![]() |
2 gedichtjes
hallo mensen ik ben nieuw hier,
zou graag even 2 gedichtjes van mij posten alle kritiek is welkom 1 Meegevoerd door jou Jouw handen, jouw vingers zijn de mijne Ik zie door jouw ogen mezelf Ik heb verloren, Maar meer gevonden Een nacht, Als een dag zonder zon Het kraken van het bed Jouw adem, zo vertrouwd Nieuw voor mij, Al geweest voor jou Donker is het licht, Een schaduw die ik zie Zonder schaduw kan je niet zijn De mijne verloren in jou Een wimper op je wang, Een wens, een droom Stilte, Mijn lippen beperkt door jouw kus Een klein stukje van mijn puzzel Gisteren, Rode wijn op mijn bed, Bloed van mijn schaduw 2 Screams of the past A sound to strong for my ears Taking a leap of faith Ignore all of my fears I don’t deserve what I get I have nothing to return Don’t ask too many questions Let go of your concern Look at the full moon tonight Protect me from my misery Trust me to open up to you I’ll tell you how it haunts me Fighting against my tears My eyes empty in despair Searching, what went wrong They all don’t seem to care So much to say But I can’t speak I want to show you But I’m too weak nou dat was em, hoop dat jullie de moeite willen nemen om het even te bekijken, doe het nog niet zo lang dus kritiek graag! |
Tja. Engels he. Ik lees niet graag Engels, tenzij het Poe is ofzo.
En het 1e. Je beelden vallen zo in herhaling, het is nogal saai wat ik doorkrijg. En zelfs het lieflijke van samenzijn wordt nogal langdradig. Daarentegen heb je een vrij krachtig einde Gisteren, Rode wijn op mijn bed, Bloed van mijn schaduw Dat voor mij helemaal niet in de sfeer van de rest van het gedicht past. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:41. |