![]() |
Goede band met moeder
M'n vriendje heeft een goede band met z'n moeder.
Op het begin zei die ook dat ie alles met haar deelde, ik zei er toen niks van. Maar vandaag vertelde die aan de telefoon dat ze op een gesprek waren gekomen, dat ging over seks. hij vroeg waar hebben jullie het allemaal gedaan? die moeder ging daar sirieus op in en zei in de keuken in de douche blablaba. sorry hoor, maar dat hoeft je kind toch niet te weten:S ik dag eg zo eeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiwwwwwwww!!! en toen zei ik o vertel jij alles, ook alles van ons. nee tuurlijk niet zei die. En toen zei die maar wat is daar mis mee dan het is m'n moeder maar. Dus toen zei ik oo dus je vertelt het toch. Zei die nee helemaal niet. Ik zei zo dan kan ik net zo goed een relatie met je moeder beginnen. nou wat vinden jullie ervan, om alles zo van je moeder te horen.:S |
boeiend
gezond van hem dat hij er tenminste normaal mee om kan gaan dat volwassenen seks hebben, kunnen de meeste jongeren niet fijn voor hem dat hij en zijn moeder zich bij elkaar op hun gemak voelen |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik praat ook heel veel met m'n moeder en ook over van alles en ik heb weinig geheimen voor haar, maar we hebben t eigenlijk nooit over seks, maarja, jezus, als ik dat wel zou doen zou t echt niet zijn omdat ik r wil pimpen!!
|
Ik heb een meer dan normale band met mijn moeder. Ik kan echt heel goed met haar opschieten. Toch ben ik niet echt into de details van mijn ouders' seksleven. Ook voel ik niet de behoefte om die van mij aan haar te vertellen.
Maargoed, er zullen vast mensen zijn die dat wel hebben. Niks mis mee toch? Waar maak je je precies druk om? Ik vind het wel wat hebben dat hij er zo open over is. |
Citaat:
|
Ieuw, wat goor. Ik zou het uitmaken. :)
|
nou vind het gewoon niet leuk als die dan alle details gaat vertellen zo, :S
hij vind het zelf ook niet leuk als ik het tegen me vriendinnen vertel:S. |
je kan je ook druk maken om belangrijkere dingen :)
maar ik snap dat jij liever niet hebt dat zij in detail weet wat jullie samen uitvoeren... daar zal ze ook wel niet precies van op de hoogte zijn |
ja ik weet, maar ik moet toch wat , ik heb niks te doen.
|
Citaat:
|
nee dammen op msn. maar niemand wil:(
|
Citaat:
|
ZELFS ME ZUSJE Wil NIET!!!
|
Ze moet het toch tegen iemand vertellen. :)
|
mwah het zou bij ons thuis ook zo kunnen gebeuren.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:04. |