![]() |
Het is net of hij me niet meer leuk vindt
Hoi,
Ik heb een probleem. Mijn vriendje is heel erg lief. Maar de laatste tijd is hij veranderd en hij doet een beetje koel. Ik heb al 2 keer gevraagd of er iets was maar dan kwam hij met vage argumenten. Ik wil hem niet claimen en we gaan allebei veel met onze gewone vrienden om. Maar (we hebben nu 7 weken met elkaar) de laatste 2 weken doen we bijna nooit meer iets. Hij komt vrijdag dus nog en dan wil ik kijken wat hij dan doet maar heeft iemand een idee wat er aan de hand is? Bedankt. |
Dozie, je weet wat ik gezegd heb. Hoewel je wel een klein beetje gelijk hebt - en ik herhaal, een klein beetje - is het volgens mij niet waar.
|
Een paar weken geleden zei hij allemaal van die lieve dingen...en nu niet meer :( wat weet jij er nou van Roos? (een boel...eigelijk wel ja...)
PS. Roosieh is een vriendin van me...hierboven is niet rot bedoeld ofzo. |
Ja oké, ik kan natuurlijk net doen alsof ik er niets vanaf weet... maar goed, dat zou ik in principe wel kunnen maar als persoon zijnde, kan ik 't niet. Snap? Ach, kijk vrijdag maar, zou ik zeggen(y). Volgens mij loopt het allemaal wel los. Niet stressen, je bent lief.
Edit: O, en je jokkebrokt, want we zijn met zijn allen naar de bioscoop geweest en jullie waren hartstikke klef op de achterbank(y). En op toneelweekend... met Mayo en Agnes... Zie je wel dat het best meevalt. |
Hoe uit zich deze 'koelheid' precies?
|
Citaat:
|
Hij is 14...ik ben 13. We zitten bij elkaar in de klas. We zagen elkaar eerst vaak toen werd dat minder. (Dat kwam ook door onze proefwerkweken).
Maar de ene keer is hij heel erg lief en dan is het allemaal weer normaal. Het volgende moment ontwijkt hij me weer. Tenminste, het lijkt zo. Ik heb al 2 x gevraagd wat er is en ik wil het niet uit hem gaan trekken ofzo. Ik heb verder geen ervaring met jongens dus...Ik weet het niet meer. :( |
Jullie zijn nog jong. En daarbij zien jullie elkaar iedere dag, in de klas. Dan wordt het langzamer hand ''gewoon''. Net zoals dat het in een lange relatie ook vertrouwd gaat voelen.
|
Ja...ik denk het...maar ik ben gewoon nog zo verliefd en het is net alsof hij dat niet meer is. Ik voel echt veel voor hem.
|
Je moet je niet zoveel zorgen maken! Je bent nog zo jong.. zorg gewoon dat je er nu van geniet.. vriendjes komen en gaan!
Hij heeft waarschijnlijk ook weinig ervaring, en doet ook maar wat hij denkt dat goed is. De ene keer komt dat beter tot zijn recht en de andere keer minder. Have fun. |
Citaat:
Maar is echter een oplossing voor "het" probleem. Vertel hem wat je voelt voor hem en vraag hem of hij het zelfde nog voor jou voeld. ;) |
Citaat:
|
neh ik ahd geen idee :D
ik ben mn vriendin dr eerste en visa versa .. al dat wil ik zo houden ook (y) |
Er zijn ook meiden die wel serieus zijn. Ik weet ook wel dat ik nog jong ben! Maar hij heeft het vandaag uitgemaakt. Ik zag het toch al aankomen en ik ben eigenlijk wel opgelucht. Ik had al 2 x met em gepraat en het hielp niet echt. We blijven wel vrienden.
Iig bedankt voor de reacties. |
Citaat:
sterkte meis :( *knuff* |
kut voor je! wel fijn dat je nu weet wat er aan de hand was!! sterkte! :)
|
Dankje. :)
|
Nu hebben we samen liefdesverdriet:) ( :( ).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kind je bent dertien, ga buiten spelen ofzo.
|
Citaat:
@TS: ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt :) |
Ik snap gewoon niet dat je op die leeftijd daar al zou serieus mee bezig kan zijn. Het lijkt wel of die kinderen steeds 'ouder' worden, met dit soort onzin ga je je toch lekker tien jaar later bezighouden. Nergens voor nodig om je daar nu al in te storten. Ze zou met barbies moeten spelen.
|
Citaat:
|
D.e.r.t.i.e.n. jaar, kom op.
|
Citaat:
|
Wat zeiken jullie zeg:|.
@ Eel: Sterkte dit weekend:p. |
Citaat:
|
Toen ik dertien was had ik ook wel vriendjes...maar er serieus zúlke problemen van te gaan lopen maken (n)
|
Citaat:
Ja.. JIJ. :) |
Dertienjarigen kunnen zich ook kut voelen, al dan niet puberaal:D.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Door er zulke aandacht aan te besteden en te laten merken dat het er toe doet, wordt die leeftijdsgrens wel steeds jonger namelijk... |
Als 13 jarige moet je zo'n schattige 'hoi'-relatie hebben :D. Damn dat is zoooo cool om te zien :D.
Mmm of is 13 daar al net te laat voor? Achja zorg er gewoon voor dat je nooit een breezer aanraakt, en pas dronken wordt op je 15-16e en het komt allemaal goed ;). Leuk joh dat generaliseren :o |
Ha omdat ik 13 ben wordt ik niet serieus genomen...lekker dan :p.
Ik kies niet de eerste de beste uit hoor! En ik heb daar al helemaal geen sex mee :eek: . Nog bedankt iig. Ps. ik voelde me behoooooorlijk klote nadat het uit was...vraag maar aan Roosieh :p . |
Citaat:
|
Haha, "vraag maar aan Roosieh."
Ik heb vast nog wel ergens 106 KB aan opgeslagen MSNgesprekken, van de afgelopen week. Iemand belangstelling;)? Nee hoor, grapje, maar ze kon het alleen maar over hem hebben. En verder vind ik dat je niet zo moet zeiken over het feit dat zij 13 is en ik 14 ben, ook al zijn we nog niet bepaald volwassen, we kunnen ons heus wel kut voelen. Al dan niet puberaal, zoals ik al eerder zei. Wat boeit het nou hoe oud je bent? Sorry, maar dat vind ik echt gezeur:). Roosieh has spoken! |
Zo...hoor je het eens van een ander ;) . Het is wel waar dat heel veel (oudere) mensen zeggen dat ik vroeg was met een vriendje of dat 13 wel heeeeeeeeeeeeeeel erg vroeg is...nou ik ken wel ergere gevallen :| . Ik snap ook niet wat het probleem is van vroeg een vriendje hebben.
|
Als je heel jong bent, ben je veel veerkrachtiger dan wanneer je wat ouder bent. Je doet zo de ervaringen op om in je verdere leven de zaken beter in perspectief te kunnen plaatsen. Het is je eerste liefdesverdriet, en nu lijkt het het einde van de wereld, maar over twee weken snap je niet wat je ooit in hem zag. En als je later ouder bent, zul je je dat herinneren en weet je dat een verbroken verkering niet het eind van de wereld is.
|
Ja, dat weet ik, maar toch - ze voelde zich al niet lekker en dan komt men aanzetten (voel je niet aangesproken als ik je niet bedoel;)) met van die kutte reacties als:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13. |