![]() |
Lievelingsnummer allertijden.
Verdorie, wat een CU2 vraag.
Maar interessant om te weten. Ik denk toch wel Billie Holiday - Dream a little dream of me. |
CU2, is dat leetspeak voor Kut?
|
helemaal niet interessant om te weten
|
Citaat:
Doe nou niet alsof we van een andere generatie zijn. |
Citaat:
Nee, van jou zal het wel een of ander doelloos punknummer zijn. Dat hoef ik inderdaad niet te weten. |
Oei, wat zijn we touchy. PMS?
|
Citaat:
Ja. :| |
Citaat:
|
Citaat:
poging tot enigzinse serieusheid: Ik kan geen favoriet nummer kiezen. Er zijn tig briljante nummers die op een of andere manier iets voor me betekenen en daar kan ik er onmogelijk 1tje van kiezen. Tis een beetje als aan een ouder vragen wie van hun kinderen favoriet is, dat doe je ook niet. |
Citaat:
maar misschien moet je in je beginpost dan ff duidelijk maken van wie je het wel wil weten en van wie niet :):):) |
Citaat:
Sympathiek van je. Ik leef tegenwoordig alleen nog op chocoladekoekjes. En ja, je hebt gelijk, ik had het er ook moeilijk mee. Born Slippy van Underworld, No such thing van John Mayer, alles van Acda&de Munnik. En Alanis en Tori en Sade. Maargoed, op een gegeven moment moet je kiezen. En ik hou onvoorwaardelijk van Billie, hoeveel schattige broertjes en zusjes ze ook mag hebben. |
"Allertijden" impliceert metafysica en daar doe ik niet aan. (n).
Henk Mul ! |
Citaat:
Ik zag jou nog op Lowlands 2003 bij A.F.I. geloof ik. Vandaar. En ik discrimineer niet, ik vanaf nu netjes mijn mond dichthouden en ja-knikken bij punkliedjes. Schone lei, je lievelingsnummer allertijden alsjeblieft? |
Citaat:
Gadver, wat rechtlijnig. |
Escapism de punker. :cool:
Lievelingsliedje? Ik ga antwoorden zoals 93% in dit topic zal antwoorden; ik kan niet kiezen. |
Dat is toch niet te doen gek....
|
:d
|
De intentie was goed. :(
|
Citaat:
|
ik was daar ook. :cool:
|
Wat een off-topic geblaat hierzo.
De Poema's - Niets kan mij nog stoppen. |
Duh.
|
Citaat:
Nu mag er van iedereen die nadenkt een slotje op dit klotetopic. |
Jennifer Lopez - Waiting for Tonight
|
2 unlimited - no limit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Moeilijk moeilijk..
of Acda en de Munnik - Slaapliedje of Acda en de Munnik - Laat me slapen of Blof - Liefs uit Londen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: 2 unlimited - no limit |
Titt'n - Ben je geil of wil je 'n koekje
|
Nederlandse artiest (ken z'n naam niet) - Als ik je kut lik..
Tupac met Changes blijft ook relaxt. (Y) |
Als de vraag niet om de 2 weken werd gesteld was het misschien nog leuk om over na te denken. Over een half jaar weer misschien.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:45. |