![]() |
Gedicht
Handen glijden overal heen
op zoek naar de onschuld diep verborgen in mij en toch gevonden Een spoor van tranen blijft achter op mijn rode wangen van schaamte Op mijn verkrachtte lippen De tranen lopen door kriskras over mijn lichaam net als zijn handen kan ik ze niet stoppen Angst vult mijn hoofd tranen mijn dagen maar de sporen van zijn handen vullen mijn hele leven... |
wow, die kwam aan.....
erg mooi!! |
Bloemenpoes?
|
Wat subtiel van je Ave... Als het inderdaad die persoon zou zijn, dan heeft ze/hij vast redenen om dit niet onder haar/zijn naam te posten.
Wat mij opvalt is dat zulke gedichten altijd het meest raken door inhoud, dat er eigenlijk al een deel van kritiek wegvalt. Ik ga dan ook niet de trut uithangen en laat het maar zo zijn. Al moet ik zeggen dat het beeld en de woorden van Angst vult mijn hoofd tranen mijn dagen maar de sporen van zijn handen vullen mijn hele leven... Mij wel weten te raken. |
Citaat:
Dat heeft ze al wel eerder gedaan, als het plagiaat is, vind ik het een beetje lullig. Als het dat niet is, waarom iets twee keer posten? |
Oh, ik vond het ook al zo raar dat je haar naam noemde ivm zo'n gedicht ^^. Wat een geheugen. Maar dan sluit ik deze tot ik opheldering krijg.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:36. |