![]() |
Verliefd, maar hoe nu verder? #2
Records zijn er om gebroken te worden. Vandaar dit record :) :p Haha..
Maar blijkbaar werkt t opengooien niet zoals ik wil, vandaar maar een nieuw topic :o :) |
Verliefd, maar hoe nu verder? deel 2
Vandaag is de ontknoping tussen Loontjuh en haar fysiotherapeut Voor deel 1 kijk hier! Vanwege mijn laatste post in het vorige topic open ik maar een nieuwe :)
|
Hoe voel je je vandaag gespannen, ontspannen raar, zenuwachtig of opgelaten?
|
Ja, wat gaat er door je heen? :p
|
Citaat:
Ik had net rijles. En heel typisch, op dagen dat ik me relaxed voel, gaat het ook goed. Dus rijles ging goed en ik voel me redelijk relaxed. Maar ik weet dat als ik daar zit, de zenuwen door mn lijf gieren.. |
Citaat:
|
Succes :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar qua jongens kan ik zo wat soaps verzinnen hoor :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het is niet de vraag of je wat gaat ondernemen, je GAAT wat ondernemen, ga maar kijken naar plaatjes van wat men noemt ouwe vrijsters:p wat wil je nou liever worden: work-aholic of shop-aholic:D:D Bedenk het zo: als je niets vraagt, moet je heel veel chocola vreten waardoor je je nog ongelukkiger voelt en moet je alle teleurstellende reacties aanhoren. En als je w'el wat regelt/vraagt whatever, kun je shoppen voor jullie eerste date ofzow:D en kun je alle leuke reacties aanhoren en kun je chocola eten om je nog beter te voelen:) Nou, wat is nou leuker? Een keer je angst overwinnen en dan heb je em binnen meid. Ik bedoel, waarom zou ie anders zeggen dat je nog een keer langs moet komen (jaja, kan ook wel nodig zijn maar dat moet je niet denken) En al wijst ie je af, SO WHAT, heb je dat ook weer een keer meegemaakt en ookal is dat dan bijv de 2e keer, boeie. Wie niet waagt, wie niet wint, nee heb je ja kun je krijgen, je kunt het altijd proberen. En die stappen zijn ook goed (y) Ik zou dat briefje zoiezo meenemen, desnoods stop je het in een evelop en drop je het bij de deur ofzow en als je nix hebt gedaan en je de deur achter je sluit, denk dan aan wat iedereen hier gepost heeft en keer je om en doe alsnog wat je doen moet... doe het wel! of anders...:D gij bent gewaarschuwt |
Citaat:
|
:rolleyes:
ik heb zo'n voorgevoel dat er nog 23759073delen zullen komen !! fuck his brains out en klaar :mad: ! |
*stiekem ook gevolgd heeft*
Succ6 Loon ;) |
Ik ga ... :)
|
met stijgende verbazing lees ik deze topics.
jesus fucking god wat een gezeik en gelul doe wat of doe niks maar ga er niet om lopen janken zeg |
Citaat:
:o |
duck fucking seabird?
|
Citaat:
|
Ooh, wat een heerlijke stoute gedachtes allemaal ;)
|
Citaat:
ik zat al te kijken 503 posts, toen niets meer:D |
tvorige topic was veel aardiger! loon je kunt het!
2 uur fysio toch? |
2 uur fysio..
pittige tijd daar dan. |
Kan je dit topic niet beter naar onzin of psychologie verplaatsen?Hoewel iedereen je priveleven uitermate interessant schijnt te vinden is het nu meer een mededeling/soap aan het worden.
|
2 uur :o
|
Citaat:
|
Loontjuh wat ben je belangrijk :eek: :eek: (y)
|
Oh ja, jij bent die ene die een maand of twee geleden iets met een vriend van me heeft uitgespookt. :)
|
Hij wilt je niet hooor :mad:
Hij wilt je alleen maar neuken door je bhbandje heen.. :nono: |
't lijkt wel of vlak nadat Loontjuh weg is gegaan iemand Pandora's box open getrokken heeft.
|
Citaat:
Offtopic: komt omdat et een nieuw topic is...schijnt. mensen komen ook altijd raar doen in onze topics, als ze net geopend zijn (mijnenveegtopic/haaienbuik) ook al is het al het twintigste topic |
Volgens mij is het goed gegaan, zit ze nu lekker in de zon met hem een terrasje te pikken en praten over bh bandjes.
Anders had ze allang het negative nieuws al gepost :P. |
Citaat:
en hij moet vast nog werken:) dus dat zal niet:d ook al hoop ik ook dat et positief is:) |
mm, precies anderhalf uur geleden nu
loontje laat eens wat weten |
Citaat:
dan kan ze er toch zeker nog niet zijn? |
Citaat:
hoe lang was het reizen dan? :D ik wil weten hoe de soap is afgelopen :D of niet natuurlijk... wie weet wil ie NOG een behandeling, nouja, dan ist ook wel duidelijk ;) |
Citaat:
kweet niet, volgens mij best ver. of hij woonde alleen ver, dat weet ik niet meer:D moeten we ff kijken hoe laat ze vorige week terugwas:D |
:( om half5 pas :(
|
Citaat:
|
Ik denk wel later rond 5 uur is hij klaar....
Dan terrasje pikken, restaurantje binnen wandelen ... :o |
Citaat:
maar laten wij stoppen eerst maar eens zien hoe het ging |
Spannend... :eek: ;)
|
Ik volg 't ook nog steeds, ben benieuwd :)
|
WAAROM IS MIJN REACTIE ALWEER WEGGEHAALD :mad:
|
Citaat:
|
wachten is irritant, dat loon maar gauw eens iets van zich laat horen :D.
|
ik wordt er nerveus van :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:23. |