![]() |
dope shit
Ej, wat vinden jullie nou de meest dope shit?
persoonlijk, vind ik Salvia Divinorum de ultime drug uit het rijtje van alles dat ik heb geprobeerd. (y) |
lijm (y)
|
|
Salvia was zeker wel het meest intens, maar LSD was ook wel goed maf, en dxm is leuk :)
Maar eigenlijk was alles wel leuk op coke na, dat vond ik niet echt bijzonder. |
lsd is minder intens dan salvia?
|
Citaat:
|
opzich eigenlijk toch wel coke en mdma.
|
Hash en wiet want meer doe ik niet :P.
|
Alcoholllllllll :cool: (y)
|
ketaaaaaaaaaa
|
omg nu moet ik kiezen :confused:
keta mdma lsd paddo's xtc speed aah! 1. xtc 2.paddo's 3.ketamine 4. lsd 5. speed zoiets denkik :confused: |
Citaat:
ik hoor wel vaak dat xtc meevalt eigenlijk :s naja ik ga binnenkort weer s paddo's doen, das ook dope shit |
Salvia lalala, maar omdat ik dat zo mooi bij mezelf kan doseren. Ik weet nu voor mezelf hoeveel ik ongeveer nodig heb om op een willekeurig platform te komen, en dat maakt Salvia echt intens gaaf. :cool:
|
Xtc, maar ik heb alleen wiet, hasj, "echte" xtc en herbal xtc geprobeerd. Dus ik weet het eigenlijk nog niet zo goed.
|
Citaat:
|
me2....maar..ik heb gisteraaf blowetje gerookt......en net een biertje..en valt verkeerd als de motherfocker.....kk wat benk misslijk....I WANA PUKE :(
|
Citaat:
favoriete drugs: alcohol natuurlijk (qua effect, die katers (n) ) |
speed :)
|
Citaat:
tis vette rotzooi (n) en na afgelopen weekend heb ik tog wel een nieuw rijtje. lsd is echt nmr 1 :) |
Citaat:
First time lsd? |
tijd om je bril op te zetten.. :eek:
zero-zero is de acidqueen van scholieren http://smile.smilies.nl/174.gif |
Alcohol <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
paddo's, mdma.... heerlijk jongens, heerlijk.
en xtc puur en alleen om dat t n extra dimensie geeft aan dansen en uithouden en t fijn doseren is, verder vink x nie zo veel soeps vanwege de kater. |
Cafeïne.
|
Citaat:
|
wetje wat erg is.....1 hele week 5 a 6 espressos per dag drinken....en dan in het weekend redbull+rooiewodka(1 fles .75 liter) en 5 redbull toe
dan ga je pas shaken....en je darmen gaan na de kk...lol....... (n) |
Citaat:
|
wat is die salvia eignelijk? wat krijg je ervan? en waar kan je het krijgen :D ? en hoe duur?
|
Idd dat Salvia klinkt wel leuk.
ook nadelen? |
de meest dope shit diek heb gehad waren shrooms...
|
Citaat:
veel plezier ermee, en bereid je voor op een poepachtige ranzige smaak als je het puur in een pijpje rookt. |
Ik proef helemaal niets aan de salvia :confused:
Maargoed: http://forum.scholieren.com/showthre...ghlight=Salvia http://www.erowid.org/plants/salvia/salvia.shtml En de kracht van de werking verschilt enorm per persoon. Ik persoonlijk heb vrij veel nodig om flink te trippen, maar ik ken ook iemand die na een snufje 5x al naar andere werelden gelanceerd wordt. Een beetje voorzichtigheid is dus wel geboden. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
blergh. Bier
|
Citaat:
|
alcohol sux (n)
|
1)xtc
2)coke 3)paddos 4)dxm (vond ik uiteindelijk toch niet zo vet, ik zat meer in een soort slaaptoestand met men ogen open. Niet echt een verhelderde trip gehad of iets) Ik zou wel s lsd willen proberen alleen ik ken hier niemand die het verkoopt :p |
das balen :s
|
Citaat:
Dat is in ieder geval geen optie als je aan dergelijk tel. nr wil komen ;) |
Citaat:
|
ik blijf toch wel een zwak houden voor alcohol :o
voor de rest zijn er nog wel wat smartshop dingen die ik wel wil proberen. Maar sowieso geen drugs die je energie geven, ik hou niet van een energie boost :| |
1. Wiet
2. Hasj 3. Speed En dit is eigenlijk alles wat ik gebruikt tot hiertoe. :) |
Citaat:
een plant waarvan de gedroogde bladeren voor sommigen een deur naar een andere dimensie zijn, en voor sommigen een hoopje troep waar je slechte nasmaak van krijgt. ik hoor bij de eerste groep YEAH (y) :p :p |
gewoon door blijven roken (y)
|
Wiet en Alcohol, nog beter(Y)
|
KUT! ik moest een een ander topic hebben!
|
Citaat:
enorme BIO dat je bent! :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19. |