![]() |
wat vinden de dames onder ons, van jongens/mannen die roken
zo doe we onze feministische versie er ook ff bij.
ik heb er persoonlijk geen probleem mee. maar een jongen die niet rookt krijgt natuurlijk de voorkeur |
ik vind sigaretten sexy staan.
|
Ik mag niks zeggen, want mijn eigen vriendje rookt.
|
ik vind t een zeer ongezonde, smerige gewoonte. Maar dat zegt helemaal niets over het karakter van de persoon die rookt en daar ga ik toch voor.
mijn vriendje rookt(e) ook en ik zou t liefst willen dat ie nooit meer een sigaret aanraakt... |
Vies. Rokers stinken en ik zou geen vriend willen die stinkt.
|
Rook maar lekker hoor. Dan steek ik er ook nog een op.
|
Ik vind roken vies en dom.
|
Citaat:
|
ik ben er nogal allergisch voor, het stinkt en het is vies
maarja mn vriend rookt |
Ik vind het soms best sexy staan, en het maakt me verder niet uit, als hij maar veel kauwgom kauwt.
|
mja liever niet.. kus je met iemand die net gerookt eeft... :|
|
raar genoeg sta ik toleranter tov mannen die roken dan tov vrouwen die roken :o
maar dat wil niet zeggen dat ik 't zomaar goed vind!! :nono: ik zou iig nooit een vriendje willen dat rookt... of ja, dat m'n vriend begint te roken, want ik wil geen ander vriendje :) |
Ik moet geen jongen/man hebben die rookt! Ik rook zelf ook niet!Vies en je stinkt ook nog eens uit je mond! Ik vind het net alsof je een asbak zoent!
|
Citaat:
|
denk eerder het idee hebben dat je.. niet dat je echt met een asbak zoent ;) :p
|
Het stinkt. Het is ongezond. Het is duur.
Toch vind ik het niet erg als een jongen rookt. Ik doe het zelf tenslotte ook :) |
Ik zou hypocriet zijn als ik er een probleem van zou maken, aangezien ik zelf rook.
|
ik vind t niet zo leuk, maar als hij wel heel leuk is en hij rookt, tja, dan maar wel he, maar liever niet rokend.
|
Citaat:
|
Jongens die roken bah (n)
No way dat ik daarmee ga zoenen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
De ene keer in de maand dat ie het überhaupt doet. Ik vind sigaretten trouwens ontzettend goor en smerig, met blowen heb ik wat minder moeite. |
Liever niet. Lijkt me niet echt lekker om te zoenen met iemand die net heeft staan roken.....
|
Citaat:
|
Moet iedereen zelf weten. Maar liever niet dan wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb er liever 1 die rookt dan 1 die niet rookt.
|
Ik heb er liever eentje die niet rookt.
|
boeit me niet
heb bijna alleen nog maar vriendjes gehad die rookte mn laatste ex (klinkt beetje dom hahaha) die rookte niet maakt voor mij weinig verschil, zolang hij maar niet op mn kamer rookt.. mn vriend nu rookt bijna niet heel soms pakje per week soms nog niet eens boeiend?! |
Ik ben allergisch voor sigarettenrook dus ik zit niet te wachten op een vriendje dat rookt.
en ik vindt het ook een beetje een egoistische gewoonte zeker nu er zoveel over bekend is (over de gevolgen van roken) vindt ik het raar dat er nog mensen zijn die gewoon doorgaan. Allemaal stoppen emt roken dus dan kunnen we allemaal weer wat vrijer ademen |
Citaat:
|
Zal wel lekker hypocriet zijn als ik zei dat ik het niks vind. Aangezien ik zelf ook rook. Ik heb wel eens een vriend gehad die niet rookte, en die zei bij elke sigaret "roken is slecht". En ik kan je vertellen dat als je het 10 keer per dag hoort, behoorlijk chagerijnig van wordt.
|
Het kan sexy staan, ja. Maar eigenlijk is 't gewoon een vieze gewoonte.
Liever niet, maar als hij wel rookt kan het me verder weinig schelen. Zolang ie maar een raampje openzet, ik kan niet tegen een blauwe kamer. |
Ik zou niet graag een vriendje heb dat verslaafd is aan roken. Maar ik vind het zelf af en toe ook wel lekker (1 pakje in 2 maanden oid)) en nog veel af en toe-er blow ik wel es. Ik zou het best vinden (of misschien zelfs wel beter) als hij dat ook zou doen.
|
Mijn vriend rookt(e).
Hij doet nu hard zijn best om te stoppen. Maar over het algemeen is het vies om met iemand te zoenen die net gerookt heeft =S Das echt een afknapper.. Dus jongen, zet hem op! (y) |
Ik vind t juist een grote pre als een jongen rookt, zeurt tie tenminste ook niet dat ik t doe.
|
Citaat:
|
Citaat:
roken kan heel sexy staan. dus als het sexy staat, dan mag het (y) |
Citaat:
|
Citaat:
gefeliciteerd trouwens! :kusje: |
Mijn vriendje rookt gelukkig niet. Vind het vies, en het stinkt. En bovendien is het natuurlijk ook verre van gezond.
|
Ik vind roken goor, mijn vriendjes zullen dan ook echt niet roken. Ik heb geen problemen met mensen die roken (behalve die mensen die hun verslaving ontkennen en bij alle momenten zeggen: "Wacht even hoor, ik moet eerst even roken.")
Maar mij zul je niet tegenkomen met een gast die rookt. Ik kan er zelf niet eens tegen. Soms zit je in van die kleine eetcafé's en dan zit iemand asociaal te roken boven je broodje kaas. Gadverdamme. Zulke rokers zijn gewoon enorm asociaal. |
NOT DONE
*hoest* *bah* *asfaltsmaak* |
Citaat:
|
helemaal geen probleem mee. heb eigenlijk liever een roker, omdat ik zelf ook rook, en ik heb geen zin in een vriendje die de hele tijd gaat zeiken over dat ik rook
|
Mijn vriendje is gestopt dankzij mij. (y)
|
Roken stinkt.
Net als de jongens die roken. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:36. |