![]() |
paar vraagjes
1. Ben paar maanden geleden flauw gevallen op een schoolfeest waarschijnlijk vanwege het feit dat ik toen net ant-depressiva slikte. Ik kon niet tegen het knipperende licht. Ik slik nu al vrij lang anti-depressiva, kan ik nu wel gewoon naar een schoolfeest?
2. Zit er lithium in anti-depressiva of is dat alleen een medicijn opzich zelf? 3. Ik heb slaap problemen, kan niet doorslapen. Ik slik melatonine maar dat helpt niet. Kan iemand me nog iets anders aanraden? 4. Ik heb de hele tijd jeukend benen. Nu kreeg ik daar afgelopen week ook bij mijn heupen uitslag bij. Die uitslag is nu veranderd in blauwe plekken. Hoe kan dat? is dat erg? Sorry voor de vele vragen. Mijn dokter is op vakantie en ik heb geen zin om voor deze kleine vraagjes naar een andere dokter te gaan. |
Ik denk dat je toch naar een ander moet gaan of even moet wachten want hoewel ik je best wil helpen kan een dokter dat toch beter. En dan heb je zekerheid:)
|
Ik kan denk ik alleen je vraag over lithium beantwoorden: dat is een medicijn opzich maar je hebt kans dat het ook in andere anti-depressiva zit. In je bijsluiter staat als het goed is de samenstelling van jou medicijnen. Ik raad je sowieso aan om die eens goed door te lezen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien kunnen ze je op psych in het antidepressiva-topic wel beter helpen dan hier trouwens. |
Jeukende bultjes die in blauwe plekken veranderen? Dat klinkt niet erg goed (lijkt me)
|
hoelaat slik je de melatonine>?
want je moet het om 8 uur slikken. het duur zo'n 2 uur voor het werkt. |
ik slik de melatonine om 10 uur en ga om 12 uur naar bed, dus dat klopt wel hoor!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23. |