![]() |
Wat-roept-het-bij-je-op-topic #4
|
Een man in een wit pak die met zo'n stomme handschoenen in je mond zit te fruttelen :o
Zon |
Chagrijnig worden ;)
Fietsen |
regen
|
|
iets wat ik mij nooit meer laat gebeuren
kracht |
Citaat:
comapatiente |
Citaat:
opgebrand |
Citaat:
Nep Alles om me heen. Macht |
Macht is iets waar je geen grapjes over moet maken. Ik heb macht over me schildpadden en enkele docenten (maar niet heus :p )
Ik heb nu erg veel honger dus eten |
Vechten, wikken en wegen, tellen, ellende.
Water |
Verkoeling, ijsblokjes, een warm bad.
Foto's |
Ik hou ervan om foto's te nemen, en er zo nu en dan eens naar te kijken
broer |
Citaat:
papier |
Al dat papier dat mijn moeder overal in huis verspreidt, juist op het moment dat ik wil gaan schoonmaken. En daar mag ik niets van zeggen, want... Bla.
Prik |
Citaat:
Schreeuw. |
het kan eens opluchten om te schreeuwen enzo.
en soms denk ik dat er constant iemand die schreeuwt in me zit. egoisme |
Mijn zus.
Gras. |
Groen
|
Citaat:
Stilte |
Stof en zon en steeg, zo ook.
Meneer. |
Citaat:
knuffel |
vind ik heel fijn. Gevoel van geborgenheid en veiligheid
homoseksualiteit |
iets waarvan ik vind dat je t moet accepteren. je kan er toch niks aan doen als je op iemand verliefd wordt van je eigen geslacht?
razend |
Een gevoel wat ik bijna nooit heb, kan me goed beheersen en kan in bijna alle situaties rustig blijven
asfalt |
dat ik niet meer naar school hoef te fietsen en daar erg blij mee ben :P
vlindertjes |
van die mooie vliegende wezens met allemaal kleurtjes waardoor ik heel erg aan de zomer ga denken.
drm duz ;) Zomer |
eindelijk lekker warm. (waarschijnlijk toch weer veel te heet)
zonneschijn |
Citaat:
middelbare school |
Citaat:
een hele goede vriendschap, een heel mooi gedichtje die ik van haar heb gekregen toen ik me rot voelde, en 'vlindinnetje' zoals we elkaar noemen (combi van vlindertje en vriendinnetje) en mijn woord, zoals hierboven gezegd: middelbare school |
Citaat:
zonneschijn: het tekentje van msn (#) en een regenboog en heel veel geel/oranje licht in een regenboog boog;) middelbare school: voortgezet onderwijs en middelbaar beroepsonderwijs (moest ik net opzoeken voor mijn broertje, welke VMBO was, het was dus wel voortgezet onderwijs) en de voorkant van onze school en blauw (want op zo'n blauw ding staat de naam van onze school) en nu mijn woordje:D lekker op juiste tijd (sorry als ie al geweest is): pasen |
Citaat:
verder een xtravrije dag en de dag voor mijn tentamenweek :( sorry!! ik had 'zonnneschijn' dus niet gezien, :o maar gelukkig heb jij die beantwoord Saartjeh nieuw woord: sieraden |
kettinkjes, armanden, oorbellen... allemaal lekker blinkend
folk |
ierse folk is stoer! lang leve flogging molly!
plastic koffie bekertje |
Citaat:
orde |
heb ik te weinig. Mijn leven/lichaam is een puinhoop! heb trouwens ook een hekel aan struktuur.
biertje! |
Citaat:
hysterie |
een teken van zwakte.
niet meer helder kunnen functioneren omdat er te veel gezeik op je af komt en je de verkeerde dingen belangrijk vind. verlangen |
Citaat:
verlangen..vaak wensen van me die onmogelijk zijn.. democratie |
volgens mij het beste systeem dat er al is geweest om een land samen te houden. Is toch wat al die geschiedenislessen mij hebben bijgeleerd.
agenda |
heb k wel een, maar gebruik hem niet :P
The Ring 2 |
Citaat:
dromen |
Sinds ik een dromenvanger boven mn bed heb, gen nare dromen meer gehad geloof ik.
Bijgeloof? Ik weet het niet, maar prettig is het wel:o bijgeloof |
zwarte katten, onder ladders doorlopen, Kinderen voor kinderen 13
eieren |
Vandaag zag ik gekleurde eieren bij de groenteman. Toen zei en oma:, Meisje zijn ze niet schattig :D '
Hand in Hand |
aan vandaag :bloos:
sinds vandaag niet meer vrijgezel :) roos |
anti-roos
|
Citaat:
verrassing |
Feest
verliefdheid |
Citaat:
toch een supergevoel :D gedicht |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39. |