. Ik zou me doodschamen als iemand me zou betrappen :eek:
|
Hee, het altaar was al van ons! :nono: De enige mogelijkheid om Qimm nog af te troeven :P
|
Citaat:
|
Het kerkhof is zo gothic.
Dat doe je ook alleen maar voor scenepoints, lijkt me niet dat je op een kerkhof nou ineens spontaan geil word. |
kzou noooooit op een kerkhof sex willen hebben. Zit je daar te sexen metzijn tweeen tussen al die dode mensen :s
enige voordeel is dat het daar rustig is maar verder....... (n) |
Citaat:
|
In de trein, en in een grasveld en...eigenlijk overal!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
> "Wuu, mijn moeder is dood :(" < "Kom maar hier, ik troost je wel" :cool: |
Heb hier laatst een lijst van gemaakt met mijn vriendin,
ze is niet nederlands dus het is wel in het engels.. maar jullie zijn vast oud genoeg om dat te kunnen vertalen Level 1 ‘easy’ : 1) In a car 2) Toilet of a certain facility (to be determined) Level 2 ‘medium’ : 3) In the dunes 4) In the forest 5) Under the stars Level 3 ‘professional’ : 6) In a department store fitting room 7) In an elevator 8) In the theatre (or cinema) 9) In a Jacuzzi 10) In a sauna 11) At the beach 12) On a balcony 13) In a tent Level 4 ‘exceptional’ : 14) In an airplane 15) On an island 16) On a trampoline 17) In the mountains 18) On a paddle boat on a lake 19) On an amusement park ride 20) Under a rainbow 21) In a cave succes ermee! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Level 1 ‘easy’ :
1) In a car 2) Toilet of a certain facility (to be determined) Level 2 ‘medium’ : 3) In the dunes 4) In the forest 5) Under the stars Level 3 ‘professional’ : 6) In a department store fitting room 7) In an elevator 8) In the theatre (or cinema) 9) In a Jacuzzi 10) In a sauna 11) At the beach 12) On a balcony 13) In a tent Level 4 ‘exceptional’ : 14) In an airplane 15) On an island 16) On a trampoline 17) In the mountains 18) On a paddle boat on a lake 19) On an amusement park ride 20) Under a rainbow 21) In a cave Hmmmm, kom niet verder dan level 3 :p |
Citaat:
:) Und weiter wil ik t nog een keer op een bootje doen midden op het water in de zon . |
Een bed.
|
Citaat:
|
op de motor zoals in de clip van aerosmith ;)
|
Citaat:
ik wil het wel overal doen behalve het strand blaa te afgezaagd en teveel zand :mad: |
bibliotheek
tijdens zonsopgang bovenop een heel hoog gebouw in een reddingsboot (na een vresleijk scheepsongeval) op het kerkhof (ik ga voor de scenepoints) on stage tijdens de europe mtv music awards |
helicopter natuurlijk :rolleyes:
|
in het raam is best een aanrader (a)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38. |