![]() |
houtskoolmeuk
deze heb ik gemaakt voor ckv3
http://www.mijnalbum.nl/Foto=MWFBBVF7 3 keer raden wie 't is :P de foto is wel brakke kwaliteit, in t echt ziet ie er beter uit (A) |
hey american history x
mooi gemaakt (y) |
goedzo, 10 punten :P
nog 'n plaatje erbij dan maar: http://www.mijnalbum.nl/Foto=JW8ZCIZS zo ziet ie er beter uit :P |
ik hoef je niet te vertellen dat ie niet perfect is maar als gehele plaatje is ie zeker wel cool :)
|
danku :P
njah, hij is zowieso niet perfect, maar hij ziet er wel beter uit dan op de foto's :P:D:) |
Knap gedaan, ik vind 'm op de eerste foto trouwens mooier.
|
ckv 3? :P 19 en nog ckv? :P nja zal wel
Oja ontopic, leuke tekening :P I like houtskool!!! Veel meer gevoel straalt het uit dan potlood |
Citaat:
en thanks (Y):D |
ziet er goed uit! Alleen z'n rechterwenkbrauw is misschien net een stukje te laag? :o :)
|
Citaat:
van't plaatje waar ik het van heb, zie je er alleen zwart, omdat t een stukje schaduw is, maar op deze foto's hierboven is dat niet goed te zien :P |
ja ik vind em vet
alleen is zijn haar niet een beetje zwart achter in vergelijking met de rest van het haar? |
Citaat:
das 't lullige van de brakheid van de foto sommige dingen lijken anders dan ze zijn (A) maar op de foto zag 't ongeveer zo uit ja 't haar vind ik zelf 't slechtste aan de tekening...naast 't feit dat z'n kaak net iets te smal is. |
Ik vind 'm zeer mooi, mss een klein beetje slordig uitzien (vooral de achtergrond en z'n nek) maar dat zal wel aan mij liggen, ben niet zo'n superfan van houtskool.
|
je hebt iig een goede muzieksmaak :D
|
Citaat:
die dude van de tekening is de hoofdrolspeler in American History X :p |
mooi gemaakt ja, houtskool geeft een bepaald sfeertje.
(enne edward norton is echt een super acteur :D) |
hey, jij zit op dezelfde school als ik :D
|
En daar behang je dan even de halve E-vleugel mee :p
|
nice! (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:33. |