![]() |
Symphony x - the odyssey
het blíjft gewoon het beste lied ooit..!
jah ik weet zelf ook niet waarom ik dit nou per se moest posten, misschien omdat ik hem daarnet weer eens geluisterd heb :) |
not my cup of tea. Rullo kan leuk trommelen tho.
|
is idd wel een goed lied, jammer van het einde (vind ik een beetje musical-achtig)
ze hebben betere liedjes (awakenings, communiun and the oracle bijvoorbeeld) maar symphony x blijft een van de betere bands nu... wanneer gaan ze nou touren...*zucht* |
Moet je met mn broertje gaan praten, ik trek het niet.
|
Als het nieuwe album af is, maar voordat die af kan zijn moet eerst het solo-album van Sir Russel Allen af zijn :)
Waren vorig jaar nog op toernee geloof ik. Kheb alleen Oddysee, V en Divine Wings of Tragedy. Wel een toffe band (y) |
ja klopt vorig jaar op Fields of Rock geloof ik.. of iets dergelijks. Toen heb ik ze helaas gemist, maar ik hoop dat ze dit jaar nog wel een keer gaan komen.. de festivals zijn dr helaas te vroeg voor, misschien eind dit jaar dat ze nog komen.
|
30 meg? kulere
|
30 meg? om te downloaden bedoel je? Hoeft niet, ik stuur hem morgen wel via msn door ofzo :P
|
The Odyssey, ja leuk nummer. Het intro is een cover van Tschaikovsky. Overigens zijn ze nu bezig met hun nieuwe album (schijnt iets 'ruiger' te worden), daarna zullen ze wel weer gaan touren.
En V blijft natuurlijk het beste metalalbum ooit. |
was symphony x op fields? lijkt me sterk...
man ik zou er een moord voor doen om hun een keer live te zien... (hoef ik dat gezeik van mn broertje niet meer aan te horen, hij hefet ze vorig jaar gezien op arrow...) :P v is idd echt super goed (maar ik ben ook egypte-fan) en ik ben zeer benieuwd naar hun nieuwe cd... :) |
Dat lied doet het wel leuk live. (:
|
Citaat:
ik wíst dat het iets dergelijks was met 'rock' in de naam :P |
Citaat:
The odyssey uitzitten trek ik niet, 24 minuten is me echt te lang, ik ben van de zapgeneratie dus na minuut of 5 is het van *zap* |
Oeh, ik hou juist van lange epische nummers.
Dream Theater - Change of seasons <3 Manowar - Achilles, Agony and ecstacy in eight parts <3 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41. |