![]() |
iemand de songtekst Hij Komt Eraan?
hejj ik zoek een van de volgende songteksten van ali b
-Hij Komt Eraan -leven is kut weten jullie waar ik ze kan vinden, op google kon ik ze nie vinden alvast bedankt, groetjes, halil |
'leven is kut'
ik loop over straat te denken weetsch het leven is kut omdat ik ali b heetsch ik word altijd in die hokje gestopt van allochtonen alleen maar omdat mijn ouders allochtoon in nederland zijn komen wonen ik vind het niet leuk als mensen van die grapjes maken daarvan moet ik echt heel hard braken ik stem altijd b want ik ben ali b het leven is kut, het is niet makkelijk nee ik heet ali b dus ik stem altijd b het leven van de straat, het zit je niet mee die meisje van gister kijkt me niet meer aan ik zeg praat niet zo gek, ik weet je wil mijn banaan die meisje roept haar broer dus ik ren snel weg het leven is kut, dat is wat ik je nu zeg ik stem altijd b want ik ben ali b het leven is kut, het is niet makkelijk nee ik heet ali b dus ik stem altijd b het leven van de straat, het zit je niet mee soms is die leven niet zo kut want ik heb mijn matties ikzweerje ik hou van mijn matties en dat is niet vies ik vertrouw ze want ze dragen ook van die petjes het maakt niet uit wat je draagt, straatwijs of netjes soms moet je gewoon positief blijven weetsch niet zo gek praten je bent toch geen bitsj? ik stem altijd b want ik ben ali b het leven is kut, het is niet makkelijk nee ik heet ali b dus ik stem altijd b het leven van de straat, het zit je niet mee |
Boks!
|
Hahaha
|
niet een van je beste teksten jasper ;)
|
Van mij? Die tekst is van Ali B man dat zie je toch! Ik zing toch niet ' ik ben ali b' ?!
Check je myspace gast, dringende vraag! |
: offtopic : WHAAAAAA LOL not a chance buster : ontopic :
ach jah ali b heeft niet zo'n scherpe teksten dus jah ik zie overeenkomsten :D |
naast metal & oldschool is jasper dus ook goed in slechte nederhop... Nice !
|
die tekst klopt nie met mijn liedje man. is helemaal een andere tekst
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij Komt Eraan
Hij komt Hij komt Die lieve goede Sint Mijn beste vrind Jouw beste vrind De vrind van ieder kind Mijn hartje klopt mijn hartje klopt zo blij Wat brengt hij mij Wat brengt hij mij Wat brengt hij hier bij mij Wie zoet was koek Wie stout was krijgt de roe Wie zoet was koek Wie stout was krijgt de roe Hij komt Hij komt Die lieve goede Sint Mijn beste vrind Jouw beste vrind De vrind van ieder kind |
He, heerlijk
Krijg weer zin in de feestdagen :p |
Citaat:
|
Wat een gaaf topic. (y)
|
Komt ie dan komt ie dan he Komt ie dan komt ie dan he Komt ie dan komt ie dan he Komt ie dan komt ie dan he Komt ie dan komt ie dan he Komt ie dan komt ie dan he Komt ie dan komt ie dan he Komt ie dan komt ie dan he Komt ie dan komt ie dan he cumt ie daaaaaann
|
ik heb ali b dan ook serieus nog nooit gehoord.
|
Citaat:
|
Hier bij ons in smurfenland
Zingen wij altijd, het hoogste lied Iedereen zingt met ons mee, ja je moet Of je wil of niet (oe yeah) Of je wil of niet (yeah, yeah) Ja daar gaat 'ie 't Is te gek hij komt eraan ja daar gaat 'ie 't Is te gek gij komt eraan Ja daar gaat 'ie 't Is te gek hij komt eraan ja daar gaat 'ie opgelet, daar gaan we dan Daar gaan we dan daar gaan we dan Daar gaan daar gaan daar gaan we dan Doe da . doe da. Doe da. doe (Yeah ie yeah) |
die songteksten van heer B gaan ook over poep trouwens
http://www.lyrics.nl/showsong.php?so...stid=917&lang= |
Citaat:
|
10 eu's voor degene die allochtony tegen de vlakte krijgt!!!
|
Blenderhead heeft mijn back!
|
unity jeweettoch
|
"m’n rijms zijn zo heet, ja, ze smelten de kazen" :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha wie is die vent toch?
|
Het moet escaleren.
|
ik ben racist geworden door dat soort allochtonen
gvd terug naar je eigen land tony |
Citaat:
Maarja, youthcrew, dat is gewoon kut. |
Allochtoon = ziekte!
|
Zeker!
|
Naar wat voor bands ga je dan Allochtony?
|
Citaat:
wat is de real deal dan? |
Weinig tegenwoordig......
Maar meestal wel Madball, SOIA, Knuckledust en voor de rest komen er vooral kutbands over. |
bij SOIA ben ik vaak wel van de partij hoor!
|
Laatste keer dat ik ze zag was? Midsummer geloof ik.
|
bij mij groezrock.
maar je bent dus alleen op grote shows? |
Ow je bent zo'n grote shows vent! Kom ik soms ook wel eens hoor maar op een gegeven moment weet je het wel met die bands. Madball blijft goed hoor live maar na een keer of 7 weet ik het nou wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stelletje wankerts!
|
nou ja maakt je niet echt meer true dan ik.
aangezien elke 12 jarige skater op die shows rondloopt. |
In Nederland is heel Knuckledust allochtoon! Die zanger man, die heeft een Franse naam dus die is zelfs in Engeland allochtoon!
Ja man de scene is echt kut, ik vind het ook kut als er goeie bands zijn... kwam je vroeger wel op kleine shows dan Allochtony? Van wat voor bands bijvoorbeeld? |
Citaat:
En ik luister ook nog wel wat powerviolence, eigenlijk bijna alleen Fuck On The Beach |
Citaat:
Charles bronson Carcass grinder Driller killer Pig destroyer Hellnation d/l of kopen jij! |
d/l is ook niet true man!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05. |