![]() |
QOTSA - Lullabies To Paralyze
heeft iemand dit album al geluisterd? ik wel en vond hem erg fijn klinken... songs for the deaf vond k misschien net iets beter maar toch cker een lekker plaat!
|
die nieuwe single klinkt in elk geval best lekker.
moet het album nog steeds van soulseek halen. |
toevallig dat ik dit lees.
ik zag het ook al op de tv enzo. dus ik ging wat downloaden. ik vind sommige liedjes wel gaaf, alleen songs for the deaf beter. ik zit te twijfelen of ik het zal kopen. ik hoop dat ik het ergens goedkoop kan krijgen, bij de plaatboef bijv. in iedergeval komt er in mei het nieuwe system of a down album uit!! dat is echt beter! |
yeah...geweldig album. Ik heb ook meteen maar weer een blouse van QoftSA besteld :P
|
Is het niet 'To Paralyse'?
Beetje hetzelfde trucje als SFTD iig... Ben niet bijster onder de indruk maar misschien komt het nog... |
To Paralyse..
|
Nr waar een nieuwe clip nu van is, luistert iig lekker weg(y)
|
Citaat:
|
het is trouwens paralyze met een Z....
|
bij www.cdwow.com is ie goedkoop.
Limited edition + dvd en + uk bonus tracks voor 15,78 Euro incl. verzend |
Het album staat al een tijdje op inet, heb het een paar keer geluisterd en vond het niet zo bijzonder. Zal 'm weer eens opzetten.
|
Citaat:
|
Citaat:
het enige nadeel is dat je hem wat later krijgt dan dat ie in de winkel ligt. Je hebt trouwens wel een creditcard nodig. |
Kon me nog niet echt boeien, wat ik wel jammer vond na de vorige plaat.
Little sister is wel lkkr iig (y) |
En dat heeft het marjoleintje hier niet:p
|
Mja es luisteren wat ze er nu van bakken :P *downloading*
|
Citaat:
Nummers die ik tot nu toe gehoord heb rocken wel lekker, maar er schijnt ook een minder gedeelte op te staan |
Citaat:
Verder: The S/t en SFTD zijn het gaafst, maar als je erover nadenkt word nergens het Kyuss niveau gehaald... |
het nieuwe album kickt ass.
ik luister um vaak. |
het album
Beluister het daar. Wel iritant dat je niet op ander nummer kunt klikken. |
Ik vind m erg smakelijk...alleen SFTD vonk vetter want daar hadden ze meer onverwachte dingen, zoals rare ritmewisselingen enzo...en ik vond dat radiogedoe wel leuk...ik ken al die teksten uit mn hoofd :)
Trouwens, waar is dave grohl en die kale bassist gebleven verdomme!? |
Citaat:
|
dave is nooit de vaste drummer geweest.
als ik het goed heb, heeft die alleen SFTD ingespeeld en meegedaan met een clip. die bassist.. daar kreeg Homme ruzie mee ofzo. |
Citaat:
|
ik vind um eigenlijk beter dan SFTD.
tis wat meer naar het oudere werk toe. en die solopartijen zijn enorm vet. |
Olivieri was schijnbaar niet meer te handhaven. Ze hebben verder geen ruzie ofzo. Ik vind m niet goed die nieuwe.....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vind ik wel wat meevallen.
een paar van Lullabies (de laatste nummers) vind ik wat boring. natuurlijk moeten ze vernieuwend blijven, maar vond dat SFTD gewoon erg anders was dan de rest en dat LTP weer wat naar het rauwere is gegaan zoals Rated R, s/t |
Citaat:
|
Citaat:
Vind die Troy wel een mooi figuur met z'n pak:D Maar hoe komt die Troy van Leeuwen aan zo'n achternaam? Is dit Hollands bloed of wat? |
Uhuh. Alle blanke amerikanen komen natuurlijk uit europa. Veel Ieren en Engelsen natuurlijk, maar ook nog redelijk wat nederlandse kolonisten.
|
Citaat:
|
Die kale bassist die kon live beter zingen dan die 'basis' zanger zeg maar.
Nieuwe CD nog niet geluisterd. |
Die single (little sister of zoiets?) is leuk, maar moet het album nog es gaan downloaden.
|
Kheb het album gisteren voor het eerst gehoord en ik vond het toch vies tegenvallen, zeker na SFTD. Het klnikt wel gaaf maar het mist die feeling imo die het hem doet.
|
Citaat:
ik vind die nieuwe single wel lekker, maar zeker niet speciaal. en idd oliveri was niet meer te handhaven. |
A) Dat hij niet meegeschreven heeft maakt geen verschil.
B) Hoe weet jij dat Olivieri niet meer te handhaven was? |
lees oor van vorige maand, staat een heel stuk in:)
homme was zegmaar de puinruimer, als nick weereens een kamer totaal getotaled had. verder gooide ie volle flesjes corona als een honkbalwerper het publiek in, maarja die gast is altijd al gek geweest. |
Dus als in de oor staat dat alle homo's dood moeten dan neem jij dat voor waar aan?
Het is alleen homme's kant van het verhaal. Niet dat ik zeg dat t niet waar is.... |
En intussen zijn Homme en Nick weer redelijk vriendjes ;)
Let op dit jaar zit Nick weer terug in de band. / Trouwens is Nick opzich een hele rustige aardige man hoor |
Citaat:
|
Ik vind hem niet slecht maar ook niet goed. Had het er met iemand over en 75/100 zou hoog zijn. Dat terwijl de vorige dik in de 90 zou komen.
De oude zet ik nu nog steeds aan op stage terwijl ik de nieuwe links laat liggen. |
Citaat:
|
Citaat:
andere bladen, insiders, vrienden, dat soort shit. een paar jaar geleden toen ze opeens vol in de publiciteit stonden door sftd, stond er in een of ander blad ook een bandanalyse waarin nick werd om schreven als de wildebras, de party animal die in zijn jeugd alleen maar 24/7 wasted was en coke liep te snuiven op de wc's van de school.(niet in oor btw) dus het verhaal van josh zijn kant lijkt me redelijk realistisch:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En hopelijk betekent dat dan toch Kyuss in de 013. Ik hou m'n adem in. |
Kyuss in 013??
ssst daar zou Olivieri niet voor nodig zijn. Liever reeder. |
Citaat:
ja misschien was dat ook wel zo... onbewust ofzo :confused: :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55. |