![]() |
Help
Ik moet voor morgen 4 boeken lezen voor me nederlands mondeling, dat red ik dus nooit! Iemand een goed idee ( behalve samenvattingen lezen, daar was ik zelf al op gekomen ) hoe ik toch een voldoende kan halen? :(
|
In een hoekje gaan zitten en boete doen.
|
Ligt aan welke boeken je moet lezen.....
|
Vandaag vrijnemen en die boeken lezen.
|
Citaat:
|
Begin met lezen, als je niet al te dikke boeken neemt, krijg je ze echt wel uit hoor. Of je leest er twee, of drie, altijd beter dan geen.
|
Citaat:
|
Ik moest voor mondeling 12 boeken lezen waarvan ik er maar 4 heb gelezen en heb toch een voldoende gehaald.
Dus gewoon paar verschillende samenvattingen lezen en beetje info over schrijvers zoeken. :D |
helemaal mee eens!
|
Citaat:
|
naar de bieb gaan, daar kan je via de computers naar één of andere uittreksel site(uittrekselbank heet dat geloof ik), en daar staat echt super veel info over alle boeken, over thematiek en structuurelementen enz, en ook meningen enzo, dus die moet je gewoon even lezen en dan kan je op het mondeling genoeg vertellen hoor!:) (heb ik ook gedaan: 7.6, en ik had maar 4 van de 9 boeken gelezen)
|
Van elk boek een aantal samenvattingen verzamelen, zodat je toch iets weet van de inhoud. Zo heb ik mn engels mondeling gehaald..
|
meld je ziek
|
Vloeitje onder je tong leggen. Eigen risico natuurlijk.
|
hoe is ie gegaan :D
|
Ik heb een drie :( Maar het geeft niet, ik sta een 5,5 gemiddeld en ik hoef geen eindexamen in literatuur te doen dus het is geen onvoldoende :)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:25. |