![]() |
s nachts kramp
Ik heb heel vaak s nachts kramp in m'n kuit. Overdag heb ik daar nog nooit last van gehad, terwijl ik veel sport. Slaap ik verkeerd ofzo? :confused:
|
Misschien lig je idd niet goed...
|
Probeer 's voor je gaat slapen je de spieren in je kuit te rekken.
|
Hebbik ook wel 's:)
|
heb ik ook, meestal komt het dan doordat ik zeg maar met mijn been buiten de dekens lig of dat het er langs heen tocht als ik mijn raam los heb.
|
als je wakker word strek dan je been en trek je tenen naar je toe
|
probeer is elke dag boullion te drinken
|
Nou ja heb ik dus ook... zie hier
Wat kan helpen is op het moment van de kramp je tenen hard omhoog te trekken. |
Citaat:
|
Ik heb dat ook een tijd gehad. Lag bij mij denk ik aan de groei ofzo. Tegenwoordig heb ik het nog maar heel zelden.
Inderdaad, hoe rot het ook is, naast je bed gaan staan met gestrekte benen en je tenen naar je toe trekken. Dat is heel pijnlijk, maar zorgt voor het minste pijn uiteindelijk. |
Ik heb het ook, en het schijnen inderdaad groeikrampen te zijn. Echt een vervelend gevoel, maar dat benen strekken en tenen naar je toetrekken helpt bij mij ook wel.
|
Ik heb het één keer gehad dat ik wakker werd met kramp in mn teen :s Het kan zijn dat je een verkeerde beweging maakt, maar als je het regelmatig hebt lijkt me dat niet prettig.
|
haha, kramp in je been voel je net iets meer he. :rolleyes: Maar ik heb dat ook n tijd gehad. Alsik de hele avond heb gestaan ofzo, en alsik dan mn menen strek schiet het erin :s Ook ooit in allebei mn benen. Bij mij helpt t alsik op n koude vloer ga staan en idd je tenen naar je toetrekken.
|
Volgens mij heeft iedereen dat wel eens (als je een beetje in een verkeerde houding ligt ofzo).
|
heb ik ook vaak...laatste twee dagen ook 2 keer per nacht mn bed uit gesprongen...
ja weet dat het niet goed is :) rustig rekken...maar soms werkt het niet en spring ik (pijnlijk) mijn bed uit... ik denk dat het bij mij vooral komt door een hele dag staan/lopen want als ik vrij gehad heb, heb ik het nooit of nooit zo veel last van... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:27. |