![]() |
haar borsten niet veel meer zijn dan de opvulbh die ze blijkbaar aanheeft......
Wat dan en waarom:D??? 1) Afknapper, dumpen die handel 2) Afknapper, maar k zal het er niet om uitmaken / (bij een one-night-stand) ik wil nog wel gewoon sex met haar 3) Het maakt me niet uit, als het meisje zelf dan maar mooi is 4) Borsten interesseren me helemaal nix 5) Haar borsten?? Ow, daar had ik nog niet eens op gelet:D 6) Iets anders nml.... |
optie 2
|
5) ze houdt 'r bh aan
:rolleyes: :p |
Citaat:
Ik ga voor optie 3. Borsten zijn borsten, groot of klein. Ik vind klein altijd erg liev :) Als ze een mooi koppie heeft en niet te fatso dan heeft ze het bij mij denk ik al 100% gemaakt :) |
5) Ze doet maar van die voor-bind-tieten-met-zachte-opvulling aan! :eek: :eek:
(dit met de gedachte :... als ik een jongen was.... ) |
2 of 3 :)
|
Afknapper omdat ze het probeert te verhullen met een opvul BH (en dat in 2002, een tijd waarin de 'accents' (wie kent ze nog?) volledig ingeburgerd zouden moeten zijn)
|
Citaat:
|
6:
heh jammer dat ze minder vol zijn, maar boeien.. de sex is er geen druppel minder om |
Citaat:
|
Citaat:
|
3, iedereen heeft wel iets waar de ander niet blij mee is, dan ga je het toch niet meteen uitmaken of zie ik dat verkeerd???
aprillia |
mwjah idd vind t nogal zielig om t dan uit te maken... je valt tog op de persoon zelf en niet op de voorgevel?
en jah als het meisje in kwestie zich daar zekerder door voelt... zou k er (als k een jongen was) zeker niet moeilijk over gaan doen... (hooguit zeggen dat k dr zonder die opvulling zooi ook mooi vind) |
3, ligt aan de leeftijd. Ook borsten kunnen een groeispurt hebben.
|
2 of 3
|
Citaat:
|
ik zou der doodslaan :rolleyes:
|
6. Het maakt me niet uit, als het meisje zelf maar mooi is
(let op het subtiele verschil met optie 3) |
Citaat:
*sick mind* |
2
|
Citaat:
|
2/3
|
2
|
Ik houd wel van kleinere borsten, dus.... (y)
|
Citaat:
6) wat boeit tieten nou????? (of zeg ik nu iets heel stoms :D ) owjah ik ben een meisje hoor eigenlijk niet reageren maar wrom wordt er zo'n heisa gemaakt over de voorvoegsels van een meisjes??? |
gaat om het karakter, maarja, ik zou nooit meteen met een meisje naar bed gaan denk ik dus dat van die opvul BH zou ik wel weten volgens mij..
optie 3 dus |
Citaat:
|
er bestaan behan :D delingen, silicones..
|
Citaat:
Goejemorgen :rolleyes: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17. |