![]() |
Gedicht
hej hej
Ik heb een gedicht geschreven... Ik schrijf eigenlijk nooit gedichten maar deze kwam in mijn gedachten op en moest ik even opschrijven...het gaat over het onthouden van herineringen....ik wil graag weten wat jullie ervan vinden... All those things Spinning in my head I have to write it down Those things you said I want to remember it For ever and always So I can think back To these lovely days Writing it down To clear my head From things I thought And things you said |
Ontzettend mooi!!!
Heel leuk gedaan! Leuke woordkeus en in het engels :D (y) Dat is altijd goed! |
dankje.... :)
|
Those things you said
I want to remember it 'It' zou ik veranderen in 'them', omdat je het eerder over mv. hebt. For ever and always Hm, ik vind dat zo'n verengelst-nederlandse uitdrukking eerlijk gezegd, imo kun je beter voor een variant gaan ;). Eerlijk gezegd zegt je gedicht me niet echt veel, ik vind het wat te simpel; het brengt zo weinig over omdat er woorden staan die zo vaak gebruikt worden dat het niets specifieks meer aanduidt, als je begrijpt wat ik bedoel. Het gevoel is te 'veralgemeniseerd' imo. |
bedankt...aan zo'n kritiek heb ik iets
|
Citaat:
niet om negatief te zijn, want normaal geef je altijd ontzettend goed commentaar, maar ik vind het dit keer wat minder, te negatief imo. Maar onthoudt wel, dit is in geen enkenl opzicht lullig bedoeld, maar voor mijn gevoel moest ik het zeggen sorry:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Hey hey!
Als ik heel eerlijk ben vind ik hem iets te simpel. Volgens mij kan ie wel wat dieper. Of was dat juist de bedoeling. Verder is ie wel mooi hoor! :) Peace |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, ik ga voor pmsl. Dat klinkt leuker als je het probeert uit te spreken.
|
Citaat:
Skull-geval, ga je eens met je eigen gedichten bemoeien. Verder ben ik het met Xineof eens. En hou nu eens op met te focussen op Engels omdat het zo mooi is. Je eigen taal is mooi genoeg. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:34. |