Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   jullie hulp nodig voor verrassing (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1134555)

Poesket 22-03-2005 14:14

jullie hulp nodig voor verrassing

Van het weekend wil ik mijn vriendje verrassen. Nu zat ik te denken dat ik dan lekker voor hem ga koken, kaarsjes erbij lekker wijntje en romantisch muziekje.
Dan daarna gaan we waarschijnlijk beetje zoenen ed en naar boven. Dan wil ik dus daar een flesje wijn hebben staan, muziekje op, kaarsjes aan, een roos op het bed oid. En wat hapjes.
Hapjes in de zin van aardbeien of druiven met slagroom of chocoladesaus.

Wat kan dan beter? aardbeien, druiven, slagroom, chocoladesaus?

En hebben jullie nog andere tips om deze avond tot een succes te laten verlopen?

Het moet niet al te laat worden want de volgende ochtend heb ik gereserveerd in de sauna om even te relaxen en daarna shoppen. ( ja dat vindt hij ook leuk!)

Sarah 22-03-2005 14:19

de hapjes die híj het lekkerst vind he :)

klinkt leuk trouwens :)

RockaholiC 22-03-2005 14:22

elkaar kersen voeren :o rrrr

Nala 22-03-2005 14:23

Slagroom kan nogal een troep worden, dus hou wat schoonmaakdoekjes ofzo in de buurt. Gebruik ook niet teveel want dan kun je namelijk behoorlijk misselijk worden.

Als jullie samen liedjes hebben kun je ze vooraf branden voor het romantische muziekje. Dat maakt het wat persoonlijker.
Enne, heb je al gedacht aan leuk ondergoed?

Je kunt het vooraf al een beetje lekker maken door hem een kaartje te sturen met wat hints hierop....

Och, kan nog meters tikken hier!

Een errug leuk idee en heel veel plezier. ;)

Sarah 22-03-2005 14:24

en gebruik geen slagroom als hij lactose-intolerant is :P

Poesket 22-03-2005 14:36

Citaat:

Sarah schreef op 22-03-2005 @ 15:19 :
de hapjes die híj het lekkerst vind he :)

klinkt leuk trouwens :)

Heb een beetje lopen vissen en als ik kijk naar wat hij normaal eet... alles. Dus ja dat wordt lastig

Poesket 22-03-2005 14:37

Citaat:

lady-kebiss schreef op 22-03-2005 @ 15:23 :
Slagroom kan nogal een troep worden, dus hou wat schoonmaakdoekjes ofzo in de buurt. Gebruik ook niet teveel want dan kun je namelijk behoorlijk misselijk worden.

Als jullie samen liedjes hebben kun je ze vooraf branden voor het romantische muziekje. Dat maakt het wat persoonlijker.
Enne, heb je al gedacht aan leuk ondergoed?

Je kunt het vooraf al een beetje lekker maken door hem een kaartje te sturen met wat hints hierop....

Och, kan nog meters tikken hier!

Een errug leuk idee en heel veel plezier. ;)

Meter meer tikken dan :o

Ja slagroom en chocolade kan een trope worden inderdaad maar daar houd ik wel rekening mee, leg gewoon een handdoek in de buurt.

We hebben wel een aantal liedjes ja.. zal ik even verder over nadenken.

En ondergoed wil wel iets bijzonders maar moet van de week nog even shoppen. ;)

Poesket 22-03-2005 14:54

Is het misschien een idee om erna voor hem te gaan strippen? Of vinden jullie dat het dan te veel naar seks toe gaat en het meer in de romatische sferen moet blijven. Ik weet dat als ik het zou doen, hij het heel erg leuk zou vinden.

Phenobarbidoll 22-03-2005 15:21

Citaat:

RockaholiC schreef op 22-03-2005 @ 15:22 :
elkaar kersen voeren :o rrrr
warme kersen!

poetic_tragedy 22-03-2005 15:31

die chocoladesaus zou ik niet doen, mn ex en ik hebben dat ook een keer gedaan, en je krijgt er niet helemaal afgelikt haha... zat ik helemaal onder de plakkerige bruine vlekken :s niet erg charmant

Poesket 22-03-2005 15:36

Citaat:

poetic_tragedy schreef op 22-03-2005 @ 16:31 :
die chocoladesaus zou ik niet doen, mn ex en ik hebben dat ook een keer gedaan, en je krijgt er niet helemaal afgelikt haha... zat ik helemaal onder de plakkerige bruine vlekken :s niet erg charmant
oke, niet opelkaar smeren dus.
Maar zou toch ook als ''saus'' kunnen dopen met aardbeien of druiven??

waves 22-03-2005 16:14

Citaat:

Eerised schreef op 22-03-2005 @ 16:36 :
oke, niet opelkaar smeren dus.
Maar zou toch ook als ''saus'' kunnen dopen met aardbeien of druiven??

aardbeien in de chocosaus... wil ik ook nog eens uitproberen :D

(t geeft idd vlekken als je t op elkaar smeert maar dat was je er zo af in bad/douche)

als hij (of jij, weet niet waar je bent bij het uitvoeren van je plannetjes ;)) een bad heeft kun je ook met zn tweetjes romatisch in bad gaan; kaarsjes, leuk muziekje...

Poesket 22-03-2005 16:42

Citaat:

waves schreef op 22-03-2005 @ 17:14 :
als hij (of jij, weet niet waar je bent bij het uitvoeren van je plannetjes ;)) een bad heeft kun je ook met zn tweetjes romatisch in bad gaan; kaarsjes, leuk muziekje...
Leuk idee!

We zijn bij mij thuis, hebben een bad en het hele huis voor ons alleen!

Jolt 22-03-2005 16:45

Gewoon een goede chocolade saus maken, verdunnen met room of zo.
Totdat hij dus als hij koud is nog altijd vloeibaar blijft.

Dan is er niks aan het handje :).

Poesket 22-03-2005 16:45

Zouden jullie het dan leuker vinden als de ''hapjes'' na het eten in het bad gedaan worden of in de slaapkamer?

bokky 22-03-2005 16:53

Mijn vriendje had laatst allemaal grote rozen gekocht in verschillende soorten en kleuren, daarvan had hij de blaadjes afgeplukt en die op het badwater gelegd...

zag er zo verschrikkelijk romantisch uit! :bloos:

Hagel 22-03-2005 16:54

pure chocola smelten, aardbeien erin --> in de koelkast en dan in een mooie ijscoupe en dan slagroom erbij :cool: en dan in bad opeten(y)

Roosje 22-03-2005 17:00

Aardbeien zijn sexy.

Roosje 22-03-2005 17:07

Nou en. Weetikookwel. Nog steeds zou ik voor de aardbeien gaan, en dan met slagroom. (Op deze manier ben ik trouwens meer van E&D, zeg:p.)

Edit: Waarom haal je nou je post weg, dan?

Nala 22-03-2005 18:25

Chocoladefundue! Gesmolten chocola waar je dan allerlei lekkers in kunt dopen en elkaar dan voeren...

Leuke touch voor de lingerie: kouseband

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:54.