![]() |
DJ Nodig voor maar €8,- per uur en 1e uur gratis?
Wil jij een heel goed feest geven maar heb je niemand om het geluid en de verlichting te regelen? Geen nood! Je bent hier op het juiste adres! Wij komen voor een kleine vergoeding bij je draaien.
Wij komen op feesten draaien voor kinderen van 10 tot 16 jaar. € 8,- per uur. Voor € 5,- extra een rap show van GL-STYLE, informatie aan te vragen via e-mail. Tijdelijke actie: 1e uur GRATIS!! Voor meer informatie kunt u ook kijken op www.watbenjedan.tk Dowload hier ook gratis onze wallpaper! |
gratis wallpaper :eek:
|
:eek:
|
die site werkt niet, geen wallpaper voor mij dus :(
|
te mooi om waar te zijn
|
Hahaha!
|
sorry hij is even offline er wordt aan gewerkt..
gaat vandaag nog online |
|
gaaf, van 10 - 16 jaar...
ik ben er ook! :cool: |
Ik wil je wel huren, voor 1 uurtje :D
|
Keitof!
|
vette site hoor, rijke papa zeker voor die apparatuur :p
|
haha ik doe het met nog iemand samen en die apperatuur hebben we samen gekocht is niet het beste van het beste or gewoon wat je nodig hebt.
Maar als jullie iemand kennen die een feest geeft www.watbenjedan.tk eey bedankt |
Citaat:
|
Adverteren op dit forum kost toch 50 euro per topic? :evil:
|
ik huur jullie maar in...
voor een uurtje dan :o :rolleyes: |
ja genoeg gelachen: DIT IS RECLAME EN DAT MAG NIET!!! :mad: :mad:
de forumbaas-spirit is nog immer aanwezig |
haha er sta het 1e uur dus dat betkent dat er nog meer komen
en het adres van GL-style om zijn liedjes te belsuiteren is www.watbenjedan.tk die kun je ook bij ons inhuren voor een knal feest! |
ik ben wel geinteresseert in dei rapact. kan je daar misschien een mp3tje van laten horen?
edit: goddome wat voel jij me goed aan! |
Citaat:
|
Citaat:
kun je zijn liedjes vinden. Je kunt hem niet los huren je moet ons erbij huren voor de aperatuur etc. schrijf allemaal ook iets in het gastenboek! |
Citaat:
Kan ik ook de apparatuur huren zonder de DJ's? ;) |
haha neej maar we kunnen wel een aanbieding maken we zijn toch niet zo duur...en bij mij doet de site het wel hoor..:S..ik zal ff ander adres geven..
ownee nu doet hij het niet..even geduld ik zorg dat er voor vanaaf nog een mp3 van hem hier te vinden is! |
haha mijn manier van aanbieden op dit forum mag kennelijk niet want al op drie plaatsen is dit bericht weg gehaalt. Ik hoop dat het hier wel mag blijven staan want het gaat dus over muziek.
En zijn er nog mensen die een dj nodig hebben. Ik zal vanavond een lijst maken met een klein deel van onze muziek dan kunnen jullie daar wat liedjes uit halen. |
wat vinden jullie eigelijk van de wallpapers die erop staan? Zelf gemaakt haha:P
|
aaah!
ben jij dat op die foto?! wat een schatje! :o kan ik jou ook huren zonder die Dj-kit?! :bloos: |
De haan staat nu ingesteld als wallpaper (y)
|
Citaat:
doen menig vrouwenhart sneller kloppen oh die haan is weer verdwenen trouwens :( |
reclame :nono:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:18. |